Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"

Vierailija
06.01.2023 |

Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D

Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.

Kommentit (1081)

Vierailija
301/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Täytyy kyllä sanoa, että olet tapaillut todella moukkamaisia naisia, jos he ovat tapailun lopettaneet ja tuollaisen syyksi kertoneet ja että heitä vieläpä oli iso määrä. Vai oliko kuitenkin niin, että sinä itse päättelit, että syy tapailun loppumiseen oli rahan ja tittelin puute?

Veikkaan, että ette naisen mielestä muuten vain sopineet yhteen. Siinä voi koulutuksella kyllä olla merkitystä, jos naisella on korkea koulutus ja sitä kautta erityyppisiä mielenkiinnonkohteita kuin miehellä. 

Kiitos mielenkiinnostasi kommenttiani kohtaan. Ihan hyviä arvailuja sinulla, mutta väitän silti olevani oikeassa kun otanta on oikeasti todella suuri. Olen itse sivistyneistä oloista kotoisin ja muutenkin hyvin perillä asioista. Tästä syystä naisia olikin helppo saada treffeille kun pystyi keksimään samaistuttavia keskustelunaiheita monellakin tapaa. Koulutettukin olen, mutta naiset ovat kuitenkin jo koulutetumpia kuin miehet eikä mikä tahansa koulutus ole riittävä.

Itse kyllä lopetin parikin tutustumista lääkikseen tähtäävien kanssa, koska mielestäni heillä on enemmän yhteistä kanssaopiskelijoiden kanssa, niin parempi pari löytyisi sieltä.

Tapailuja ja tutustumisia on loppunut monesta syystä ja itse niitä olen ollut lopettamassa useita. En halua olla ihmisen kanssa jos hänen seurassaan ei tule tietty fiilis. Mutta kun miettii miksi niin monet upeat kaunottaret mätsäävät ja kirjoittelevat kanssani, niin kyllä siinä useamman kanssa mentäisiin pidemmälle näkemiseen ja nopeaan seurusteluunkin jos olisin lentokapteeni. Naiset siis pitävät minua hyvinkin kiinnostavana, mutta jos olisin esim lentokapteeni, he pitäisivät superkiinnostavana ja sitten Tinder onkin jo ihan oikea karkkikauppa.

Enkä sanoisi naisia moukiksi, mutta moni kertoi ihan avoimesti että etsii kumppanikseen miestä jolla on tietty titteli jonka myötä varmasti kuuluvat samoihin piireihin. Siinähän ei ole kyse mistään golddigger-jutusta kun vaikka lääkärinainen etsii itselleen sopivaa puolisoa.

Sehän on selvä, että samankaltaiset haluavat toisiaan. Yliopistokoulutus tuo tietyn sivistystason.

Mutta pointtina, ei kaikki naiset todellakaan ole rahan perään.

Uranaiset vaativat tasa-arvoa kaikin tavoin. Monet miehet eivät ole valmiita tähän.

Naiset eivät ole rahan perään, mutta lisääntymishalun iskettyä taivaalta pitäisi kuitenkin tipahtaa tilava (omistus)koti jossa kaikille riittää huoneita ja keskiluokkainen elintaso. Vaikka itse ei oikein jaksanut pitää aivoja päällä koulutusalaa valitessa ja tuli mentyä aidan ali helpoimmasta kohtaa lähihoitajaksi.

Ja sen lähihoitajan valitsi puolisoksi... niin kuka? Ja miksi?

Vierailija
302/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Täytyy kyllä sanoa, että olet tapaillut todella moukkamaisia naisia, jos he ovat tapailun lopettaneet ja tuollaisen syyksi kertoneet ja että heitä vieläpä oli iso määrä. Vai oliko kuitenkin niin, että sinä itse päättelit, että syy tapailun loppumiseen oli rahan ja tittelin puute?

Veikkaan, että ette naisen mielestä muuten vain sopineet yhteen. Siinä voi koulutuksella kyllä olla merkitystä, jos naisella on korkea koulutus ja sitä kautta erityyppisiä mielenkiinnonkohteita kuin miehellä. 

Kiitos mielenkiinnostasi kommenttiani kohtaan. Ihan hyviä arvailuja sinulla, mutta väitän silti olevani oikeassa kun otanta on oikeasti todella suuri. Olen itse sivistyneistä oloista kotoisin ja muutenkin hyvin perillä asioista. Tästä syystä naisia olikin helppo saada treffeille kun pystyi keksimään samaistuttavia keskustelunaiheita monellakin tapaa. Koulutettukin olen, mutta naiset ovat kuitenkin jo koulutetumpia kuin miehet eikä mikä tahansa koulutus ole riittävä.

Itse kyllä lopetin parikin tutustumista lääkikseen tähtäävien kanssa, koska mielestäni heillä on enemmän yhteistä kanssaopiskelijoiden kanssa, niin parempi pari löytyisi sieltä.

