Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
341/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ottaisi miestä, joka tienaa vain 50 k€ vuodessa. En halua toimia kenenkään pankkina.

Onhan tuo aika vähän, kun minä totaaliyh:na ja omaishoitaja saan tienattua enemmän pääomatuloja.

Mietin vain, että mihin tuollaisen miehen aika menee. Ei olisi yhtä aikaansaava ja älykäs kuin minä.

Vaadin tasavertaisuutta. Haluan vertaiseni kumppanin.

Näillä spekseillä miehen pitää tienata vähintään 150 000 € vuodessa. Koska minulla on jo kaksi muuta työtä, jotka verottavat aikaa ja jaksamista.

Vierailija
342/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin tykkäysviestin takaisin, että kiva! vastaa mulle jos sun tulot on 100ke vuodessa, ettei mun tartte elättää sua. Muussa tapauksessa, jatka etsimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.

Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.

Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.

Eiköhän tuo ole ihan valittu rooli, ei noista kumpaankaan vahingossa päädy.

Vierailija
344/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Miksei riitä vaikka 30 000€ vuositulot? Varsinkin jos asuu pienellä paikkakunnalla, jossa on pienet asumiskustannukset, tuollaisilla vuosituloilla pärjää varsin hyvin.

30k ei riitä mihinkään. Itse ainakin tykkään käydä laadukkaissa ravintoloissa pari kertaa viikossa, matkailla useamman kerran vuodessa, teettää vaatteita jne. Kaikki tuo maksaa. 

m39, 68k tulot

Vierailija
348/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin:

1) Haluan elää tulojeni mukaista elintasoa

2) En halua nostaa kenenkään toisen elintasoa.

=> Naisella on oltava yhtäläiset tulot kuin minulla.

Haha. Minulla ja ex-miehellä oli tavatessamme samanlainen tulotaso, miehelle oli kovin tärkeää että kulut maksettiin tasan. Vuosien vieriessä minulla tulot nousi huomattavasti paremmiksi ja yhtäkkiä se ei enää ollutkaan ok että maksetaan puoliksi 😂

Tietysti nousi. Olethan siinä vaivaisessa kymmenessä prosentissa naisia jotka tienaavat miestään enemmän.

Vierailija
349/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tienannut 35-40 tonnia vuodessa niin naisilta tulee pakit aika nopeasti.

Vierailija
350/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla on Suomessa yli neljän tonnin kuukausitulot. Minä tienaan 3500€ ja pärjään oikein hyvin, mutta näköjään deittimarkkinoille olen liian köyhä.

Vierailija
351/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ottaisi miestä, joka tienaa vain 50 k€ vuodessa. En halua toimia kenenkään pankkina.

Onhan tuo aika vähän, kun minä totaaliyh:na ja omaishoitaja saan tienattua enemmän pääomatuloja.

Mietin vain, että mihin tuollaisen miehen aika menee. Ei olisi yhtä aikaansaava ja älykäs kuin minä.

Vaadin tasavertaisuutta. Haluan vertaiseni kumppanin.

Kiva kuulla ettei naiset tarvitse enää asumistukea kun tienaatte pääomatuloja.

Vierailija
352/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 onneksi seuraa löytyy (kiitos ulkonäön ja persoonan) aina eikä tarvii tindereihin ym. tutustua. Itsehän tienaan 35-45t / vuosi, miehellä paremmat tulot. Mutta näen rahan välttämättömänä pahana joka ei kiinnosta lainkaan, koska haluan käyttää elämässäni aikaa aivan muuhun.. harrastuksiin ja matkailuun jne.

En voisi ikinä kiinnostua ihmisestä joka vaatii kumppanilta jotain tulotasoa, aidot suhteet tehdään aidoilla ihmisillä ja tunteilla, niissä ei tulotaso vaikuta. Tuollaiset vaatimukset kuulostaa joltain sliipatun pankkimyyjän ilmoitukselta jolle kulissit ja pinnallisuus on tärkeää.

Vierailija
353/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Miksei riitä vaikka 30 000€ vuositulot? Varsinkin jos asuu pienellä paikkakunnalla, jossa on pienet asumiskustannukset, tuollaisilla vuosituloilla pärjää varsin hyvin.

30k ei riitä mihinkään. Itse ainakin tykkään käydä laadukkaissa ravintoloissa pari kertaa viikossa, matkailla useamman kerran vuodessa, teettää vaatteita jne. Kaikki tuo maksaa. 

m39, 68k tulot

Niin maksaa, mutta tulot eivät vielä kerro, miten ne haluaa käyttää. Joku voi tienata vaikka kymmenen kertaa sen verran, mutta ei halua käyttää rahoja samalla tavalla kuin sinä. Rahan määrä ei siis vielä kerro elämäntapojen yhteensopivuudesta ja siksi on hölmöä sellaisia kriteerejä asettaa.

Vierailija
354/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo 50k€ on oikeasti sellainen järkevä vaatimus, johon moni pystyy ja kertoo taloudellisesta itsenäisyydestä. Se olisi eri asia kun vaatisi vaikka 100 tontun tuloa niin alkaisi porukka olla aika harvassa.

