Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry ei taida olla penaalin terävin kynä

Vierailija
06.01.2023 |

Taitaa kulkea suvussa, setänsä Andrew on samanlainen neropatti.

Kommentit (46129)

Vierailija
2081/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljastuskirja on kyllä sellainen moka Harryn (ja Meghanin taustapiruna) suunnalta että tuosta ei voi päästä tällä kertaa sillä lälläti-lää asenteella joka Harrylla ollut kaiken aikaa. Vaikka hovin tapoihin ei kuulu kommentoida muiden julkituloja, tämä menee niin törkeästi yli rajojen että jotain vastausta jossain muodossa voi aivan taatusti odottaa tulevan lähipäivinä tai viikkoina. Harry voinee unohtaa kruunajaisiin osallistumisen ja varmaan koko UK kamaralle astumisen jatkossa, ehkä myös loputkin tittelit viedään. 

Vierailija
2082/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on säästänyt jopa tekstarit siitä Charlotten koltusta ja Harry julkaisee ne

Tekstarithan säilyy ihan itsekseen, ei niitä tarvi erikseen säilytellä.

-ohis

Ne voi myös poistaa. Itse poistin vanhoja tekstiviestejä viime ja edellisvuodelta juuri eilen illalla. Ovat jääneet turhaa tilaa viemään puhelimessa.

Ei tekstiviestit vie tilaa paljoa mitään. Ne voi ihan huoletta jättää.

Mutta mitä järkeä on säilöä vanhoja tekstiviestejä? Joo, mä ehdin neljäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghan on säästänyt jopa tekstarit siitä Charlotten koltusta ja Harry julkaisee ne

-ohis

Ne voi myös poistaa. Itse poistin vanhoja tekstiviestejä viime ja edellisvuodelta juuri eilen illalla. Ovat jääneet turhaa tilaa viemään puhelimessa.

Kuka ääliö jaksaa käydä vanhoja läpi ja poistella? Helpompi antaa olla kun eivät edes tilaa vie.

Vierailija
2084/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi. Toivottavasti tuo merkitsee sitä, että ainakin Williamilta on kärsivällisyys loppunut ja tulee edes jonkinlainen vastaisku. Charles on aivan liian pehmeä moiseen, ikävä kyllä.

William pitää suunsa kiinni.  Voipi meinaan olla, että tulee syyte päällekarkauksesta ja sen pituinen hänen "uransa" sitten oli.

Tuo päällekarkaus pitää pystyä todistamaan muutenkin kuin Harryn höpön löpön puheilla joista suurin osa on jo valheiksi todistettu.

Oliko todisteita Andrewn vuosikymmeniä vanhasta r iskauksesta? Ja kuinkas hänelle kävikään.

Vierailija
2085/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hovi käy lakimiesten kanssa kirjaa läpi. Toivottavasti tuo merkitsee sitä, että ainakin Williamilta on kärsivällisyys loppunut ja tulee edes jonkinlainen vastaisku. Charles on aivan liian pehmeä moiseen, ikävä kyllä.

William pitää suunsa kiinni.  Voipi meinaan olla, että tulee syyte päällekarkauksesta ja sen pituinen hänen "uransa" sitten oli.

Tuo päällekarkaus pitää pystyä todistamaan muutenkin kuin Harryn höpön löpön puheilla joista suurin osa on jo valheiksi todistettu.

Oliko todisteita Andrewn vuosikymmeniä vanhasta r iskauksesta? Ja kuinkas hänelle kävikään.

Ei olisi käynyt kuinkaan jos ei olisi hölmöillyt kuten Harry ja hölötellyt mediassa ohi suunsa.

Vierailija
2086/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ketjussa vielä otettu esiin, miten Sussex Squad on totaalisen pettynyt/raivoissaan Harrylle siitä, että nyt Harryn mielestä hovi ei olekaan rasistinen? BLG:n toisella kanavalla on video Sussex squadin twiiteistä. Se on erittäin hauskaa seurattavaa. 😂

Vierailija
2087/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Meghan kylläkin väitti oikeudessa, että hänen puhelimeensa oli hovissa asennettu ohjelma, joka poistaa tekstiviestit automaattisesti. Sen takia hänellä ei ollut mitään muistikuvaa siitä, että hän olisi kommunikoinut Omid Scobien kanssa Finding Freedomin tiimoilta.

Voihan hovissa ollakin. Sulla tuskin.

Vierailija
2088/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Kuka ääliö jaksaa käydä vanhoja läpi ja poistella? Helpompi antaa olla kun eivät edes tilaa vie.

