Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä
Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.
Kommentit (46129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.
Aina sä olet laittamassa muita hoitoon. :D
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?
Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.
Harrya harvasa tunti.
Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.
Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.
Minä kuitenkin keskustelin aiheesta, sinä minusta. Outoa sekin.
Aiheesta tuli vielä mieleen, että miten sattuukaan, että Meghanille käy kaikki samat asiat, mitä Dianalle? Vai oisiko niin, että M yrittää näin manipuloida Harrya, joka siis on sekaisin kuin käkikello. Oli varmaan jo vuosia ennen kuin tapasivat.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on säästänyt jopa tekstarit siitä Charlotten koltusta ja Harry julkaisee ne
Tekstarithan säilyy ihan itsekseen, ei niitä tarvi erikseen säilytellä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Harry on amerikkalaistunut. Koko hässäkkä on kuin kuninkaallista Jerry Springer showta.
Riitoja pikkutytön helman pituudesta ja mitä joku ehkä joskus sanoi yllättävässä tilanteessa tai itketti Meghania.
Nolointa Harryn kirjapaljastuksissa on se, että hänellä on ollut runsaasti aikaa miettiä, miten hyödyntää kirjan saamaa julkisuutta. Ja kirja on täynnä negatiivisia juttuja kuninkaallisten yksityiselämästä. Ei mitään myönteistä.
Oliko todellinen syy lähteä hovista kuitenkin se, että nyt saa haukkua veljeä ja äitipuolta eikä näillä ole edes mahdollisuutta antaa omaa haastattelua ja kertoa totuutta? Olen aina aiemmin ihaillut hovin linjaa asettua huhujen yläpuolelle ja olla kommentoimatta niitä, mutta Harry käyttää sitä häikäilemättä hyväkseen ja antaa tulla tuutin täydeltä.
Kaikkein nolointa on tietysti se poikuuden menettämisen kuvaileminen, vaikka tietysti sekin on valheita täynnä niin kuin koko kirja. Mutta yhtäkkiä Harry käykin yllättävästi kainoksi eikä kerro kuka puuma oli kyseessä, vaikka Courtney Coxin jääkaapin sisällön ja hänen kanssaan taikasienien mussuttamisen sekä Williamin ympärileikkauksen Harry koki sopivaksi paljastaa koko maailmalle. Miksi ihmeessä näin? Luulisi, että Harry olisi riemukkaasti julistanut, kenelle hän kelpasi, vaikka taitoja ei vielä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry oli kyllä ihan oikeassa Camillasta. En ole koskaan tykännyt tuosta haahkasta. Vokotteli charlesia vaikka tämä oli naimisissa toisen naisen kanssa. Ja kyllä nämä nykyiset kuninkaallisest ovat sahanneet omaa oksaansa jo kauan. Ei kyllä mitään arvostusta ole ketään kohtaan.
Juuri näin. Katestakin paljastunut "uusi" puoli eli ei niin mukava. Suhtautuivat Williamin kanssa alusta asti Meghaniin kylmästi, eivätkä antaneet mahdollisuutta ystävyyteen. WC:llä pelko takamuksissa, että pari vie kaiken huomion ja niinhän HM tekikin. Selkeästi Kate oli huonojen välien syypukki. Selvisipä tämäkin.
Täytyy sano, että minulle ei koskaan tullut edes mieleeni, että pitäisi ystävystyä entisen kälyni kanssa. Olimme neutraalin ystävällisissä väleissä, mutta mitään ystävyyden kaltaista minulla ei ollut tarvetta viritellä.
Jos käly olisi sattunut olemaan ihminen, jonka kanssa olisin tullut poikkeuksellisen hyvin toimeen, niin ehkäpä sitten. Kävi tosin ilmi, että hän on äkkipikainen, vähän itsekeskeinen ja turhia uhkailuja harrastava ihminen. Toisinaan ihan mukava, mutta yleensä aika tylsää seuraa. En nähnyt syytä tutustua paremmin.
Kate ja William olivat kahden pienen lapsen vanhempia, kun Harry ja Meghan alkoivat seurustella. William lopetti työskentelyn lentäjänä, he muuttivat Norfolkista Lontooseen, George aloitti koulun ja pari alkoi työskennellä täysipäiväisesti "firmalle". Kate alkoi odottaa Louisia ja kärsi taas erittäin vaikeasta raskaudesta. Eiköhän siinä ollut oman perheen asioissa ihan riittävästi tekemistä.
Ei sulla mitään kälyä edes ole. Ihme tarinointia harrastat. :D
Eikö ole aika turhaa syytellä tällaisesta anonyymillä keskustelupalstalla? Voit vapaasti epäillä, mutta joka sana on totta.
Kyse tosin on entisestä kälystä, että siinä olet oikeassa, nykyisin minulla ei ole kälyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.
Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?
Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.
Harrya harvasa tunti.
Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.
