Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
4361/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa noita kilometrien pituisia lainauksia, mutta osallistun minäkin.

On ihan totta, että ainakin osa naisista asettaa persoonallisuuden kauneuden edelle. Ihan kirkkain silmin väitetään että Sarah Jessica Parker on kauniimpi kuin Kim Cattrall, Meryl Streep kauniimpi kuin Jane Seymour, prinsessa Victoria kauniimpi kuin Madeleine tai Kate ja Elisabet kauniimpia kuin Meghan. 99 prosenttia miehistä olisi toista mieltä.

Ei siinä mitään, kauneus on katsojan silmässä. Ja miehet taas ovat omalla tavallaan mielikuviensa vankeja, meikillä ja tisseillä ja isolla vaalealla tukkapehkolla vaatimatonkin nainen muuttuu beibeksi.

Mutta väitän minäkin, että jos edellä mainittuihin naisiin ei liittyisi mitään konnotaatioita, myös naisia miellyttäisivät enemmän Kimin, Janen, Madeleinen ja Meghanin kasvot. Ja hassua, vasta nyt kun heidät luettelin, huomasin että heidän piirteitään yhdistää feminiinisyys.

T. Maskuliinisen näköinen nainen.

SJP on kasvoiltaan ruma, hevosennaama, mutta kroppa on tosi kaunis. Kyllä Elisabeth ja varsinkin hänen sisarensa Margaret ovat Meghanin ikäisinä olleet 100x kauniimpia, kuin Meghan. Ovat luonnostaan kauniita ihan ilman kauneusleikkauksia.

Olen täysin eri mieltä Elisabetista ja Margaretista suhteessa Meghaniin, mutta kiitos siitä että lainaat kommenttiani. Joku, jolla ilmeisesti on tosi paha päivä, poistatti alkuperäisen.

Minä ihmettelen miksi täältä on poistunut ihan asiallisia kommentteja ja pohdintoja, mutta aivan älyvapaa jankkaus tuntuu jatkuvan?

eri

Ketjun lyhentäminen moottorisahalla ja sen työntäminen sivuraiteille vänkäämällä esimerkiksi Meghanin ja Katen ulkonäöstä ovat ihan tyypillisiä Sussex-fanien strategioita silloin, kun ne tyypilliset "kyllä te vihaajat olette sitten säälittäviä ja pakkomielteisiä hulluja" -kommentit eivät enää riitä.

Vierailija
4362/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ne Harryn kirjan parhaat paljastukset nyt siis olivat:

-Ainakin, että William ja Kate sanoivat että pistä päälle nzi-puku niin siksi laittoi.

-Munat paleltuivat niin piti rasvata

Ainakin haastattelussa kirjan julkaisun tiimoilta kertoi kovasti toivovansa voivansa olla tekemisissä veljensä ja isänsä kanssa... jos. Pyytävät häneltä anteeksi. Mitä ne anteeksi pyydettävät Harryn totuudet ovat?

(Yritetäänkö sopia vaikka että Kate ja Meghan ovat yhtä kauniita eivätkä kauniimpia voisi ollakaan niin aiheesta ei enempää tarvitsisi jauhee. Eikö olisi hyvä lopputulos, että molemmat näyttävät upeilta?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan totta, että ainakin osa naisista asettaa persoonallisuuden kauneuden edelle. Ihan kirkkain silmin väitetään että Sarah Jessica Parker on kauniimpi kuin Kim Cattrall, Meryl Streep kauniimpi kuin Jane Seymour, prinsessa Victoria kauniimpi kuin Madeleine tai Kate ja Elisabet kauniimpia kuin Meghan. 99 prosenttia miehistä olisi toista mieltä.

Ei siinä mitään, kauneus on katsojan silmässä.

Ristiriitaista väittää, että kauneus on katsojan silmässä ja samalla olla niin varma, ettei kukaan voisi aidosti nähdä mainitsemiasi naisia (SJP tai MS) kauniimpana kuin jotain toisia naisa. Että IHAN VARMASTI VALEHTELEVAT!!! 

Aika monen ihmisen mielikuva toisten kauneudesta tai rumuudesta tulee sitä kautta, mitä näistä ihmisistä ajatellaan muuten. 

Ei, vaan on naisia, joilla on tarve arvioida kauniita naisia rumemmilsi kuin nämä ovat ja kehua naisia, joita eivät oikeasti itsekään pidä kauniina.

Höpö höpö. Et todellakaan ymmärrä naisista mitään.

Ehkä en siis ole nainen? Tai sitten olen, on olemassa naisia kotka tunnustavat kauniin olevan kaunis. No, olen kiinnittänyt huomiota, että palstalla on haukutta prinsessa Madeleinea rumaksi ja siskoaan "paljon kauniimmaksi". Jos kysyt 100 mieheltä, 99 sanoisi että Madeleine on kauniimpi.