Minusta ääliömäisyyttä on juuri pitää ne. Mutta ääliöitä on näköjään monenlaisia.

Vierailija
2089/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ketjussa vielä otettu esiin, miten Sussex Squad on totaalisen pettynyt/raivoissaan Harrylle siitä, että nyt Harryn mielestä hovi ei olekaan rasistinen? BLG:n toisella kanavalla on video Sussex squadin twiiteistä. Se on erittäin hauskaa seurattavaa. 😂

Mikä vit tu on sussex squad josta jankutat jankuvasti? Kuulutko sä sitten suicide squadiin?

Vierailija
2090/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Minusta ääliömäisyyttä on juuri pitää ne. Mutta ääliöitä on näköjään monenlaisia.

Niinpä, mun mielestä on taas ääliömäistä jankuttaa maanisesti sussexeista vauvapalstalla

Vierailija
2091/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.

Aina sä olet laittamassa muita hoitoon. :D

Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?

Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?

Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.

Harrya harvasa tunti.

Joo, ei mene läpi ekaa kertaa kommentoimassa-juttusi.

Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.

Minä kuitenkin keskustelin aiheesta, sinä minusta. Outoa sekin.

Aiheesta tuli vielä mieleen, että miten sattuukaan, että Meghanille käy kaikki samat asiat, mitä Dianalle? Vai oisiko niin, että M yrittää näin manipuloida Harrya, joka siis on sekaisin kuin käkikello. Oli varmaan jo vuosia ennen kuin tapasivat.

Meinaatko tosissasi, ettei kukaan tunnista sinua samoista jankutuksistasi? Tuon Dianajutunkin olet kirjoittanut samoin sanoin ainakin 30 kertaa.

Tunnista? Nyt en kyllä tiedä. Kun en tosiaan ole tästä kirjoittanut, enkä koko ketjua läpi lukenut. Joku muu samaa mieltä? Minä en ole jankuttanut. Enkä jankuta. Joku täällä kyllä jankuttaa koko ajan jankuttamisesta. Hämmentävää sinällään.

Mutta eipä siinä, pitäkää hauskaa. En jaksa enempää kirjoittaa tänne, jos tämä on keskustelun taso. Aiheesta yleensä kirjoitetaan. Siis niin, että toinen argumentoi ja sitten tulee vasta-argumentti. Ei niin, että hyökätään persoonaan. Toki se on tehokeino, mutta ei kunnollista keskustelua.

Hyvää päivän jatkoa sinulle. Muista tehdä muutakin kuin päivystää täällä. Ja opettele yhdyssanat.

Vierailija
2092/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vit tu on sussex squad josta jankutat jankuvasti? Kuulutko sä sitten suicide squadiin?

Mitä teet tässä ketjussa, jos et edes Sussex squadia tiedä?

Vierailija
2093/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Niinpä, mun mielestä on taas ääliömäistä jankuttaa maanisesti sussexeista vauvapalstalla

Samaa mieltä, olet oikeassa. Ne ovat niin äärettömän tylsiä, että on parempi unohtaa ne kokonaan. Maailma on parempi paikka ilman niitä.

Vierailija
2094/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä paljastuskirja on kyllä sellainen moka Harryn (ja Meghanin taustapiruna) suunnalta että tuosta ei voi päästä tällä kertaa sillä lälläti-lää asenteella joka Harrylla ollut kaiken aikaa. Vaikka hovin tapoihin ei kuulu kommentoida muiden julkituloja, tämä menee niin törkeästi yli rajojen että jotain vastausta jossain muodossa voi aivan taatusti odottaa tulevan lähipäivinä tai viikkoina. Harry voinee unohtaa kruunajaisiin osallistumisen ja varmaan koko UK kamaralle astumisen jatkossa, ehkä myös loputkin tittelit viedään. 

Luulenpa että brittien turvallisuuspalvelu pitää Harrya niin suurena turvallisuusuhkana noiden afgaanien ampumisilla kehuskelujen perusteella että jo se voi torpata Harryn osallistumisen noihin kansan juhliin.

Vierailija
2095/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on itseasiassa kieroudeltaan nerokas. Itse veti oikeuteen isänsä kun julkisti hänen lähettämän yksityisen kirjeen ja sai siitä mojovat voitot. Harry kertoo kirjassa yksityisiä asioita perheestään ja jos saa vihat niskaansa sen takia, Meghan osoittaa syyttävällä sormella Harrya tai jopa esittää ettei tiennyt mitä kirjaan laitetaan.