Aiheesta tuli vielä mieleen, että miten sattuukaan, että Meghanille käy kaikki samat asiat, mitä Dianalle? Vai oisiko niin, että M yrittää näin manipuloida Harrya, joka siis on sekaisin kuin käkikello. Oli varmaan jo vuosia ennen kuin tapasivat.
Doh doh, älä hauku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan on säästänyt jopa tekstarit siitä Charlotten koltusta ja Harry julkaisee ne
-ohis
Ne voi myös poistaa. Itse poistin vanhoja tekstiviestejä viime ja edellisvuodelta juuri eilen illalla. Ovat jääneet turhaa tilaa viemään puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi. Toivottavasti tuo merkitsee sitä, että ainakin Williamilta on kärsivällisyys loppunut ja tulee edes jonkinlainen vastaisku. Charles on aivan liian pehmeä moiseen, ikävä kyllä.
William pitää suunsa kiinni. Voipi meinaan olla, että tulee syyte päällekarkauksesta ja sen pituinen hänen "uransa" sitten oli.
Tuo päällekarkaus pitää pystyä todistamaan muutenkin kuin Harryn höpön löpön puheilla joista suurin osa on jo valheiksi todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Paitsi että Meghan väitti oikeudelle että hänellä on jokin ohjelma joka häcittää kaikki tekstarit ja meilit
Ja hänhän ei ole enää edes tekemisissä Katen kanssa. Miksi säilytellä edes yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kiusaamisketju. Eipä ihme, että kiusaaminen vaan yleistyy. Eikö yhtään hävetä?
Sussexit ovat kiusaajia.
Miksi tuokin mekkojuttu piti kaivaa esiin tismalleen Katen syntymäpäivänä? Miksi siitä ylipäätään pitää jauhaa 5. vuotta?
Pakko-oireinen häiriö, kun on tällaisia pakkoajatuksia viisi vuotta. Eikä päästä eteenpäin millään.
Ajatukset jumittaa samoja asioita vuodesta toiseen.Olemme kyllä huomanneet pakkoajatuksesi. Et pääse eteenpäin millään. Jos kokeilisit terapiaa.
Pakkoajatuksilla tarkoitin Sussexin pariskunnan juttuja.
"Miksi tuokin mekkojuttu piti kaivaa esiin tismalleen Katen syntymäpäivänä? Miksi siitä ylipäätään pitää jauhaa 5. vuotta?"
-> Pakko-oireinen häiriö, kun on tällaisia pakkoajatuksia Meghanilla ja Harrylla viisi vuotta. Eikä päästä eteenpäin millään.
Ajatukset jumittaa Sussexin pariskunnalla samoja asioita vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen Harrya kovin tyhmäksi.
Harry on kyllä poistanut kaikki epäilyt siitä, etteikö hän olisi tyhmä. Kovin tyhmä.
Kuulemma FT-8 aiheuttaa kehityshäiriöitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi. Toivottavasti tuo merkitsee sitä, että ainakin Williamilta on kärsivällisyys loppunut ja tulee edes jonkinlainen vastaisku. Charles on aivan liian pehmeä moiseen, ikävä kyllä.
William pitää suunsa kiinni. Voipi meinaan olla, että tulee syyte päällekarkauksesta ja sen pituinen hänen "uransa" sitten oli.
Tuo päällekarkaus pitää pystyä todistamaan muutenkin kuin Harryn höpön löpön puheilla joista suurin osa on jo valheiksi todistettu.
Eipä ole William väittänyt vastaan. Se älä valita älä selitä on pelkkää sanahelinää. Kyllä kuninkaalliset kommenntoivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrya harvasa tunti.
Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.
Meinaatko tosissasi, ettei kukaan tunnista sinua samoista jankutuksistasi? Tuon Dianajutunkin olet kirjoittanut samoin sanoin ainakin 30 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen Harrya kovin tyhmäksi.
Harry on kyllä poistanut kaikki epäilyt siitä, etteikö hän olisi tyhmä. Kovin tyhmä.
Abraham Lincoln:
On parempi olla hiljaa ja säilyttää epäilys että on tyhmä kuin avata suunsa ja todistaa tyhmyytensä varmuudella.
En muista tarkkaa sanamuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Ne voi myös poistaa. Itse poistin vanhoja tekstiviestejä viime ja edellisvuodelta juuri eilen illalla. Ovat jääneet turhaa tilaa viemään puhelimessa.
Ei tekstiviestit vie tilaa paljoa mitään. Ne voi ihan huoletta jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry oli kyllä ihan oikeassa Camillasta. En ole koskaan tykännyt tuosta haahkasta. Vokotteli charlesia vaikka tämä oli naimisissa toisen naisen kanssa. Ja kyllä nämä nykyiset kuninkaallisest ovat sahanneet omaa oksaansa jo kauan. Ei kyllä mitään arvostusta ole ketään kohtaan.
