Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
13061/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Philip oli Edinburgh'n herttua ja syntyjään prinssi. Ja pointti taisi olla se, että hän oli kuninkaallinen hovissa? Meghan siis oli se hylkiö, kuten joku mainitsi.

Elisabet sai hyvän miehen, joka tuki häntä vuosikymmenien avioliiton ja hallitsijan uran ajan. Elisabet antoi tunnustustakin miehelleen, julkisesti puheessaan.

P nöyryytti E:a. E joutui viimeisenä vuotenaan estämään paljastuskirja P:stä sekä P:n testamentin. 

Ehkä Elisabet tiesi itse parhaiten.

Kenenkään kognitiiviset kyvyt eivät ole kohdillaan enää päälle 90-vuotiaana. Vaikea arvioida tiesikö Elisabet parhaiten vai ei.

-eri.

Vierailija
13062/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai Katen juurikasvu kuuluu kansalle. Hänen ulkonäkönsä on tärkein ja oikeastaan ainoa puheenaihe hänessä. Hänen vaatteensa, korunsa, tukkansa ovat uutisia.

Jos hän olisi leikannut lyhyet harmaat hiukset tai vaikka pitänyt kutrinsa pitkinä ja antanut niiden harmaantua, olisi hän ollut todellinen edelläkävijä ja lisäksi saanut huomiota lasten varhaisten vuosien hyvinvoinnille, josta hän aikakin jossakin vaiheessa yritti tehdä omaa juttuaan.

Hiusvärejä ei suositella raskaana oleville naisille, ja etenkin prinssin tai prinsessan soisi saavan parhaat lähtökohdat elämälleen.

Koville näyttää sinulla ottavan, kun Kate sävyttää hiuksiaan.

Täällä mietitään hovia kuohuttavia asioita, joita Harry aiheuttaa, mutta jos Britannian tulevan kuningattaren juurikasvu on noin tärkeä, niin en häiritse tämän enempää, jotta voit rauhassa keskittyä sen seuraamiseen ja siitä kommentointiin.

First things first.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13063/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Philip oli Edinburgh'n herttua ja syntyjään prinssi. Ja pointti taisi olla se, että hän oli kuninkaallinen hovissa? Meghan siis oli se hylkiö, kuten joku mainitsi.

Elisabet sai hyvän miehen, joka tuki häntä vuosikymmenien avioliiton ja hallitsijan uran ajan. Elisabet antoi tunnustustakin miehelleen, julkisesti puheessaan.

P nöyryytti E:a. E joutui viimeisenä vuotenaan estämään paljastuskirja P:stä sekä P:n testamentin. 

Kenenkään kognitiiviset kyvyt eivät ole kohdillaan enää päälle 90-vuotiaana. Vaikea arvioida tiesikö Elisabet parhaiten vai ei.

-eri.

Hän on kunnioittanut ja kehunut miestään ihan nuoresta lähtien ja tapasi mm. pääministerin vähän ennen menehtymistään. Mietipä nyt vielä, ennen kuin teet palstapsykologisia arvioita, ja melko varmaan ilman pätevyyttä.

Aihe on muuten Harry, jos on päässyt unohtumaan. Minkä kyvyn puutteeseen tämä voisi viitata?

Vierailija
13064/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisointi Sussexien Costa Rican matkasta on yön aikana levinnyt CRHoy-julkaisusta amerikkalaisiin lehtiin. Asiasta voi lukea esim NYPostista ja PageSixista. Päivän mittaan varmaan brittilehdetkin tarttuvat aiheeseen.

Sen verran, mitä espanjaa ymmärrän, CRHoyssa olevat kuvat on ottanut joku Christy Marin, jonka instasta kuvat ja video ovat peräisin. Tietenkin Marin julistaa olevansa Sussexien suuri fani. Hän on ymmärtääkseni jonknlainen etikettiasiantuntija ja somevaikuttaja.

Marinin mukaan Sussexit olivat viettäneet viikon yksityiskodissa hotellin sijaan. Naapuri oli huomannut ko talon pihalla lukuisia hienoja autoja ja henkivartijoita, ja saanut selville fanittamansa pariskunnan majailevan siellä.

