UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Ei ollut mielestäni mainostemppu, olisi aika mauton sellainen. Kärijähän oli oikeasti melkein itku kurkussa ja hädissään, kun se asu katosi ennen keikkaa. Olisi aika typerää feikata sellaisia tunteita ja laittaa ihmisiä etsimään ja askartelemaan uusia asuja.
Lapsilla on aika usein tuollaisia kampauksia. Se, mikä tästä tekee mainostemppumaisen on tuo hölmö juttu, että IL:n Pudas, Mtv:n ja Ylen toimittajat ovat järkänneet tästä boleron luovutuksesta tällaisen mediatapahtuman haastatteluineen. Oiken live-lähetys ja kaikkea. Olisi varmasti Käärijä ja perhe ujoine lapsineen suorittanut tuon tapaamisen mieluiten omassa rauhassa ilman mediasirkusta. Ällöttää jotenkin tuo Pudas ja muut toimittajat, jotka tulevat ikään kuin haaskalle perheen kotiin, koska uutisjutusta saa klikkejä. Jos olisin itse löytänyt asun, en olisi suostunut siihen, että takinluovutukseen tulee mediatalot mukaan. Tuo kameroiden ja toimittajien läsnäolo teki tapahtumasta inhottavan ja laskelmoidun oloisen. Mutta Käärijälle propsit, hoiti tilanteen ammattimaisesti, vaikka varmasti kiusallinen tilanne kaikille.
Ärsyttää sekin, että nyt kun mukaan tuli isot mediat, niin tästä tuli tosi lavastetun ja mainostempun oloinen juttu, mikä saattaa laskea monen fanin fiiliksiä, jos luulevat oikeasti mainostempuksi. Olisi vain media pysynyt poissa ja annettu Käärijän raportoida itse ig-stooriensa kautta, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Samaa mietin, että miten sattuikaan että just löytäjäperheen lapsi muistuttaa Käärijää, on pottatukkaa ja tummemmat piirteet. Tavallaan sympaattinen juttu, mutta jotenkin ristiriitainen olo tulee... Musta ois ollut kiva, että tuo viisuasu olisi pysynyt spessujuttuna eikä joka keikalla päällä. Ehkä viisujen jälkeen ok, mutta ennen viisuja vaan promotilaisuuksissa. No Putousvierailu poikkeus, jotta yleisö tunnistaa hänet paremmin mutta nyt koko asusta tuntuu menevän vähän hohto kun se päällä ollaan joka paikassa. Samoin nuo piikkihousut. Voishan se olla keikoilla vaikka tavallisissa nahkahousuissa.
Pliis, voitteko antaa edes LASTEN olla rauhassa? En näe isompaa yhteyttä Kärijän ulkonäköön edes, pottatukka on aika yleinen malli pikkupojilla ollut aina...
En ole tuo kommentoija, mutta hei kamoon, eihän tuossa tuota lasta mitenkään haukuttu tai paneteltu. Julkisuudessakin ovat nyt olleet suoraa lähetystä myöten. On mietitty vaan, onko tämä ihan sattumaa. Kyllä mullakin kävi sama mielessä. Mutta onhan se mahdollista. Ihme pöyristymistä täällä.
Vähän ikävää kun tuosta boleronhakureissusta tehtiin tuollainen mediasirkus. Itse oletin että Käärijä menee paikalle ilman mitään kameroita ja ehkä kuvaa omaan instastooriin videoita/kuvia poikien kanssa. Olisi tullut aidompi fiilis ja varmaan mukavampi kohtaaminen ilman kuvaajia niskassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän vihreät hihat joutaa nyt arkistojen kätköihin, kun Iltasanomissa kuva jossa hihat jopa Kirsi-rouvan päällä.
Hihat on nyt naamiaisasukamaa, halpuutettu kun pyörineet tavallisen kansan päällä. Hyyi, tahditonta.
Kun katson Käärijää, tulen muistamaan kuvan Kirsirouvasta samoilla hihoilla.
Kikkehän näyttää tosi hyvältä noissa hihoissa! Ja pojat supersöpöiltä. Alkaa tuntua, että asustahan tulee joku koko kansan kesähitti, johon koko fanikunta pukeutuu Tangomarkkinoille.
Nyt äkkiä joku tekemään Käärijä-hihoja koko kansalle!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mielestäni mainostemppu, olisi aika mauton sellainen. Kärijähän oli oikeasti melkein itku kurkussa ja hädissään, kun se asu katosi ennen keikkaa. Olisi aika typerää feikata sellaisia tunteita ja laittaa ihmisiä etsimään ja askartelemaan uusia asuja.
Lapsilla on aika usein tuollaisia kampauksia. Se, mikä tästä tekee mainostemppumaisen on tuo hölmö juttu, että IL:n Pudas, Mtv:n ja Ylen toimittajat ovat järkänneet tästä boleron luovutuksesta tällaisen mediatapahtuman haastatteluineen. Oiken live-lähetys ja kaikkea. Olisi varmasti Käärijä ja perhe ujoine lapsineen suorittanut tuon tapaamisen mieluiten omassa rauhassa ilman mediasirkusta. Ällöttää jotenkin tuo Pudas ja muut toimittajat, jotka tulevat ikään kuin haaskalle perheen kotiin, koska uutisjutusta saa klikkejä. Jos olisin itse löytänyt asun, en olisi suostunut siihen, että takinluovutukseen tulee mediatalot mukaan. Tuo kameroiden ja toimittajien läsnäolo teki tapahtumasta inhottavan ja laskelmoidun oloisen. Mutta Käärijälle propsit, hoiti tilanteen ammattimaisesti, vaikka varmasti kiusallinen tilanne kaikille.Ärsyttää sekin, että nyt kun mukaan tuli isot mediat, niin tästä tuli tosi lavastetun ja mainostempun oloinen juttu, mikä saattaa laskea monen fanin fiiliksiä, jos luulevat oikeasti mainostempuksi. Olisi vain media pysynyt poissa ja annettu Käärijän raportoida itse ig-stooriensa kautta, jos haluaa.
