"Sulla mielellään korkeakoulututkinto ja yli 50k€ tulot, niin ei tarvitse toimia pankkina"
Miesten vaatimattomat toiveet Tinderissä :D
Mielestäni vähän puistattava ilmaisu, kun sisältää ajatuksen siitä, että vähemmän tienaava nainen automaattisesti käyttäisi miehen rahoja. Joten vasemmalle heilahti heti kättelyssä tämä vaikka ehdot juuri ja juuri täyttyy.
Kommentit (1081)
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen mies. Niitä tinderissä on paljon.
Vakka kantensa valitsee.
En minäkään haluaisi suhteeseen minkään loisimiseen taipuvaisen demarin kanssa. Se on vain aika vaikeaa ilmaista kohteliaasti...
En kyllä seurustelisi Influencerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo 50k€ on oikeasti sellainen järkevä vaatimus, johon moni pystyy ja kertoo taloudellisesta itsenäisyydestä. Se olisi eri asia kun vaatisi vaikka 100 tontun tuloa niin alkaisi porukka olla aika harvassa.
On se sinänsä, mutta monella korkeakoulutusta vaativalla naisvaltaisella alalla tuo 50k€ ei täyty lähellekään.
Mikä on naisvaltainen ala joka vaatii korkeakoulutusta?
Suurin osa. Opettajat, lääkärit, hammaslääkärit.. nykyään sairaanhoitajaltakin vaaditaan esimiestehtäviin ylempi korkeakoulututkinto. Tosin esim opettajat kyllä uran loppupuolella tienaavat yli tuon rajan. Eli jos aloittaja haluaa sanoa, että etsii viiskymppistä opettajaa, niin mikä ettei.
Ja siis lista tietysti jatkuu. Psykologit, puheterapeutit, sosiaalityöntekijät. Perinteiset naisalat ovat melko järjestään akateemisia. Lähihoitajia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä seurustelisi Influencerin kanssa.
.
Tuo palstalla oleva influencer on maaninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkällä tikullakaan T: nainen, jonka tulot viime vuonna 60 000 ja korkeakoulututkinto löytyy, kaksikin
Syystä että?
En ole tuo alkuperäinen, mutta voin vastata omasta puolestani. Sanat paljastavat stereotyyppisen käsityksen naisista (vain rahan perässä). Ylimielisyyttä, materialismia mukana. Kaikkinensa aikamoinen turn off.
Ei tuo lause sisällä väitettä, että naiset olisivat vain rahan perässä, vaan sen, että miehen nykyinen elintaso ja aktiviteetit ovat sellaisia, että alle 50keur tuloilla nainen ei voi niihin osallistua, jollei mies ainakin osittain kustanna. Rehellistä tekstiä ja tekee pelin selväksi heti kättelyssä. Ei toki sovi naisten herkälle kaunosielulle, joten reaktio on suuttumus tai ainakin närkästys.
Haluaa välttämättä raahata naisen jonnekin golfklubille, joka ei naista yhtään kiinnosta, mutta itse pitää maksaa? Kukapa ei tuohon tarjoukseen tarttuisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo 50k€ on oikeasti sellainen järkevä vaatimus, johon moni pystyy ja kertoo taloudellisesta itsenäisyydestä. Se olisi eri asia kun vaatisi vaikka 100 tontun tuloa niin alkaisi porukka olla aika harvassa.
On se sinänsä, mutta monella korkeakoulutusta vaativalla naisvaltaisella alalla tuo 50k€ ei täyty lähellekään.
Suurin osa. Opettajat, lääkärit, hammaslääkärit.. nykyään sairaanhoitajaltakin vaaditaan esimiestehtäviin ylempi korkeakoulututkinto. Tosin esim opettajat kyllä uran loppupuolella tienaavat yli tuon rajan. Eli jos aloittaja haluaa sanoa, että etsii viiskymppistä opettajaa, niin mikä ettei.
Ja siis lista tietysti jatkuu. Psykologit, puheterapeutit, sosiaalityöntekijät. Perinteiset naisalat ovat melko järjestään akateemisia. Lähihoitajia lukuunottamatta.
Sairaanhoitajat sisällyttäen. On vaativaa, sairaanhoitajien pitää osata suunnitella ydinvoimaloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin:
1) Haluan elää tulojeni mukaista elintasoa
2) En halua nostaa kenenkään toisen elintasoa.=> Naisella on oltava yhtäläiset tulot kuin minulla.
Jos puhutaan rahasta ja parisuhteesta, pelkkä tulotaso tai tulotason rinnastaminen elintasoon on riittämätön mittari. Tärkeää on myös suhtautuminen rahaan ja rahankäyttötottumukset, ja ne ovat irrallaan tulotasosta. Mulle ainakin on tärkeää, että käsitykset säästämisestä, kuluttamisesta, velasta ja rahan merkityksestä elämässä ovat samansuuntaiset. Ne taas linkittyvät arvoihin ja arvostuksiin. Tienaan n. 45 000 e vuodessa ja koen sen olevan riittävästi koska voin tehdä minulle tärkeitä ja merkityksellisiä asioita rahoillani. Elän mukavaa elämää eli asun kivassa asunnossa, syön hyvää ruokaa, voin viettää mieluisaa vapaa-aikaa ja pystyn laittamaan säästöön noin kymppitonnin vuodessa. On paljon asioita, joihin en rahaa missään nimessä halua käyttää (kuten vaikkapa isompi asunto, auto tai ulkomaan matkat monta kertaa vuodessa) ja monet käyttökohteistani taas ovat jonkun muun mielestä turhia. Olisi hankalaa olla parisuhteessa henkilön kanssa, jonka käsitykset ja toiveet rahan käytöstä ja kohteista olisivat kovin erilaiset.