Vierailija
2096/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli samanlainen sekopää, samoin Margaret. Ja myös kruunusta luopunut Edward aukoinaan. Päihteitä kului. Nyt Henry hoitoon ja pian. Muuten käypi huonosti.

Mihin traumaasi tämä liittyy, oletko itse jäänyt vaille tarpeellista hoitoa vai oletko itse joutunut sinne tahdonvastaisesti?

Ketä muita olen laittamassa hoitoon? Ekaa kertaa kommentoin aiheeseen. Siellä jotkut harhat päällä myös?

Mutta Diana-kirjat ja dokumentit hovista olen kyllä katsonut. Margaret oli kova käyttämään kokaiinia. Poikansa entinen tyttöystäväkin (Savannah) tästä aikoinaan kertoi. Margaret saikin sitten kuusikymppisenä aivohalvauksen.

Harrya harvasa tunti.

Meinaat, ettei meitä muita täällä ole kuin sinä ja minä? Ei se mitään. Sinulla on näemmä aikaa päivystää. Harvasa tunti oikein.

Aiheesta tuli vielä mieleen, että miten sattuukaan, että Meghanille käy kaikki samat asiat, mitä Dianalle? Vai oisiko niin, että M yrittää näin manipuloida Harrya, joka siis on sekaisin kuin käkikello. Oli varmaan jo vuosia ennen kuin tapasivat.

Meinaatko tosissasi, ettei kukaan tunnista sinua samoista jankutuksistasi? Tuon Dianajutunkin olet kirjoittanut samoin sanoin ainakin 30 kertaa.

Tunnista? Nyt en kyllä tiedä. Kun en tosiaan ole tästä kirjoittanut, enkä koko ketjua läpi lukenut. Joku muu samaa mieltä? Minä en ole jankuttanut. Enkä jankuta. Joku täällä kyllä jankuttaa koko ajan jankuttamisesta. Hämmentävää sinällään.

Mutta eipä siinä, pitäkää hauskaa. En jaksa enempää kirjoittaa tänne, jos tämä on keskustelun taso. Aiheesta yleensä kirjoitetaan. Siis niin, että toinen argumentoi ja sitten tulee vasta-argumentti. Ei niin, että hyökätään persoonaan. Toki se on tehokeino, mutta ei kunnollista keskustelua.

Hyvää päivän jatkoa sinulle. Muista tehdä muutakin kuin päivystää täällä. Ja opettele yhdyssanat.

Älä välitä, se on se ihqumeghanisti. Sen keskustelun taso on täysi pyöreä nolla.

Vierailija
2097/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrya harvasa tunti.

Älä välitä, se on se ihqumeghanisti. Sen keskustelun taso on täysi pyöreä nolla.

Hyvä että jankki lähti, vai lähtikö?

Vierailija
2098/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrewta vastaan ei nostettu mitään syytettä. Ja siitä, että Giuffre oli ainakin tavannut Andrewn, oli muutakin todistetta kuin pelkkä Giuffren sana.

(Eikä syytös muuten koskenut r*iskautta vaan sitä, että Andrew olisi - joko tietämättään tai ei, ihan sama - harrastanut seksiä ihmiskaupan uhrin kanssa. Andrew on ällö tyyppi, mutta jotain tarkkuutta olisi hyvä olla näissä.)

Sopimukseen Giuffren kanssa kuului, että saa rahat (aiheesta toki), mutta asiasta ei saa puhua ennen helmikuuta 2023.  Kohta aukeaa enemmän tietoa palvotusta kuningashuoneesta. Kirjaa, elokuva..

Vierailija
2099/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennen ollut C:n fani, mutta nyt hänestäkin on tullut esiin ei niin mairittelevia asioita.

Hän ei ollut morsian, mutta alkoi silti valittamaan morsiusneitojen mekoista pari päivää ennen häitä. Ne oli tehty mittojen mukaan ja morsian oli tyytyväinen.

Baby brain on uk:ssa ihan yleisesti käytetty, erikoista loukkaantua siitä.

Vierailija
2100/46129 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

Samaa mieltä, olet oikeassa. Ne ovat niin äärettömän tylsiä, että on parempi unohtaa ne kokonaan. Maailma on parempi paikka ilman niitä.

Kokeilepa unohtaa, saa nähdä pystytkö. Vai vaihtuuko vain pakkomielle toiseen henkilöön? Sun tapauksessa pakkomielle on ikuinen, kohteet vaan vaihtuu.

Ketju on lukittu.