Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21181/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli joo vähän laskelmoitu olo tästä, mutta ehkä se oli median syytä. Ja sanon tämän fanina.

Sama juttu. Mutta: kuvat lapsista aivan ihania, kerta kaikkiaan syötävän suloisia pikku-Käärijöitä <3. Ja Käärijä itse Iltalehden kuvassa poikien kanssa upean luonnollinen. On hienoa, että hän osaa hymyillä ja olla mukana kaikessa. Ja pojat myös niin ihkuja ujoine omine hymyineen! Joten jos oli suunniteltu juttu, niin olkoon, jopa tällaiselle kyynikolle tuli noista kuvista hyvä mieli!

Vierailija
21182/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen isähän sen pukupussin tieltä löysi ja otti talteen. Pojat tunnisti puvun, mutta löytäjä oli isä. Hän ei tainnut saada mitään löytöpalkkiota? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21183/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun joku hukkaa puhelimen/kotiavaimen/pyörän/lemmikin/tms ja luvataan löytöpalkkio, silloin tarkoitetaan tietysti rahapalkkiota. Käärijän uniikki esiintumisasu on erittäin arvokas, joten eiköhän tuolle perheelle vielä joku rahapalkkiokin makseta. Siitä ei vaan mainittu medialle, koska rahasta puhuminen on tahditonta ja yksityisasia. Sopivat sitten keskenään siitä varsinaisesta löytypalkkiosta.

Vierailija
21184/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä varmasti tuolle perheelle on joku korvaus maksettu meidoiden toimesta, että suostuvat suoraan lähetykseen omassa kodissaan. Vähän naiivia porukkaa täällä, kun jo tämmöisen toteaminen "latistaa" tunnelmaa. Ja hyvä jos on, koska olihan tuo varmaan vähän kiusallista kaikille.

Vierailija
21185/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun joku hukkaa puhelimen/kotiavaimen/pyörän/lemmikin/tms ja luvataan löytöpalkkio, silloin tarkoitetaan tietysti rahapalkkiota. Käärijän uniikki esiintumisasu on erittäin arvokas, joten eiköhän tuolle perheelle vielä joku rahapalkkiokin makseta. Siitä ei vaan mainittu medialle, koska rahasta puhuminen on tahditonta ja yksityisasia. Sopivat sitten keskenään siitä varsinaisesta löytypalkkiosta.

Miten muka rahasta puhuminen on jotenkin "tahditonta"? :D

Vierailija
21186/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä geokätkö tämä nyt olikaan? Pitäisikö muka uskoa, että pukupussi tippunut takaluukusta ajoradalle? Bolero olisi kyllä ihan finito jos muutama auto olisi ajanut yli. Nahkaan jäisi taatusti renkaista uusi painokuosi. Voi se nytkin olla entinen kun koko taajama käynyt uteliaisuuttaan sovittamassa, miten tuollaiset edes puhdistetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21187/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin 8 viimeisintä Top-35 euroviisulistausta youtubesta ja JOKAISESSA Loreen oli laitettu ykköseksi. Onkohan niin, että tässä on jokin "keisarin uudet vaatteet"-syndrooma kyseessä: et ole uskottava, jos et ymmärrä Loreenin viisun taiteellisuutta. Kukaan ei nyt uskalla myöntää, että se viisuhan on ihan paska.

Vierailija
21188/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21189/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 8 viimeisintä Top-35 euroviisulistausta youtubesta ja JOKAISESSA Loreen oli laitettu ykköseksi. Onkohan niin, että tässä on jokin "keisarin uudet vaatteet"-syndrooma kyseessä: et ole uskottava, jos et ymmärrä Loreenin viisun taiteellisuutta. Kukaan ei nyt uskalla myöntää, että se viisuhan on ihan paska.

ALKAA ÄRSYTTÄMÄÄN KOKO LOREEN! En nimittäin tykännyt hänestä/hänen viisustaan silloinkaan kun hän voitti. Tämä viisu ei ole yhtään parempi kuin Euphoria, ja sitäkään ei ihan näin paljon hehkutettu.