Valokuvat on otettu eri aikoihin. Kieltämättä niistä syntyy vaikutelma, että ne on lavastettu. Markle kantaa taas yhdessä kuvassa Liliä sylissään niin, että pää pysyy piilossa. Tytöllä ei ole edes kenkiä jaloissaan. Toisessa kuvas

"Joku Christy Marin" oli vaan Miss Costa Rica 1994.

https://www.facebook.com/159894547362236/posts/cristy-marin-miss-costa-…

Vierailija
13065/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

Olisitpa nahnyt eilen illalla kaksituntisen Dick Van Dyken 98. syntymapaivaekstravaganzan.

USAssa TV-kansa sai ilmaisen Broadway shown ja paivansankari lauloi mukana. Sharp as a tack. Ei ollut vanhuudenhoperyydesta tietoakaan.

Vierailija
13066/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mielesi pahoittuu"? En minä täältä mitään itseeni ota, kunhan keskustelen saman mielisten kanssa asioista.

Etkö itse näe miten täällä Meghania rakastavat pahoittavat mielensä, kun huudellaan jo lorttoa ja nimitellään, uhkaillaan ja törkeää tekstiä suolletaan tuntemattomien ihmisten silmille? Miksi et ole yleisestä tilanteesta ja näistä sairaista huolissasi? Minä en kritisoi kuin aihetta, ja se on palstan tarkoituskin kai?

Ohita sinä sellaiset kirjoitukset, joista et ole samaa mieltä, jos taas sinua se jotenkin rassaa.

Edelleen, ei tätä ketjua ole pakko lukea ja tämä ei edusta mitään valtavirran mielipidettä. Hyvin marginaaliporukka täällä haukkuu inhokkejaan. Minulle ihan sama ketä haukutaan, minulle niin walesit kuin sussexitkin on yhdentekeviä. Tottakai nään mielensäpahoitusta puolin ja toisin.

Tässä palstassa on se erikoinen ominaisuus, että kaikki muut ovat palstamammoja, paitsi se, joka kulloinkin kirjoittaa.

Samalla tavalla esimerkiksi kymmenen viimeisintä sivua joka päivä lukeva on vain kurkkaamassa, ja kaikki muut vetelehtivät täällä aamuseitsemästä iltayhteentoista.

Vierailija
13067/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mielesi pahoittuu"? En minä täältä mitään itseeni ota, kunhan keskustelen saman mielisten kanssa asioista.

Etkö itse näe miten täällä Meghania rakastavat pahoittavat mielensä, kun huudellaan jo lorttoa ja nimitellään, uhkaillaan ja törkeää tekstiä suolletaan tuntemattomien ihmisten silmille? Miksi et ole yleisestä tilanteesta ja näistä sairaista huolissasi? Minä en kritisoi kuin aihetta, ja se on palstan tarkoituskin kai?

Ohita sinä sellaiset kirjoitukset, joista et ole samaa mieltä, jos taas sinua se jotenkin rassaa.

Edelleen, ei tätä ketjua ole pakko lukea ja tämä ei edusta mitään valtavirran mielipidettä. Hyvin marginaaliporukka täällä haukkuu inhokkejaan. Minulle ihan sama ketä haukutaan, minulle niin walesit kuin sussexitkin on yhdentekeviä. Tottakai nään mielensäpahoitusta puolin ja toisin.

Sinäkin olet yksi palstalainen, ihan kuin muutkin, ei sinun tehtäväsi ole haastatella ketään ja arvioida mitä mieltä itse kukakin on, vaan pysyä ketjun aiheessa. Menet henkilökohtaisuuksiin, ja se ei ole palstan tarkoitus.

Kummallista kun et sitä muka tiedä, vaikka valaiset minua siitä millaista täällä on. Huolehdi sinä omista tunnetiloistasi ja jätä muille omansa.