Tapailuja ja tutustumisia on loppunut monesta syystä ja itse niitä olen ollut lopettamassa useita. En halua olla ihmisen kanssa jos hänen seurassaan ei tule tietty fiilis. Mutta kun miettii miksi niin monet upeat kaunottaret mätsäävät ja kirjoittelevat kanssani, niin kyllä siinä useamman kanssa mentäisiin pidemmälle näkemiseen ja nopeaan seurusteluunkin jos olisin lentokapteeni. Naiset siis pitävät minua hyvinkin kiinnostavana, mutta jos olisin esim lentokapteeni, he pitäisivät superkiinnostavana ja sitten Tinder onkin jo ihan oikea karkkikauppa.

Enkä sanoisi naisia moukiksi, mutta moni kertoi ihan avoimesti että etsii kumppanikseen miestä jolla on tietty titteli jonka myötä varmasti kuuluvat samoihin piireihin. Siinähän ei ole kyse mistään golddigger-jutusta kun vaikka lääkärinainen etsii itselleen sopivaa puolisoa.

Sehän on selvä, että samankaltaiset haluavat toisiaan. Yliopistokoulutus tuo tietyn sivistystason.

Uranaiset vaativat tasa-arvoa kaikin tavoin. Monet miehet eivät ole valmiita tähän.

Naiset eivät ole rahan perään, mutta lisääntymishalun iskettyä taivaalta pitäisi kuitenkin tipahtaa tilava (omistus)koti jossa kaikille riittää huoneita ja keskiluokkainen elintaso. Vaikka itse ei oikein jaksanut pitää aivoja päällä koulutusalaa valitessa ja tuli mentyä aidan ali helpoimmasta kohtaa lähihoitajaksi.

Älä huoli, eläkeläisiä on 1 600 000 eikä kukaan sähkölämmitteisiä asuntoja halua eikä osaketta muuttotappiokaupungista, tulet maksamaan 6000 vuodessa vastikkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin:

1) Haluan elää tulojeni mukaista elintasoa

2) En halua nostaa kenenkään toisen elintasoa.

=> Naisella on oltava yhtäläiset tulot kuin minulla.

Vierailija
304/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin

Minulle kelpaisit jos olet nainen joka pitää lompakkoa mukana. Olen kyllästynyt lokkeihin ja lompakkoloisiin.

- M 70 000

Vierailija
305/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Älä huoli, eläkeläisiä on 1 600 000 eikä kukaan sähkölämmitteisiä asuntoja halua eikä osaketta muuttotappiokaupungista, tulet maksamaan 6000 vuodessa vastikkeita.

Tönö-Hönö 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
306/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin:

Kannattaa varmaan käydä verotoimistossa tsekaamassa naisen taloudellinen tilanne ennen kun suhde etenee. 

Vierailija
307/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ihan täysillä käyvä ei kirjoita tuollaista deittiprofiiliin.

Tulee mieleen, että tyyppi on joko:

-persaukinen, rahat menee ulosottoon, elareihin jne.

- pihi, kaikki pitää aina maksaa sentilleen tasan, tai mielummin niin, että ruuat ym maksaa nainen

- muuten vaan pöpi

Tönö Hönö 😂😂😂😂😂DDDDDDD;

Vierailija
308/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla itsekin jotenkin vajaa tunneälyltään, että tuollaiseen tarttus. Toivottavasti löytävät toisensa nämä, anteeksi vain, ääliöt. Luojan kiitos maailmassa on myös toisenlaisia ihmisiä.

Ps. Pankki käytännössä kuluerä, joten ei ehkä tämän lainauksen kirjoittaja kovin fiksu ole millään tasolla.

Vierailija
309/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se

Ja sen lähihoitajan valitsi puolisoksi... niin kuka? Ja miksi?

Siinä sitä riittää taivastelemista, että miksi minä ihan ite olen valinnut puolisokseni jonkun köyhän palkansaajan tai peräti työttömän ja muutenkin varattoman :D

Vierailija
310/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta! Taas muistutus minulle, miksi en ikinä ota suomalaista miestä. Vaikka koko elämäni yksin, mutta ei.

Vierailija
311/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönö-hullu, lopeta internetin käyttö. Et pärjää täällä.

Vierailija
312/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan ja kunnioitan naista tasavertaisena kumppanina jos hän tarjoutuu maksamaan osuutensa. Vaikka hän olisi täysin persaukinen. Minulta kyllä löytyy rahaa jos näin on. Ajatus on tässä se tärkein.

Siivelläeläjät ovat ala-arvoisia pummeja ja 2. luokan naisia.

Vierailija
313/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo tulovaatimus on ihan ok. Jos mies itsekin tienaa noin hyvin.

Varmaan elämänkokemus on osoittanut, että on helpompi olla saman tulotason ihmisen kanssa.

Minulla hyvintoimeentulevana yksinhuoltajana ei ole muuta väliä, kuin että mies elättää itsensä. Minä voisin työllistää myös miehen.

Näen elämän kokonaisuutena, jossa olemme perhe ja lapset ovat tärkeässä osassa. Sen mukaan asutaan, ollaan ja matkustellaan. Arki pitää sorvata.

Tiedostan hyvin, että mitään Malediivien matkoja tuskin on tiedossa.