Sopiiko sun asuntoosi daami, jolla pari mukulaa kaupan päälle?
Ei sovi, koska en pidä naisista enkä halua asua saman katon alla lasten kanssa. Muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
😁 onneksi seuraa löytyy (kiitos ulkonäön ja persoonan) aina eikä tarvii tindereihin ym. tutustua. Itsehän tienaan 35-45t / vuosi, miehellä paremmat tulot. Mutta näen rahan välttämättömänä pahana joka ei kiinnosta lainkaan, koska haluan käyttää elämässäni aikaa aivan muuhun.. harrastuksiin ja matkailuun jne.
En voisi ikinä kiinnostua ihmisestä joka vaatii kumppanilta jotain tulotasoa, aidot suhteet tehdään aidoilla ihmisillä ja tunteilla, niissä ei tulotaso vaikuta. Tuollaiset vaatimukset kuulostaa joltain sliipatun pankkimyyjän ilmoitukselta jolle kulissit ja pinnallisuus on tärkeää.
Tämä. Naisen seuraa siedetään yhden asian takia ja harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
😁 onneksi seuraa löytyy (kiitos ulkonäön ja persoonan) aina eikä tarvii tindereihin ym. tutustua. Itsehän tienaan 35-45t / vuosi, miehellä paremmat tulot. Mutta näen rahan välttämättömänä pahana joka ei kiinnosta lainkaan, koska haluan käyttää elämässäni aikaa aivan muuhun.. harrastuksiin ja matkailuun jne.
En voisi ikinä kiinnostua ihmisestä joka vaatii kumppanilta jotain tulotasoa, aidot suhteet tehdään aidoilla ihmisillä ja tunteilla, niissä ei tulotaso vaikuta. Tuollaiset vaatimukset kuulostaa joltain sliipatun pankkimyyjän ilmoitukselta jolle kulissit ja pinnallisuus on tärkeää.
Olettavasti siis harrastat ja matkailet omilla rahoillasi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi suhteeseen minkään loisimiseen taipuvaisen demarin kanssa. Se on vain aika vaikeaa ilmaista kohteliaasti...
Miksi se pitää ilmaista mitenkään deittiprofiilissa ja luuletko, että tarkoituksella loisivat jättävät tykkäämättä profiilistasi sen vuoksi, että ilmaiset, että et halua loissuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat sisällyttäen. On vaativaa, sairaanhoitajien pitää osata suunnitella ydinvoimaloita.
Sairaanhoitajilla on kaikilla alempi korkeakoulututkinto, ja esimiesasemassa täytyy olla ylempi. Monella on vaikka ei olisi esimies. Itse olen ydinfysiikkaa opiskellut nainen, ja minulle ei ole ongelma arvostaa naissairaanhoitajia. Luulen, että sinun osaamisesi ydinfysiikasta on minua sen verran paljon vähäisempi, ettet päin naamaa kehtaisi tuollaisia puhua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi vaatia omillaan toimeen tulevaa naista/miestä? Minusta on reilua kertoa se heti kättelyssä.
No, eiköhän jokainen tule toimeen omillaan. Tekemiset on sitten valittu sen mukaan. Esimerkiksi minä en käy koskaan kalliissa ravintoloissa eikä kyllä kiinnosta alkaa käymään vaikka rahaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käypä lähimmästä päiväkodista kysymässä noin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaan tuolla tavalla. Säästää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naisen seuraa siedetään yhden asian takia ja harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia ystäviä.
Kyllä minulla oli useitakin. Yhden niistä kanssa päädyin naimisiin. En olisi ikinä huolinut miestä, joka ei halua olla naisen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajilla on kaikilla alempi korkeakoulututkinto, ja esimiesasemassa täytyy olla ylempi. Monella on vaikka ei olisi esimies. Itse olen ydinfysiikkaa opiskellut nainen, ja minulle ei ole ongelma arvostaa naissairaanhoitajia. Luulen, että sinun osaamisesi ydinfysiikasta on minua sen verran paljon vähäisempi, ettet päin naamaa kehtaisi tuollaisia puhua.
Etkö sinä tyttöpolo nyt ymmärrä, että kikkeli, kassit ja internet-yhteys, jolla pääsee Wikipediaan, pätevöittää ydinfyysikan harjoittajaksi miten päin tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä tyttöpolo nyt ymmärrä, että kikkeli, kassit ja internet-yhteys, jolla pääsee Wikipediaan, pätevöittää ydinfyysikan harjoittajaksi miten päin tahansa?
po. fysiikan. Oikeinkirjoitukseen ne eivät näköjään pätevöitä.
Sellaista naista ei ole, joka ei eläisi miehen rahoilla.
Todisteet: harvalle naiselle kelpaa elämäntapatyötön.
Tämä. Toivottavasti kukaan ei parittele ketään ikinä. Minuunkaan kukaan mies ei ole tehnyt tarpeitaan kuuteen vuoteen.
N31