Tottakai olen, enhän missään väitä etten ole? Ja turha tulla uhriutumaan mistään henkilökohtaisuuksiin käymisestä, ihan joka ikinen joka tässä ketjussa käy tietää mikä on homman nimi. Täällä haukutaan mennen tullen ja palatessa ihan kaikki😄

Vierailija
13068/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13069/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai Katen juurikasvu kuuluu kansalle. Hänen ulkonäkönsä on tärkein ja oikeastaan ainoa puheenaihe hänessä. Hänen vaatteensa, korunsa, tukkansa ovat uutisia.

Jos hän olisi leikannut lyhyet harmaat hiukset tai vaikka pitänyt kutrinsa pitkinä ja antanut niiden harmaantua, olisi hän ollut todellinen edelläkävijä ja lisäksi saanut huomiota lasten varhaisten vuosien hyvinvoinnille, josta hän aikakin jossakin vaiheessa yritti tehdä omaa juttuaan.

Hiusvärejä ei suositella raskaana oleville naisille, ja etenkin prinssin tai prinsessan soisi saavan parhaat lähtökohdat elämälleen.

Koville näyttää sinulla ottavan, kun Kate sävyttää hiuksiaan.

Täällä mietitään hovia kuohuttavia asioita, joita Harry aiheuttaa, mutta jos Britannian tulevan kuningattaren juurikasvu on noin tärkeä, niin en häiritse tämän enempää, jotta voit rauhas

Minua ennen eräällä keskustelijalla otti koville mitättömän Meghanin juurikasvu. Käyhän ojentamassa häntäkin. 

Vierailija
13070/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutisointi Sussexien Costa Rican matkasta on yön aikana levinnyt CRHoy-julkaisusta amerikkalaisiin lehtiin. Asiasta voi lukea esim NYPostista ja PageSixista. Päivän mittaan varmaan brittilehdetkin tarttuvat aiheeseen.

Sen verran, mitä espanjaa ymmärrän, CRHoyssa olevat kuvat on ottanut joku Christy Marin, jonka instasta kuvat ja video ovat peräisin. Tietenkin Marin julistaa olevansa Sussexien suuri fani. Hän on ymmärtääkseni jonknlainen etikettiasiantuntija ja somevaikuttaja.

Marinin mukaan Sussexit olivat viettäneet viikon yksityiskodissa hotellin sijaan. Naapuri oli huomannut ko talon pihalla lukuisia hienoja autoja ja henkivartijoita, ja saanut selville fanittamansa pariskunnan majailevan siellä.

Valokuvat on otettu eri aikoihin. Kieltämättä niistä syntyy vaikutelma, että ne on lavastettu. Markle kantaa taas yhdessä kuvassa Liliä sylissään niin, että pää pysyy piilossa. Tytöllä ei ole edes kenkiä jaloissaan. Toisessa kuvas

Nämäkö oli nyt niitä kuvia jotka ei kiinnostaneet ketään? 

Vierailija
13071/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri.

Olisitpa nahnyt eilen illalla

En katsonut, mutta äkkiä googlaten hän on vuodesta 2013 alkaen peruuttanut esiintymisiä neurologisten oireiden vuoksi. Kiva jos oli kunnossa.

Vierailija
13072/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niita kuvia joita itse otattivat ja nyt yrittavat myyskennella ympari maailmaa, mutta ketaan ei kiinnosta :D

Vierailija
13073/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Christy Marin oli vaan Miss Costa Rica 1994.

Tottakai jokainen suomalainen muistaa, että Christy Marin oli v. 1994 Miss Costa Rica.

Sellainen kuuluisuus!

Vierailija
13074/46129 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala nyt tukehdu ylemmyydentunteeseesi. Jokaisella suomalaisella oli aivan samat mahdollisuudet loytaa tuo tieto kuin minullakin.

En vaan tykannyt tuosta alentuvasta lauseesta "joku Christy Marin", niinkuin ketjusta loytyisi varsinaisia asiantuntijoita.

Vierailija
13075/46129 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin ex-misseyden paljastaneelle ketjulaiselle suurkiitos siitä, että sai minut uudelleen googlaamaan Christyn ja lueskelemaan muitten costaricalaislehtien juttuja. Tarina on tarkentunut. Luin mm La Tejaa ja La Nacionia.