Vierailija
21190/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D

Tarinan rakenne seuraa klassista draaman kaarta. Kaikkea ei tietenkään nyt näytetty ja kerrottu. Eihän se tähän vielä loppunut. Yllätyksiä on vielä tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21191/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D

Ehkä isä ei vaan halunnut esiintyä julkisuudessa. Olisin varmaan itsekin vastaavassa tilanteessa paennut vessaan, jos oven takana odottaisi eri medioiden edustajat kameroineen ja kohta koko Suomi näkemässä.

Vierailija
21192/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä geokätkö tämä nyt olikaan? Pitäisikö muka uskoa, että pukupussi tippunut takaluukusta ajoradalle? Bolero olisi kyllä ihan finito jos muutama auto olisi ajanut yli. Nahkaan jäisi taatusti renkaista uusi painokuosi. Voi se nytkin olla entinen kun koko taajama käynyt uteliaisuuttaan sovittamassa, miten tuollaiset edes puhdistetaan?

Pukupussi kyllä näytti ei-tuliterälle kuvassa. Ei kai tuommosen ison mustan pussin päältä kukaan tahallaan autoa ohjaa edes.

Mutta kiitos sakapoliisityöstäsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21193/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D

Tarinan rakenne seuraa klassista draaman kaarta. Kaikkea ei tietenkään nyt näytetty ja kerrottu. Eihän se tähän vielä loppunut. Yllätyksiä on vielä tulossa.

Toivottavasti! Käärijästä ja pikku-Käärijäporukasta saa mainiota hyvän mielen materiaalia. Tuota porukkaa kannattaa hyödyntää, etenkin, kun ilo on taatusti molemminpuolinen elikkäs kersatkin tykkäävät varmasti olla esillä Käärijän kanssa. Iskä on varmaankin ujo eikä siksi halua astua julkisuuteen.

Vierailija
21194/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D

Ehkä isä ei vaan halunnut esiintyä julkisuudessa. Olisin varmaan itsekin vastaavassa tilanteessa paennut vessaan, jos oven takana odottaisi eri medioiden edustajat kameroineen ja kohta koko Suomi näkemässä.

Mä olisin varmaan heittänyt puvun parvekkeelta alas jos Iltalehti änkeäisi paikalle. No toki tuon perheen joku korvaus noilta sopuleita on pakko ollut saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21195/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin 8 viimeisintä Top-35 euroviisulistausta youtubesta ja JOKAISESSA Loreen oli laitettu ykköseksi. Onkohan niin, että tässä on jokin "keisarin uudet vaatteet"-syndrooma kyseessä: et ole uskottava, jos et ymmärrä Loreenin viisun taiteellisuutta. Kukaan ei nyt uskalla myöntää, että se viisuhan on ihan paska.

ALKAA ÄRSYTTÄMÄÄN KOKO LOREEN! En nimittäin tykännyt hänestä/hänen viisustaan silloinkaan kun hän voitti. Tämä viisu ei ole yhtään parempi kuin Euphoria, ja sitäkään ei ihan näin paljon hehkutettu.

Katsoin pari reaktiovideota ja ne ihmiset ovat ihan että "vau, mahtavaa, upea Loreen, voittaa varmasti", mutta kukaan ei itse kappaleen aikana ole yhtään innostunut. Sitä tylsää videota katsotaan kuin pakkopullaa, ja ymmärrän hyvin, ei se oikein minullekaan avautunut. Enkä saa edes lyriikoista selvää, mikä on varmasti eduksi.

Vierailija
21196/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mohamed oli töissä

Vierailija
21197/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tätä saagaa oli hauska seurata. Joten sinänsä ei haittaa vaikka näkikin tuon luovutustilaisuuden. Varmaan monia kiinnosti. Julkisuuden kiroja pitää sietää.

Vierailija
21198/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

Vierailija
21199/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata. 

Vierailija
21200/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.

Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.

No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.

Ketju on lukittu.