En voi uskoa, että on sattumaa. Naiset kehuvat Victoriaa, koska hän on herttainen, naapurintyttömäinen ja jollain tavalla itsekin tajuavat, ettei hän ole oikeasti yhtä kaunis kuin siskonsa.

Mulle kauneus on muutakin kuin ulkoiset piirteet. Victoria on luonteeltaan kaunis ja siten myös hänen ulkonäkönsä paranee. Kyse on kokonaisuudesta. Madeleine on kaunis myös, mutta minulle on muodostunut hänestä (esim. M ei sietänyt veljensä vaimoa ja ilmeisesti lähes kiusasi tätä kaveriensa kanssa) hieman negatiivisempi kuva. Valitettavasti tuolloin se kokonaisuus kärsii ja Victoria kiilaa ohi.

SJP ei ehkä ole niin kaunis kuin Kim Cattrall, mutta hänenkin kohdallaan luonne menee ohi ja kokonaisuus kääntyy hänen edukseen. Toki tiedostan sen, että käsitys heistä ja heidän luonteestaan on vain lehdistä ym. saatu. Todellisuus voi olla toinen, mutta tällä mennään. En heitä tunne enkä koskaan tule tuntemaankaan. Meryl Streep on minusta kaunis, kuten Jane Seymourkin. Molemmat ovat minusta myös miellyttäviä ihmisiä.

Meghaniin liitän niin paljon negatiivisuutta, että kokonaisuus kärsii ja kyllä, Kate menee ohi. Hänestä pidän, vaatimaton nainen, joka hoitaa valittamatta hommansa.

Kauneus on kokonaisuus, ei pelkkä ulkonäkö. Ihminen voi olla ruma, vaikka olisi miss Maailma.

Vierailija
4364/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Meghan on tekopyhä,kun syyttää kuninkaallista perhettä rsmta- itse on leikkauttanut nenänsä ja suorittanut hiuksensa.

Miksei Meghan saisi leikata nenäänsä ja suoristaa hiuksiaan? Katekin on tehnyt niin.

Hän on poistattanut afrikkalais- amerikkalaisia piirteitään. Minusta se on tekopyhä, varsinkin, jos syyttää toisia rsimsta.

Eli jos Kate poistattaa eurooppalaisen pottunokkansa, se on ihan ok, mutta afrikkalaistaustainen ei saisi korjailla omia piirteitään?

Tuo juuri on rodullistamista.

Kate ei ole häivyttänyt alkuperäänsä, etnisyyttä tai taustaansa.

Meghsn sen sijaan on tehnyt kaikkensa sen peittämiseksi häivyttämällä paitsi nenänsä ja hiuksensa, myös koko afrikkalaisen sukunsa.

Vierailija
4365/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry suunnittelee kakkososan kirjoittamista. Päämäärä on kuulemma parantaa Britannian monarkia

Vierailija
4366/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Meghanin savolaisnenä juuri on söpö. Harrylla on muuten samanlainen hyppyri sivusta katsottuna.

Williamilla taas on samanlainen pitkä nenä kuin Harrylla, mutta juuri toiseen suuntaan vänkyrä.

Mikä " savolaisnenä"? Minulla on pitkä ja luiseva nenä, ja olen savolainen, samoin on kaikilla savolaisilla sukulaisillani.

Et kai sinä kuitenkaan kaikille savolaisille ole sukua, vaikka sisäsiittoisia olettekin?

Todella törkeää ja ala-arvoista tekstiä sinulta. Häpeä.

Häpeätkö ikinä omia tekstejäsi?

Tuo oli minun ensimmäinen kommenttini täällä. Kommenttisi omi todella törkeä.

Vierailija
4367/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Meghan on tekopyhä,kun syyttää kuninkaallista perhettä rsmta- itse on leikkauttanut nenänsä ja suorittanut hiuksensa.

Miksei Meghan saisi leikata nenäänsä ja suoristaa hiuksiaan? Katekin on tehnyt niin.

Hän on poistattanut afrikkalais- amerikkalaisia piirteitään. Minusta se on tekopyhä, varsinkin, jos syyttää toisia rsimsta.

Eli jos Kate poistattaa eurooppalaisen pottunokkansa, se on ihan ok, mutta afrikkalaistaustainen ei saisi korjailla omia piirteitään?

Meghsn sen sijaan on tehnyt kaikkensa sen peittämiseksi häivyttämällä paitsi nenänsä ja hiuksensa, myös koko afrikkalaisen sukunsa.

Tämä!

Vierailija
4368/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekopyhää siinä on? Ihan loogista poistattaa ominaisuuksia jotka aiheuttavat kiusatuksi tulemista.