On se sinänsä, mutta monella korkeakoulutusta vaativalla naisvaltaisella alalla tuo 50k€ ei täyty lähellekään.

Mikä on naisvaltainen ala joka vaatii korkeakoulutusta?

Vierailija
355/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on oma tuottava yritys muttei korkeakoulututkintoa? Sad.

Millä alalla tyhmäkin pärjää?

Vierailija
356/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen mies. Niitä tinderissä on paljon.

Vierailija
357/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin:

1) Haluan elää tulojeni mukaista elintasoa

2) En halua nostaa kenenkään toisen elintasoa.

=> Naisella on oltava yhtäläiset tulot kuin minulla.

Jos puhutaan rahasta ja parisuhteesta, pelkkä tulotaso tai tulotason rinnastaminen elintasoon on riittämätön mittari. Tärkeää on myös suhtautuminen rahaan ja rahankäyttötottumukset, ja ne ovat irrallaan tulotasosta. Mulle ainakin on tärkeää, että käsitykset säästämisestä, kuluttamisesta, velasta ja rahan merkityksestä elämässä ovat samansuuntaiset. Ne taas linkittyvät arvoihin ja arvostuksiin. Tienaan n. 45 000 e vuodessa ja koen sen olevan riittävästi koska voin tehdä minulle tärkeitä ja merkityksellisiä asioita rahoillani. Elän mukavaa elämää eli asun kivassa asunnossa, syön hyvää ruokaa, voin viettää mieluisaa vapaa-aikaa ja pystyn laittamaan säästöön noin kymppitonnin vuodessa. On paljon asioita, joihin en rahaa missään nimessä halua käyttää (kuten vaikkapa isompi asunto, auto tai ulkomaan matkat monta kertaa vuodessa) ja monet käyttökohteistani taas ovat jonkun muun mielestä turhia. Olisi hankalaa olla parisuhteessa henkilön kanssa, jonka käsitykset ja toiveet rahan käytöstä ja kohteista olisivat kovin erilaiset.

Sopiiko sun asuntoosi daami, jolla pari mukulaa kaupan päälle?

Vierailija
358/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aiheellinen toive, eikä edes mitenkään ylilyöty, joskin ehkä hieman karkeasti esitetty.

Nyt eletään vuotta 2023, kukaan fiksu mies ei enää halua joutua maksueunukiksi.

Tämä. On nimittäin usein yllättävän lyhyt matka siihen kun se alkuaikojen kiihkeä läheisyys ja huoleton seksi muuttuu asuntolainapaperiksi ja positiiviseksi raskaustestiksi. Ja siitä se maksumiehen rooli sitten miehelle yleensä alkaakin.

Eiköhän tuo ole ihan valittu rooli, ei noista kumpaankaan vahingossa päädy.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/11791397/raskaaksi-vaikka-vakisin

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1418477/raskaaksi-salaa

https://www.vauva.fi/keskustelu/1091365/ketju/salaa_raskaaksi

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/te-jotka-salaa-raskaaksi.1907073/

Käytä ehkäisyä tai teetä vasektomia. Taas kaikki on jonkun muun vastuulla, eikä miehen tarvitse edes ehkäistä. Jos et halua lapsia, käytä ehkäisyä. Niin naisetkin toimivat.

Vierailija
359/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😁 onneksi seuraa löytyy (kiitos ulkonäön ja persoonan) aina eikä tarvii tindereihin ym. tutustua. Itsehän tienaan 35-45t / vuosi, miehellä paremmat tulot. Mutta näen rahan välttämättömänä pahana joka ei kiinnosta lainkaan, koska haluan käyttää elämässäni aikaa aivan muuhun.. harrastuksiin ja matkailuun jne.

En voisi ikinä kiinnostua ihmisestä joka vaatii kumppanilta jotain tulotasoa, aidot suhteet tehdään aidoilla ihmisillä ja tunteilla, niissä ei tulotaso vaikuta. Tuollaiset vaatimukset kuulostaa joltain sliipatun pankkimyyjän ilmoitukselta jolle kulissit ja pinnallisuus on tärkeää.

Mitä luulet, onko naisilla vaatimuksia miehille?

Vierailija
360/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo 50k€ on oikeasti sellainen järkevä vaatimus, johon moni pystyy ja kertoo taloudellisesta itsenäisyydestä. Se olisi eri asia kun vaatisi vaikka 100 tontun tuloa niin alkaisi porukka olla aika harvassa.

On se sinänsä, mutta monella korkeakoulutusta vaativalla naisvaltaisella alalla tuo 50k€ ei täyty lähellekään.

Mikä on naisvaltainen ala joka vaatii korkeakoulutusta?

Suurin osa. Opettajat, lääkärit, hammaslääkärit.. nykyään sairaanhoitajaltakin vaaditaan esimiestehtäviin ylempi korkeakoulututkinto. Tosin esim opettajat kyllä uran loppupuolella tienaavat yli tuon rajan. Eli jos aloittaja haluaa sanoa, että etsii viiskymppistä opettajaa, niin mikä ettei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi