Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjussa vielä otettu esiin, miten Sussex Squad on totaalisen pettynyt/raivoissaan Harrylle siitä, että nyt Harryn mielestä hovi ei olekaan rasistinen? BLG:n toisella kanavalla on video Sussex squadin twiiteistä. Se on erittäin hauskaa seurattavaa. 😂
Mikä vit tu on sussex squad josta jankutat jankuvasti? Kuulutko sä sitten suicide squadiin?
H ja M fanijoukko (etenkin jenkeissä)
eri
Nakki luulee olevansa prinssi.
Kaikkea sitä luullaan.
Kyllä nakki on päästään sekaisin. Pöllyssä koko aika.
Vai oikein prinssi.
Tallirengin poika nakki on.
Ja alapeukkuja sitten mammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös sellanen olo, et Harrylla on epävakaa persoonallisuushäiriö, kannattaa lukea oireistosta luotettavasta lähteistöstä. Mutta sen lisäksi hän on hyvin traumatisoitunut äitinsä kuolemasta, ja niinkuin yksi Britannia aamutv:n juontaja sanoi, "Harry on juuttunut täysin siihen aikaan, kun äiti kuoli".
Todella surullinen koko juttu, ja Harryn pitäisi kyllä saada apua oikeilta lääkäreiltä ja psykiatreilta. Tuskin itse edes tietää, mitä tekee tällä hetkellä.
Kaverilla oli se epävakaa, ja oli kyllä niin sekaisin välillä kuin voi olla, ihan selkeitä vainoharhoja mm. siitä, miten valtio seuraa meitä joidenkin implanttien avulla, mikään ei ikinä ollut hänen vikansa, aina muiden. Syytti omia vanhempiaan aivan kaikesta, mikä oli vialla hänen elämässään, ja ihan jostain lapsuuden jutuista kuten, ettei saanut tukea harrastukseensa. Ja nainen oli 50-vuotias!
Lisäksi tunnetilat hänellä vaihteli usein, ja myös usein puhui itsensä pussiin, eli väitti ensin yhtä asiaa, ja sitten aivan toista eikä itse edes huomannut tätä ja kielsi, jos yrität ottaa asiaa esille. Raskasta sellasen ihmisen seura.
Harryn terapiat ja muut hoitokontaktit ovat nyt kaikenmaailman puoskareita, ja lopputulos on sitten tämä.
Ei ole Harryn eduksikaan tällainen esiintyminen.
Kuka tästä hyötyy?Kirjassaan Harry ylistää energiaparantajaa nimeltä John Amaral, jota on kuulemma kiittäminen Harryn nykyisestä henkisestä vahvuudesta ( :D ). Amaral on Hollywood-starojen suosikki, ja on kehunut jopa parantaneensa rintasyövän energiavirtojen avulla.
Seuraava etappi on varmaan skientologia.
Energiaparantajan aikaan saama lopputulos on ainakin kovin vakuuttava, henkisen vahvuuden osalta.
Kate oli ihan liian kiltti antaessaan periksi siinä sukkahousuasiassa. (Katsoin just vanhoja kuvia. )Tyttö näytti aika hassulle juhlamekossa ja löysissä remmikengissä ja lisäksi jalkoihin saattoi tulla hiertymiä. En yhtään ihmettele vaikka Kate olisi ollut tosi vihainen sen jälkeen. Ja siitäkin syystä ollut jäinen Meghania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen ollut C:n fani, mutta nyt hänestäkin on tullut esiin ei niin mairittelevia asioita.
Hän ei ollut morsian, mutta alkoi silti valittamaan morsiusneitojen mekoista pari päivää ennen häitä. Ne oli tehty mittojen mukaan ja morsian oli tyytyväinen.
Baby brain on uk:ssa ihan yleisesti käytetty, erikoista loukkaantua siitä.
Miksi morsiamen olisi pitänyt olla tyytyväinen? Aikoiko se laittaa viiden kilon puvun ja kolmen kilometrin hunnun kanssa vielä morsiustyttöjen puvutkin päälleen?
Meghanilla ei tietenkään ole ollut babybrainia, joten hän ei voi tietää asiasta. Muksut on tehnyt surrogaatti ja Harry ja Meghan ovat syöneet grilliruokaa ja tanssineet sairaalassa. Näin Harry on kertonut kirjassaan, siis sapuskan mussutuksen ja tanssimisen "synnytyksen" aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.
Aina sä olet laittamassa muita hoitoon. :D
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?
Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.
Harrya harvasa tunti.
Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.
Minä kuitenkin keskustelin aiheesta, sinä minusta. Outoa sekin.