Ei tiedetä, että häntä olisi kiusattu koulussa ulkonäön takia. Hän antoi ymmärtää olevansa kaukasialaista alkuperää. Sentapaista alkuperää toiset arvelivat hänen olevan.

Vierailija
4369/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Meghan, kuin myös Kate ovat kauniita ja molemmilla on todella hyvä vartalo.

Mielestäni Meghan on narsistinen valehtelija ja nyt tämän Harryn kirjan, sekä antamiensa lausuntojen myötä tämä on todistettu.

Mielenkiintoista nähdä, kutsutaanko heidät kruunajaisiin, ilmeisesti osa perheestä vastustaa kutsumista.

Vierailija
4370/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Harry selittää jo, miten hänellä olisi riittävästi materiaalia jo toiseen kirjaan, mutta perhe ei ikinä antaisi anteeksi jos hän sen kirjoittaisi. Pakko todeta, että vaikea kuvitella että antavat anteeksi tätä ensimmäistäkään.

Vierailija
4371/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meghankaan, ihan samanlainen nenä on kuin vanhemmillaan.

Ja eikös meghan korosta alkuperäänsä? Eikö aiemmin sanottu että ruskettaa ihoaan tummemmaksi?

Vierailija
4372/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry suunnittelee kakkososan kirjoittamista. Päämäärä on kuulemma parantaa Britannian monarkia

Olen pahoillani Charlesin ja Williamin puolesta. Siis heillä on tulevina vuosina koko ajan päällä uhka uusista kohuista ja paljastuksista. Williamin lapsia pystytään ehkä vielä vähäsen suojelemaan nältä kohuilta, mutta jossakin vaiheessa George ja pian myös Charlotte alkavat itsenäisesti löytää tietoja netistä. Tai he kuulevat asioita koulutovereiltaan (kuten isä ja setä aikoinaan kuulivat koulussa ikäviä kommentteja vanhempiensa avioliitton käänteistä).

Vierailija
4373/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on nimenomaan rodullistamista. Eurooppalaisen pottunenä ei mielestäsi määrittele häntä, mutta afrikkalaisen pottunenä mielestäsi määrittelee.

Todellisuudessa kummallakin mantereella on miljoonanlaisia neniä.

Vierailija
4374/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Meghanin savolaisnenä juuri on söpö. Harrylla on muuten samanlainen hyppyri sivusta katsottuna.

Williamilla taas on samanlainen pitkä nenä kuin Harrylla, mutta juuri toiseen suuntaan vänkyrä.

Mikä " savolaisnenä"? Minulla on pitkä ja luiseva nenä, ja olen savolainen, samoin on kaikilla savolaisilla sukulaisillani.

Et kai sinä kuitenkaan kaikille savolaisille ole sukua, vaikka sisäsiittoisia olettekin?

Todella törkeää ja ala-arvoista tekstiä sinulta. Häpeä.

Häpeätkö ikinä omia tekstejäsi?

Tuo oli minun ensimmäinen kommenttini täällä. Kommenttisi omi todella törkeä.

Älä jaksa aina jankuttaa tuota samaa valetta.

Vierailija
4375/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eikös meghan korosta alkuperäänsä? Eikö aiemmin sanottu että ruskettaa ihoaan tummemmaksi?

Aina tekee sen mukaan, mistä itse hyötyy eniten.

Vierailija
4376/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenää on leikattu moneen kertaan.

Hän rupesi mustaksi/pociksi kun keksi hyötyvänsä siitä. Siksi se suohkurusketus.

Vierailija
4377/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 2 osassa paljastetaan Harryn seikkailut suomen dildometsässä.

Vierailija
4378/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä asiallisessa Meghan-ketjussa vuorotellen hihkuttiin, miten Meghan oli perinyt Thomasin ruman pottunokan, ja vuorotellen vaadittiin, että Meghanin olisi pitänyt säästää kyseinen klyyvari mustana rotupiirteenä.

Vierailija
4379/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Meghan, kuin myös Kate ovat kauniita ja molemmilla on todella hyvä vartalo.

Mielestäni Meghan on narsistinen valehtelija ja nyt tämän Harryn kirjan, sekä antamiensa lausuntojen myötä tämä on todistettu.

Mielenkiintoista nähdä, kutsutaanko heidät kruunajaisiin, ilmeisesti osa perheestä vastustaa kutsumista.

Ei sitä ole todistettu missään, sori.

Vierailija
4380/46129 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä asiallisessa Meghan-ketjussa vuorotellen hihkuttiin, miten Meghan oli perinyt Thomasin ruman pottunokan, ja vuorotellen vaadittiin, että Meghanin olisi pitänyt säästää kyseinen klyyvari mustana rotupiirteenä.

Katsopa Thomasin ua Dorian neniä. Sama ruma iso peruna on molemmilla ja se Meghanillakin alunperin oli.

Ketju on lukittu.