Millainen ihminen ei viitsi huolehtia itsestään?
Ei juuri koskaan meikkaa eikä edes vaivaudu värjäämään juurikasvujaan pois? Huolehtisi edes lasten takia!
Niin säälittävää!
Kommentit (45)
Taidat olla katkera kun et itse pysty samaan?
Naton kannattaja ei huolehdi itsestään.
Minä, mutta minkä lasten takia mun pitäisi? Oon vela. No, ehkä naapurin lapset pelkäävät mua vähän, mutta sehän on vain hyvä asia.
Sellainen, joka saa nukuttua 0-4 tuntia yössä.
HIusvärin kemikaalit menevät vesistöön ja sitä kautta mereen. Vaikka veden puhdistaa, sinne jää jäämiä, partikkeleita.
No semmonen, joka asuu oulun Kauko vainiolla. Ja haisee aina tupakille, keltaset hampaat.
Miten se lapsiin vaikuttaa onko juurikasvua vai ei?
Jaa, että kemikaalien pumppaaminen iholle ja hiuksiin=itsestään huolehtiminen.....
Minulle tulee masennus keväisin. En vaan voi sille mitään. Kaikki kirkas auringonpaiste on vaan liikaa. Yleensä istun tässä sohvalla ja laitan verhot ikkunoihin.
Tänään oli meno, jota en vaan voinut sivuuttaa. Tuskanhiki tuli, kun yritin tsempata itseäni.
Pääsin lopulta kotiin ja itkin. Onneksi asun yksin.
Vierailija kirjoitti:
No semmonen, joka asuu oulun Kauko vainiolla. Ja haisee aina tupakille, keltaset hampaat.
Itä-Hesinki ostoskeskukset iltapäivät: Perheetön.erot,lapset aikuisia ,nainen vaihdevuodet ohittanut. Kela -eläkepäivinä istuu paarissa.ja norkoo tupakalla paarin edusta .
Mä en tarvitse meikkiä. En värjää hiuksia. 👍
Juurikasvujen värjäämättä jättäminen on pysyvin tapa päästä niistä eroon.
Mulla oli yhteen aikaan useamman kuukauden ajan usein hieman likaiset hiukset ja juurikasvu näkyvissä. Syy oli se että oikeassa olkapäässä, ja olen oikeakätinen, oli niin paha jäätynyt olkapää etten saanut kättä nousemaan joten hiustenpesu pelkällä vasemmalla kädellä oli hankalaa ja hiusten värjääminen mahdotonta, ja koska olin sairauspäivärahalla niin ei ollut varaa mennä kampaajalle.
Syitä voi siis olla monia.
Sellainen joka työskentelee lääketeollisuudessa. Puhdastiloissa ei saa olla meikkiä. Ja päähine on päässä myös koko työpäivän.
No vaikka luonnonkauniss