Aiheesta tuli vielä mieleen, että miten sattuukaan, että Meghanille käy kaikki samat asiat, mitä Dianalle? Vai oisiko niin, että M yrittää näin manipuloida Harrya, joka siis on sekaisin kuin käkikello. Oli varmaan jo vuosia ennen kuin tapasivat.
Meinaatko tosissasi, ettei kukaan tunnista sinua samoista jankutuksistasi? Tuon Dianajutunkin olet kirjoittanut samoin sanoin ainakin 30 kertaa.
Tunnista? Nyt en kyllä tiedä. Kun en tosiaan ole tästä kirjoittanut, enkä koko ketjua läpi lukenut. Joku muu samaa mieltä? Minä en ole jankuttanut. Enkä jankuta. Joku täällä kyllä jankuttaa koko ajan jankuttamisesta. Hämmentävää sinällään.
Mutta eipä siinä, pitäkää hauskaa. En jaksa enempää kirjoittaa tänne, jos tämä on keskustelun taso. Aiheesta yleensä kirjoitetaan. Siis niin, että toinen argumentoi ja sitten tulee vasta-argumentti. Ei niin, että hyökätään persoonaan. Toki se on tehokeino, mutta ei kunnollista keskustelua.
Hyvää päivän jatkoa sinulle. Muista tehdä muutakin kuin päivystää täällä. Ja opettele yhdyssanat.
Älä välitä, se on se ihqumeghanisti. Sen keskustelun taso on täysi pyöreä nolla.
Hyvä että jankki lähti, vai lähtikö?
Se ei lähde kulumallakaan, täällä jankkaa narsistivalehtelijakäärmerahastajaseonnutsussexsquadia tunnista toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ketjussa vielä otettu esiin, miten Sussex Squad on totaalisen pettynyt/raivoissaan Harrylle siitä, että nyt Harryn mielestä hovi ei olekaan rasistinen? BLG:n toisella kanavalla on video Sussex squadin twiiteistä. Se on erittäin hauskaa seurattavaa. 😂
Mikä vit tu on sussex squad josta jankutat jankuvasti? Kuulutko sä sitten suicide squadiin?
H ja M fanijoukko (etenkin jenkeissä)
eri
Ja suurin osa tummia iholtaan, niin kuin tuolta videoltakin näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennen ollut C:n fani, mutta nyt hänestäkin on tullut esiin ei niin mairittelevia asioita.
Hän ei ollut morsian, mutta alkoi silti valittamaan morsiusneitojen mekoista pari päivää ennen häitä. Ne oli tehty mittojen mukaan ja morsian oli tyytyväinen.
Eihän se Meghan ollut edes nähnyt morsiusneitojen pukuja.
Ne oli teetetty vain lähettämällä mitat ja sitten lähetetty koltut suoraan noille lapsille.
Se Charlotten mekkohan ei istunut ollenkaan ja helmakin oli niin epätasainen että siinä oli takana 10 senttiä pidempi kohta.
Kengät hiersi paljaissa jaloissa.
Ja sitä ennen oli ollut jo jokin veivaus jostain poikien juhlasta.
Kuka vastasynnyttänyt jaksaa tuollaista pelleilyä?? Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.
Aina sä olet laittamassa muita hoitoon. :D
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?
Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.
Harrya harvasa tunti.
Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.
Minä kuitenkin keskustelin aiheesta, sinä minusta. Outoa sekin.
Aiheesta tuli vielä mieleen, että miten sattuukaan, että Meghanille käy kaikki samat asiat, mitä Dianalle? Vai oisiko niin, että M yrittää näin manipuloida Harrya, joka siis on sekaisin kuin käkikello. Oli varmaan jo vuosia ennen kuin tapasivat.
Meinaatko tosissasi, ettei kukaan tunnista sinua samoista jankutuksistasi? Tuon Dianajutunkin olet kirjoittanut samoin sanoin ainakin 30 kertaa.
Tunnista? Nyt en kyllä tiedä. Kun en tosiaan ole tästä kirjoittanut, enkä koko ketjua läpi lukenut. Joku muu samaa mieltä? Minä en ole jankuttanut. Enkä jankuta. Joku täällä kyllä jankuttaa koko ajan jankuttamisesta. Hämmentävää sinällään.
Mutta eipä siinä, pitäkää hauskaa. En jaksa enempää kirjoittaa tänne, jos tämä on keskustelun taso. Aiheesta yleensä kirjoitetaan. Siis niin, että toinen argumentoi ja sitten tulee vasta-argumentti. Ei niin, että hyökätään persoonaan. Toki se on tehokeino, mutta ei kunnollista keskustelua.
