Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin huhutaan suoristavan ja värjäävän lasten hiuksia.
Tuskin on totta. Meghan itse suoristaa hiukset, värjää harmaat piiloon sekä käyttää lisäkkeitä.Miksei näin tekisi? Kyllähän myös hänen kälynsä Kate suoristaa, värjää harmaat piiloon ja käyttää lisäkkeitä. Ihan normaalia.
Eikö mene jakeluun että TÄÄLLÄ EI PUHUTA KATESTA !!! Sitäpaitsi Katella ei ole harmaita eikä värjää eikä käytä lisäkkeitä.
Nyyh! Kate on täydellinen.
Markleen verrattuna itse on.
* itse asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellun lapsuuden lempinimi, jota vain Philip vaimostaan käytti kahden kesken. Ei kuulunut Meghanille mitenkään. Noin intiimit asiat pitää jättää rauhaan, mutta narskullehan tällainen ei käy. Sen minkä Meghan haluaa, sen hän myös (Harryn mukaan) saa.
Harry kysyi Elisabetilta saako hän antaa tyttärelleen tämän nimen ja Elisabet sanoi kyllä, saa antaa. Kun kysyttiin noin, Elisabet oletti, että kysymyksessä on nimi Elizabeth. Hän ei voinut kuvitellakaan, että lapsenlapsi Harry olisi niin epäkunnioittava, että antaisi lapselleen nimen, joka oli isoäitinsä rakas lempinimi, jota olivat käyttäneet vain harvat ja valitut: isoäiti itse pienenä, hänen isänsä ja miehensä. Kun olikin valittu nimi Lilibet, ei ihme, että Elisabet pahoitti mielensä pahan kerran. Se oli epäsopivaa, epäkunnioittavaa, suorastaan pirullinen kosto Elisabetille, kun hän ei suostunut Sussex Royaliin ja
Näinhän se menikin. Hyvä että palasit asiaan. Tämä kertoo aika hyvin millainen tuo kiipijä on. Pieni asia, mutta hyvin luonnettaan kuvaava. "Otan sen minkä haluan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellun lapsuuden lempinimi, jota vain Philip vaimostaan käytti kahden kesken. Ei kuulunut Meghanille mitenkään. Noin intiimit asiat pitää jättää rauhaan, mutta narskullehan tällainen ei käy. Sen minkä Meghan haluaa, sen hän myös (Harryn mukaan) saa.
Harry kysyi Elisabetilta saako hän antaa tyttärelleen tämän nimen ja Elisabet sanoi kyllä, saa antaa. Kun kysyttiin noin, Elisabet oletti, että kysymyksessä on nimi Elizabeth. Hän ei voinut kuvitellakaan, että lapsenlapsi Harry olisi niin epäkunnioittava, että antaisi lapselleen nimen, joka oli isoäitinsä rakas lempinimi, jota olivat käyttäneet vain harvat ja valitut: isoäiti itse pienenä, hänen isänsä ja miehensä. Kun olikin valittu nimi Lilibet, ei ihme, että Elisabet pahoitti mielensä pahan kerran. Se oli epäsopivaa, epäkunnioittavaa, suorastaan pirullinen kosto Elisabetille, kun hän ei suostunut Sussex Royaliin ja
"Lilibet or Lillibet is a feminine given name of English or Welsh origin. It is often a nickname for the given name Elizabeth."
Kyllä taas satuiltiin oikein pirullisesti ja olan takaa tietämättä asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan eipä päässyt kuninkaalliseksi hoviin vaan hylkiöksi jäi.