Vierailija
314/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin

Minulle kelpaisit jos olet nainen joka pitää lompakkoa mukana. Olen kyllästynyt lokkeihin ja lompakkoloisiin.

- M 70 000

Että ihan kelpaisi, jestas :D

Hui kauheeta, onneksi en ole Tinderissä. Joku voisi luulla mua todelliseksi kroisokseksi perintöasuntoni takia, vaikka olen köyhimys.

On todella moukkamaista kysyä muiden tuloja, joten onhan tuo ilmoitusteksti aika turski.

Vierailija
315/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan elämänkokemus on osoittanut, että on helpompi olla saman tulotason ihmisen kanssa.

Minulla hyvintoimeentulevana yksinhuoltajana ei ole muuta väliä, kuin että mies elättää itsensä. Minä voisin työllistää myös miehen.

Näen elämän kokonaisuutena, jossa olemme perhe ja lapset ovat tärkeässä osassa. Sen mukaan asutaan, ollaan ja matkustellaan. Arki pitää sorvata.

Toisaalta on typerää asettaa tulorajoja kumppanin etsinnässä. Sama, kuin vaatimus olisi ehdottamasti brunetti. Mitä sitten, jos tapaa aivan upean ja täydellisen blondin.

Vierailija
316/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi sietää kun mies toimii kuten naiset :D

Hyvätuloiset naiset ovat helvetisti useammin vaatimassa että miehellä on vastaavat tulot, "ettei tarvitse elättää miestä".

Kummasti se on ok, mutta tämä ei ole.

Ja paremmin tienaava mies lopulta joutuu maksumieheksi, lähes poikkeuksetta. Ensin voidaan sopia kaikenlaista, mutta sitten:

- asunto ei tunnu omalta kun mies omistaa eikä naisella ole varaa maksaa 50%

- kuitenkin reilumpaa kun maksetaan tulojen suhteessa kun ollaan tiimi

- ei voi olla kahta elintasoa parisuhteessa

- lasten takia

Jne.

Eikä miehet voi sietää, kun naiset toimivat kuin miehet. 

Että pitäisi olla naisellinen ja heikko ja tarvitseva ja pehmeä ja säyseä ja saada mies tuntemaan itsensä mieheksi ja tarpeelliseksi, mutta sitten kulisseissa pitäisi oikeasti olla työjuhta, joka hoitaa kaiken näkymättömästi ja miestä vaivaamatta ja sitten vaan solahtaa illalla miehen kainaloon mukavana ja pehmeänä ja kauniina. 

Ne miehet joista naiset kiinnostuvat, eivät voi sietää. Koska teille käy vain mies joka on pidempi, rotevampi, paremmin tienaava, itsevarmempi ja dominoivampi. Sellainen mies haluaa naisen olevan "heikompi astia".

Vierailija
317/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin:

Et halua muutoksia -> molemmat asuvat omissa asunnoissaan jatkossakin

Vierailija
318/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan ja kunnioitan naista tasavertaisena kumppanina jos hän tarjoutuu maksamaan osuutensa. Vaikka hän olisi täysin persaukinen. Minulta kyllä löytyy rahaa jos näin on. Ajatus on tässä se tärkein.

Siivelläeläjät ovat ala-arvoisia pummeja ja 2. luokan naisia.

Missä vaiheessa se nainen sitten muuttuu pummiksi ja toisen luokan naiseksi, jos on sinua köyhempi? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Alkaako köyhyydestä kyykyttäminen sitten vasta vakiintuneemmassa suhteessa?

Vierailija
319/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei köyhänkään miehen kannata vajaakykyistä muijaa ottaa.

Itse teen kaupan alalla vuorotyötä ja nettoa n..1600 kuussa. Kaksi teini-ikäistä lasta.

Akka työllistyy ehkä puolet vuodesta, ja nekin hankkeet kiikuttaa kirpputoreille. On niin halpaa, että ostaa vaikkei tarttekkaan. Lopun aikaa istuu sohvan nurkassa pieremässä.

Onneksi muksut saavat koulussa syödäkseen, ja itsellä tp-ruokailu. Muijan pöperöistä saa vain pa skataudin, se on elävä esimerkki siitä.

Toimeen tulisin ja lapsetkin elättäisin palkalla ja mahd. tuilla. Mutta akan tm-tuki (jonka täysin käyttää hörhöihinsä) estää muiden tukien saannin.

Ei prk le, tästä tulee loppu! Saa kohta pierrä ihan keskenään.

Vaatikaa siis akalta vähintään ÄO 120, muuten saatte vaan vanhan kakaran elätiksi!

Akka taas palstailee maanisena. Nyt se jo itsekin tunnistaa Hönöytensä, ei enää muitten tartte.

Vierailija
320/1081 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on typerää asettaa tulorajoja kumppanin etsinnässä. Sama, kuin vaatimus olisi ehdottamasti brunetti. Mitä sitten, jos tapaa aivan upean ja täydellisen blondin.

Samaa mieltä!

Typerää esimerkiksi asettaa pituusrajoja. Jos sitten tapaakin kivan naista lyhyemmän miehen...

Eiku, naiset. Mitenkäs tämä taas menikään?