Sama kävi mielessä, enkä taida viitsiä antaa em. medioille klikkejä tämän jutun tiimoilta.
Käärijän instaa satuin katsomaan silloin kun katoaminen pyöri stooreissa ja kyllähän tuo aidosti surulliselta ja hätääntyneeltäkin näytti. Taitaa kuulua niihin ihmisiin joilla viimeistään silmistä näkyy fiilikset. Kun on pelimiehiä, onkohan koskaan pelannut pokeria? Jotenkin tuntuu, että pelipokan pitäminen ei ehkä olisi kovin helppoa 😅
Siis onko toi bolero Teemu Muurimäen suunnittelema?
Ps. Tuollaisia hiusmalleja näkyy aika monilla pikkupojilla.
Toivottavasti Kärtsä eksyy tänne maalle, kadottaa taas jotain, mä löydän sen ja sit saan palkkioksi kukkia siltä ja pääsen sen luo yökylään.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävää kun tuosta boleronhakureissusta tehtiin tuollainen mediasirkus. Itse oletin että Käärijä menee paikalle ilman mitään kameroita ja ehkä kuvaa omaan instastooriin videoita/kuvia poikien kanssa. Olisi tullut aidompi fiilis ja varmaan mukavampi kohtaaminen ilman kuvaajia niskassa.
Mitään mediasirkusta ei olisi edes ehditty järjestää, mikäli tämä ei olisi käsikirjoitettu kohu. Näitä tehdään maailmalla. Oppikaa. Käärijä-ressu varmaan kipuilee parhaillaan omatuntonsa kanssa ja päätään pudistellen miettii, mihin kaikkeen sitä joutuukaan, kun lähtää viisuihin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävää kun tuosta boleronhakureissusta tehtiin tuollainen mediasirkus. Itse oletin että Käärijä menee paikalle ilman mitään kameroita ja ehkä kuvaa omaan instastooriin videoita/kuvia poikien kanssa. Olisi tullut aidompi fiilis ja varmaan mukavampi kohtaaminen ilman kuvaajia niskassa.
Mitään mediasirkusta ei olisi edes ehditty järjestää, mikäli tämä ei olisi käsikirjoitettu kohu. Näitä tehdään maailmalla. Oppikaa. Käärijä-ressu varmaan kipuilee parhaillaan omatuntonsa kanssa ja päätään pudistellen miettii, mihin kaikkeen sitä joutuukaan, kun lähtää viisuihin mukaan.
Varmaan kivaa elämää epäillä kaikkea ja kaikkia.
Tuollaisen "mediasirkuksen" ehtii järjestää nopeasti. Toimitukset joutuvat tekemään juttukeikkoja huomattavasti lyhyemmällä varoitusajalla, tuota on saanut valmistella pari päivää.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko toi bolero Teemu Muurimäen suunnittelema?
On. Teemu Muurimäki suunnitteli kaikkien UMK-finalistien asut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Onhan se nyt totta, että suomalaiset naiset on pahempia kuin miehet. Äänekkäistä, pahasuisia, hygieniastaan piittaamattomia ja kun saadaan viinaan niin ääni nousee entisestään falsettiin eikä omat jalat enää kanna. Ei niitä kestä kuunnella, saati katsella. Poikkeksiakin toki on.
Moi MK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Gupta nyt on saattanut joskus lähteä Intiasta, mutta että blondi Kirsi lapsineenkin on tällä palstalla ulkomaalaisia, mutta venäläinen on suomalainen... voi hyvä ihme taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Onhan se nyt totta, että suomalaiset naiset on pahempia kuin miehet. Äänekkäistä, pahasuisia, hygieniastaan piittaamattomia ja kun saadaan viinaan niin ääni nousee entisestään falsettiin eikä omat jalat enää kanna. Ei niitä kestä kuunnella, saati katsella. Poikkeksiakin toki on.
Moi MK!
Moi moi vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Onhan se nyt totta, että suomalaiset naiset on pahempia kuin miehet. Äänekkäistä, pahasuisia, hygieniastaan piittaamattomia ja kun saadaan viinaan niin ääni nousee entisestään falsettiin eikä omat jalat enää kanna. Ei niitä kestä kuunnella, saati katsella. Poikkeksiakin toki on.
Moi MK!
Moi moi vaan :D
Eikö sulla ole lavan takana istuskelua tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Gupta nyt on saattanut joskus lähteä Intiasta, mutta että blondi Kirsi lapsineenkin on tällä palstalla ulkomaalaisia, mutta venäläinen on suomalainen... voi hyvä ihme taas.
Miksi se on niin tärkeää tietää, mitä he ovat? Miten se liittyy aiheeseen? Täysin epäolennainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Onhan se nyt totta, että suomalaiset naiset on pahempia kuin miehet. Äänekkäistä, pahasuisia, hygieniastaan piittaamattomia ja kun saadaan viinaan niin ääni nousee entisestään falsettiin eikä omat jalat enää kanna. Ei niitä kestä kuunnella, saati katsella. Poikkeksiakin toki on.
Moi MK!
Moi moi vaan :D
Eikö sulla ole lavan takana istuskelua tänään?
Noup.
Käärijän pisteet nousi entisestään, mies osaa käyttäytyä fiksusti!