Ahneella oli paskainen loppu. Mitähän se oikein kuvitteli, kun luuli, että Dioreissaan edustaa half in ja half out, niinku silleen mikä tuntuu kivalta ja näyttää hyvältä. Kun Britanniassa koittaa talvi ja loskasäät, lentää tämä herttuatar Kalifornian lämpöön ja alkaa edustaa sitten siellä hovia? Keekoilee leffaporukoissa ja konserteissa, julkkisten kanssa hengaillen ja asuu suuressa hovin maksamassa kartanossa? ;D
Kun ei asiat sitten mene toivomallaan tavalla, niin nyyhkii kuivia kyyneleitä Afrikassa asti. Sitten lopuksi solvataan kirjallinen törkyä. Harry on todellinen typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahneella oli paskainen loppu. Mitähän se oikein kuvitteli, kun luuli, että Dioreissaan edustaa half in ja half out, niinku silleen mikä tuntuu kivalta ja näyttää hyvältä. Kun Britanniassa koittaa talvi ja loskasäät, lentää tämä herttuatar Kalifornian lämpöön ja alkaa edustaa sitten siellä hovia? Keekoilee leffaporukoissa ja konserteissa, julkkisten kanssa hengaillen ja asuu suuressa hovin maksamassa kartanossa? ;D
Kun ei asiat sitten mene toivomallaan tavalla, niin nyy
Minulle tulee sinusta ja kanssasisaristasi mielikuva laumasta pikkupoikia kurkkimassa hameitten alle. Mitä näit? Oliko sillä pippeli? Pitäisi päästä kuulemaan ja näkemään kaikki tuntemattomien ihmisten elämästä ja kun vähän välähtää niin sitten riekutaan ja riemuitaan.
Talviruusut kukoistuksessaan Englannissa 💮 On hippaleikkien aika..
Itse et tiedä asiasta mitään, vaan haet jotain Wikipediaa nimistä, se kun sopii agendaasi. Lilibet-nimellä on brittihovissa tärkeä merkitys ja se on edesmenneen kuningattaren lempinimi. Nämä amerikkalaiset kun valitsivat sen nimen oletetulle jälkeläiselleen, se oli iso haiseva fuck you silloiselle kuningattarelle ja "lapsen" isän isoäidille. Vastenmielistä porukkaa, nämä "vanhemmat".
Vierailija kirjoitti:
Itse et tiedä asiasta mitään, vaan haet jotain Wikipediaa nimistä, se kun sopii agendaasi. Lilibet-nimellä on brittihovissa tärkeä merkitys ja se on edesmenneen kuningattaren lempinimi. Nämä amerikkalaiset kun valitsivat sen nimen oletetulle jälkeläiselleen, se oli iso haiseva fuck you silloiselle kuningattarelle ja "lapsen" isän isoäidille. Vastenmielistä porukkaa, nämä "vanhemmat".
Ja sinä olit läsnä kun Harry keskusteli asiasta mumminsa kanssa? Ahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olit läsnä kun Harry keskusteli asiasta mumminsa kanssa? Ahaa!
Siitä on uutisoitu. Etkö muka ole lukenut tuosta? Et tietenkään, sehän nyt mennyt täysin ohi silmien meghanistilta. Meghanisti lukee vain ne jutut, jotka sopivat hänen agendaansa. Muille se on täysin sokea.
Vierailija kirjoitti:
Carole Middleton valitsi kaikkien lastensa etunimet ja toiset nimen Englannin kuningattaren lapsien tai hovinaisten mukaan.
Vierailija kirjoitti:
"But a spokesperson for the Duke and Duchess of Sussex denied the source's claim, telling PEOPLE in a statement, "The Duke spoke with his family in advance of the announcement, in fact his grandmother was the first family member he called. During that conversation, he shared their hope of naming their daughter Lilibet in her honor. Had she not been supportive, they would not have used the name."
Lauma pikkupoikia kurkkimassa hameitten alle ;D Sinä taas muistutat hemmoteltua pikkuprinsessaa, joka osoittaa tyytymättömyyttään kiukustuttuaan, kun asiat eivät mene kuten prinsessa haluaa. Ihan niin kuin esikuvasikin.
Vierailija kirjoitti:
Katen viha Camillaa kohtaan johtuu paljolti siitäkin, että Camilla on täysin tietoinen Rosen ja Williamin kahdenkeskisestä hauskasta.
Sitähän väitetään että nimenomaan Camilla on halunnut Rosen mukaan hovin tärkeisin tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mielesi pahoittuu"? En minä täältä mitään itseeni ota, kunhan keskustelen saman mielisten kanssa asioista.