Hetken ehdin jo kuvittelemaan, miten keski-ikäinen ex-missi kykkii tontin rajalla ja puskissa henkivartijoilta piilossa napsii kahtena päivänä peräkkäin kuvia Sussexeista, kun joku naapuri on havahtunut suureen luksusautojen pörinään. Kuvat olivat kyllä CM:n instassa, mutta hän oli saanut ne joltain anonyymilta naispuoliselta henkilöltä. Instaan ihmiset olivat ymmärtääkseni kirjoitelleet, että Sussexit olivat kyllä hotellissa eivätkä yksityistalossa.

Koska CM on paikallisesti tunnettu Sussex-fani, en yhtään ihmettelisi, jos hän kuuluisi siihen fanijoukkoon, joille Omid Scobie oli etukäteen lähettänyt kappaleen Endgamea. Hän olisi siten myös hyvä valinta julkaisemaan valokuvia Marklesta, Harrysta ja Lilistä juuri nyt.

Vierailija
13076/46129 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinin ex-misseyden paljastaneelle ketjulaiselle suurkiitos siitä, että sai minut uudelleen googlaamaan Christyn ja lueskelemaan muitten costaricalaislehtien juttuja. Tarina on tarkentunut. Luin mm La Tejaa ja La Nacionia.

Hetken ehdin jo kuvittelemaan, miten keski-ikäinen ex-missi kykkii tontin rajalla ja puskissa henkivartijoilta piilossa napsii kahtena päivänä peräkkäin kuvia Sussexeista, kun joku naapuri on havahtunut suureen luksusautojen pörinään. Kuvat olivat kyllä CM:n instassa, mutta hän oli saanut ne joltain anonyymilta naispuoliselta henkilöltä. Instaan ihmiset olivat ymmärtääkseni kirjoitelleet, että Sussexit olivat kyllä hotellissa eivätkä yksityistalossa.

Koska CM on paikallisesti tunnettu Sussex-fani, en yhtään ihmettelisi, jos hän kuuluisi siihen fanijoukkoon, joille Omid Scobie oli etukäteen lähettänyt kappaleen Endgamea. Hän olisi siten myös hyvä valinta julkaisemaan valokuvia Marklesta, Harrysta ja Lilistä juuri

Söin just kinkkuvoileivän aamukahvin kanssa. Ihan hyvin onnistu kinkku tänä vuonna. Kohta lähdetään viemään lahjoja sukulaiille. 

Vierailija
13077/46129 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo niitä innokkaimpia jouluihmisiä, joten tämän vielä kirjoitan tältä päivältä...

C Marin on ainakin ollut järkkäämässä keskustelutilaisuutta Harryn Spare-kirjasta. Eilen hän oli antanut haastattelun iMedialle. Hän kertoi, ettei ollut muka etukäteen tiennyt mitään Sussexien Costa Rican matkasta. Hän tiesi kuitenkin kertoa, etteivät Sussexit olleet majoittuneet hotelliin, vaan yksityisesti vuokrattavaan luksushuvilaan. Huvilassa on kotielokuvateatteri, poreallas, kokki ja henkilökunta. Molemmat lapset olivat olleet mukana nannyn kanssa. Yksi pariskunnan käyttämistä autoista on kuulemma 135 miljoonan dollarin arvoinen.

Christy itse on kuninkaallisen etiketin ja lifestylen asiantuntija, joka toivoo turismin lisääntymistä Costa Ricaan, mm lisää kuninkaallisia julkkisten joukkoon.

Vierailija
13078/46129 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä huomiota saa myös kertomalla kinkkuvoileipien syönnistään ;D Meghanfanin viimeisin veto?

Vierailija
13079/46129 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitä huomiota saa myös kertomalla kinkkuvoileipien syönnistään ;D Meghanfanin viimeisin veto?

Näköjään saa ;D

Vierailija
13080/46129 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään saa ;D

Hyvä suuntaus. Jospa tänään vaikka kuultaisiin enemmänkin Megsufanien jouluisista ruokailutottumuksista, Katen haukkumisen sijaan :'D

Ketju on lukittu.