Hyvää päivän jatkoa sinulle. Muista tehdä muutakin kuin päivystää täällä. Ja opettele yhdyssanat.
Älä välitä, se on se ihqumeghanisti. Sen keskustelun taso on täysi pyöreä nolla.
Hyvä että jankki lähti, vai lähtikö?
Se ei lähde kulumallakaan, täällä jankkaa narsistivalehtelijakäärmerahastajaseonnutsussexsquadia tunnista toiseen.
Unohdit dianan häpäisyn ja hänessä roikkumisen.
Otsikkoon viitaten, eivät edes ole sukua niin miten olisi perinnöllistä...
Minusta hartsa on nolannut itsensä totaalisesti, kyllä on tuo paljastuskirja niin noloa settiä.
Miten vielä kehtaavat mollata brittilehdistöä, ja väittää, että.lähtivät sen takia jenkkeihin? Jos brittilehdistö olisi kertonut noita juttuja, olisivat haastaneet oikeuteen, mutta itse kyllä kertovat, isosta rahasta.
Kun tämä kierros on käyty, eli rahastettu. Seuraavalla kierroksella varmaan itketään sitä, kun kuninkaallinen perhe ja Britannia on heidät hyljänneet, kun haluaisivat perheeseen takaisin ja Britanniaan asumaan,mutta heitä ei haluta. Yhyy, r a s i s t e j a. Siitähän voi aina syyttää.
Ai niin, ja Harry oli imenyt kaikki Meghanin ilokaasut, ettei Meghanille jäänyt mitään kivunlievittäjää synnytyksessä (tai "synnytyksessä"), mutta Meghan oli vain nauranut ja sanonut katsos poikaa, tjms. Näinkin Harry on kirjoittanut kirjassaan.
Taisi kyllä Harry olla ihan muissa kaasuissa kuin iloisissa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne oli teetetty vain lähettämällä mitat ja sitten lähetetty koltut suoraan noille lapsille.
Se Charlotten mekkohan ei istunut ollenkaan ja helmakin oli niin epätasainen että siinä oli takana 10 senttiä pidempi kohta.
Tuo taas kertoo siitä, miten megsu piut paut välitti kuninkaallisista perinteistä. Niiden etikettiin kuuluu, että jalat paljaina ei olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hartsa on nolannut itsensä totaalisesti, kyllä on tuo paljastuskirja niin noloa settiä.
Miten vielä kehtaavat mollata brittilehdistöä, ja väittää, että.lähtivät sen takia jenkkeihin? Jos brittilehdistö olisi kertonut noita juttuja, olisivat haastaneet oikeuteen, mutta itse kyllä kertovat, isosta rahasta.
Kun tämä kierros on käyty, eli rahastettu. Seuraavalla kierroksella varmaan itketään sitä, kun kuninkaallinen perhe ja Britannia on heidät hyljänneet, kun haluaisivat perheeseen takaisin ja Britanniaan asumaan,mutta heitä ei haluta. Yhyy, r a s i s t e j a. Siitähän voi aina syyttää.
Miksi spämmäät samaa viestiä tänne jatkuvasti. Lue palstan säännöt, spämmäys on kielletty. Vajaata touhua.
Hienosti puppet master Meghan vedellyt naruista siellä. Saa maskottinsa esiintymisillä hupia koko rahan edestä. Erehdyin katsomaan pätkän haastattelusta kirjaan liittyen, ja voi mitä aivopestyä paasaamista samoista aiheista, 10 minuuuttiakin oli liikaa. En tiedä miten joku on tunnin puolitoista jaksanut tuon niin etuoikeutetun ja silti niin katkeran miehen uikutusta katsella. Kirjaakaan ei kenenkään kannata enää ostaa kun kaikki jo tabloidien kautta saatu selville. Tässä ei enää sääliksi käy kun pariskunnan eristettyjä pieniä lapsia, voi mitähän heistä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa sinun mielipiteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo taas kertoo siitä, miten megsu piut paut välitti kuninkaallisista perinteistä. Niiden etikettiin kuuluu, että jalat paljaina ei olla.
Aivan. Charlotte nosteli jalkojaan siellä häissä. Näki että uudet kengät hiersi, oli vielä kova helle.
Harry ampuu omaan jalkaansa, kun haukkuu jopa tulevan kuninkaan puolison,tulevan prinsessa Camillan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa sinun mielipiteesi.
No, näköjään ainakin sinua kiinnostaa, kun kommentoit😂👍
Miksi vastailet itsellesi?