Etkö itse näe miten täällä Meghania rakastavat pahoittavat mielensä, kun huudellaan jo lorttoa ja nimitellään, uhkaillaan ja törkeää tekstiä suolletaan tuntemattomien ihmisten silmille? Miksi et ole yleisestä tilanteesta ja näistä sairaista huolissasi? Minä en kritisoi kuin aihetta, ja se on palstan tarkoituskin kai?
Ohita sinä sellaiset kirjoitukset, joista et ole samaa mieltä, jos taas sinua se jotenkin rassaa.
Edelleen, ei tätä ketjua ole pakko lukea ja tämä ei edusta mitään valtavirran mielipidettä. Hyvin marginaaliporukka täällä haukkuu inhokkejaan. Minulle ihan sama ketä haukutaan, minulle niin walesit kuin sussexitkin on yhdentekeviä. Tottakai nään mielensäpahoitusta puolin ja toisin. Seuraan tätä kissatappelua mikä tässä ketjussa
Mä inhoan molempia mutta olen kiinnostunut historiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carole Middleton valitsi kaikkien lastensa etunimet ja toiset nimen Englannin kuningattaren lapsien tai hovinaisten mukaan.
Kysyiko lupaa kaikilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Cholmondeley, 7th Marquess of Cholmondeley
Koittakaa nyt edes yrittaa kirjoittaa nimi oikein.
Suvun nimestä on vuosisatojen varrelta eri versioita. Kannattaa perehtyä nimen etymologiaan.
Kannattaa opetella kirjoittamaan miehen nimi niinkuin hän haluaa sen kirjoitettavan, ei niinkuin vuosisatoja sitten.
Suvulla on kaksi haaraa, ero tavalla kirjoitetaan nimen loppuosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry kysyi Elisabetilta saako hän antaa tyttärelleen tämän nimen ja Elisabet sanoi kyllä, saa antaa. Kun kysyttiin noin, Elisabet oletti, että kysymyksessä on nimi Elizabeth. Hän ei voinut kuvitellakaan, että lapsenlapsi Harry olisi niin epäkunnioittava, että antaisi lapselleen nimen, joka oli isoäitinsä rakas lempinimi, jota olivat käyttäneet vain harvat ja valitut: isoäiti itse pienenä, hänen isänsä ja miehensä. Kun olikin valittu nimi Lilibet, ei ihme, että Elisabet pahoitti mielensä pahan kerran. Se oli epäsopivaa, epäkunnioittavaa, suorastaan pirullinen kosto Elisabetille, kun hän ei suostunut Sussex Royaliin j
Elizabethia kutsuttiin Lilibetiksi 1950-luvulla vähän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole kenenkään persoonallisia ja uniikkeja lempinimiä lapsilleen valinnut. Ovat varmaan lukuisten muidenkin brittien niminä tunnettuja ja yleisinä niminä jossain "nimipäiväkalenterissa" kuten meilläkin. On olemassa sellainen asia, kuin kunnioitus ja arvonanto. Kaikkea itselleen mieluista ei aina tarvitse ottaa tai plagioida, voi keksiä ihan oman jutun.
Ja miten muuten joku rouva Middleton liittyy siihen minkä nimen Harry lapselleen antoi?
Eikö kiipijä osaa tehdä mitään ilman Katea ja hänen äitiään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä Philip ole hylkiö vaikka maine meni viimeisten vuosien aikana. Kyllä hän nautti arvostusta yläluokan ja kansan keskuudessa.
Sinäkin olet yksi palstalainen, ihan kuin muutkin, ei sinun tehtäväsi ole haastatella ketään ja arvioida mitä mieltä itse kukakin on, vaan pysyä ketjun aiheessa. Menet henkilökohtaisuuksiin, ja se ei ole palstan tarkoitus.
Kummallista kun et sitä muka tiedä, vaikka valaiset minua siitä millaista täällä on. Huolehdi sinä omista tunnetiloistasi ja jätä muille omansa.