Juuri näin. Katestakin paljastunut "uusi" puoli eli ei niin mukava. Suhtautuivat Williamin kanssa alusta asti Meghaniin kylmästi, eivätkä antaneet mahdollisuutta ystävyyteen. WC:llä pelko takamuksissa, että pari vie kaiken huomion ja niinhän HM tekikin. Selkeästi Kate oli huonojen välien syypukki. Selvisipä tämäkin.
Täytyy sano, että minulle ei koskaan tullut edes mieleeni, että pitäisi ystävystyä entisen kälyni kanssa. Olimme neutraalin ystävällisissä väleissä, mutta mitään ystävyyden kaltaista minulla ei ollut tarvetta viritellä.
Jos käly olisi sattunut olemaan ihminen, jonka kanssa olisin tullut poikkeuksellisen hyvin toimeen, niin ehkäpä sitten. Kävi tosin ilmi, että hän on äkkipikainen, vähän itsekeskeinen ja turhia uhkailuja harrastava ihminen. Toisinaan ihan mukava, mutta yleensä aika tylsää seuraa. En nähnyt syytä tutustua paremmin.
Kate ja William olivat kahden pienen lapsen vanhempia, kun Harry ja Meghan alkoivat seurustella. William lopetti työskentelyn lentäjänä, he muuttivat Norfolkista Lontooseen, George aloitti koulun ja pari alkoi työskennellä täysipäiväisesti "firmalle". Kate alkoi odottaa Louisia ja kärsi taas erittäin vaikeasta raskaudesta. Eiköhän siinä ollut oman perheen asioissa ihan riittävästi tekemistä.
Harryn kanssa olivat kuitenkin ehtineet olla ystäviä. Kyllä siinä olisi ollut aihetta lähentyä myös Meghanin kanssa. Hän sentään yritti, mutta ei, oltiin niin ylemmyydentuntoisia uutta ihmistä kohtaan. Herranpieksut, kyse oli veljen vaimosta. On se jännä, että perheen sisälläkin luulevat olevansa toisten yläpuolella. Kaikki me kuitenkin käydään p*skalla, mukaanlukien tavisKate ja William.
Harry ja Kate tunsivat toisensa vuosien ajan. Kate ja Meghan ilmeisesti tapasivat alkuvuodesta 2017 ja vuoden 2019 loppuun mennessä H&M olivat jo häipyneet Kanadaan. Ei siinä jäänyt kovin paljon aikaa tutustua, saati ystävystyä, kun kaikilla oli myös virallisia velvollisuuksia, matkoja ja pieniä lapsia. Välissä vielä kaksi erilaista kulttuuria ja selvästi ovat hyvin erilaisia persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn kanssa olivat kuitenkin ehtineet olla ystäviä. Kyllä siinä olisi ollut aihetta lähentyä myös Meghanin kanssa. Hän sentään yritti, mutta ei, oltiin niin ylemmyydentuntoisia uutta ihmistä kohtaan. Herranpieksut, kyse oli veljen vaimosta. On se jännä, että perheen sisälläkin luulevat olevansa toisten yläpuolella. Kaikki me kuitenkin käydään p*skalla, mukaanlukien tavisKate ja William.
Miten ihmeessä sinä tämän kaiken tiedät, kuka on yrittänyt mitäkin? Taidat vain itse samaistua Meghanin asemaan uutena tulokkaana. Tällä palstallahan suurin osa ottaa automaattisesti ketjuissa esimerkiksi miniän tai anopin, tai äitipuolen tai erolapsen puolen, riippuen ihan omista kokemuksistaan.
Minulla ei ainakaan ole mitään neutraalia todistetta mistään tästä kuin tämä video:
Meghan ja Harry olivat vasta kihloissa, mutta Meghan otettiin mukaan Harryn, Williamin ja Catherinen mielenterveystoimintaan, vaikka hänellä ei ollut vielä mitään virallista asemaa hovissa moneen kuukauteen. Se oli aika ennenkuulumatonta, eikä todellakaan mikään merkki ainakaan siitä, että Meghania olisi hyljeksitty. Minä en myöskään saa tuosta videolta mitenkään positiivista kuvaa Meghanista. Hän alkaa puhua heti siitä, miten mahdollisesti voi alkaa muuttaa järjestön toimintaa - siis ihan uutena tulokkaana. Ja heti kun William on puhunut nuorten miesten mielenterveysongelmista, Meghan korostaa, että pitäisi keskittyä naisten ongelmiin.
Sinä olet jäävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen meillä on vain kostonhimoisen Harryn puoli asiasta niin tässä kuin monessa muussakin jutussa. Tarkoitatko, että uskot tuota huumeissa hilluvaa heppua, joka on kymmeniä vuosia hautonut kostoa, koska William sai isomman huoneen Balmoralin linnassa?
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli tyttöystävänä Camilla , Diana on tullut hänen jälkeensä . Taisi vanha suola janottaa .