UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Perheen isähän sen pukupussin tieltä löysi ja otti talteen. Pojat tunnisti puvun, mutta löytäjä oli isä. Hän ei tainnut saada mitään löytöpalkkiota? :D
Yleensä kun joku hukkaa puhelimen/kotiavaimen/pyörän/lemmikin/tms ja luvataan löytöpalkkio, silloin tarkoitetaan tietysti rahapalkkiota. Käärijän uniikki esiintumisasu on erittäin arvokas, joten eiköhän tuolle perheelle vielä joku rahapalkkiokin makseta. Siitä ei vaan mainittu medialle, koska rahasta puhuminen on tahditonta ja yksityisasia. Sopivat sitten keskenään siitä varsinaisesta löytypalkkiosta.
No kyllä varmasti tuolle perheelle on joku korvaus maksettu meidoiden toimesta, että suostuvat suoraan lähetykseen omassa kodissaan. Vähän naiivia porukkaa täällä, kun jo tämmöisen toteaminen "latistaa" tunnelmaa. Ja hyvä jos on, koska olihan tuo varmaan vähän kiusallista kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kun joku hukkaa puhelimen/kotiavaimen/pyörän/lemmikin/tms ja luvataan löytöpalkkio, silloin tarkoitetaan tietysti rahapalkkiota. Käärijän uniikki esiintumisasu on erittäin arvokas, joten eiköhän tuolle perheelle vielä joku rahapalkkiokin makseta. Siitä ei vaan mainittu medialle, koska rahasta puhuminen on tahditonta ja yksityisasia. Sopivat sitten keskenään siitä varsinaisesta löytypalkkiosta.
Miten muka rahasta puhuminen on jotenkin "tahditonta"? :D
Mikä geokätkö tämä nyt olikaan? Pitäisikö muka uskoa, että pukupussi tippunut takaluukusta ajoradalle? Bolero olisi kyllä ihan finito jos muutama auto olisi ajanut yli. Nahkaan jäisi taatusti renkaista uusi painokuosi. Voi se nytkin olla entinen kun koko taajama käynyt uteliaisuuttaan sovittamassa, miten tuollaiset edes puhdistetaan?
Katsoin 8 viimeisintä Top-35 euroviisulistausta youtubesta ja JOKAISESSA Loreen oli laitettu ykköseksi. Onkohan niin, että tässä on jokin "keisarin uudet vaatteet"-syndrooma kyseessä: et ole uskottava, jos et ymmärrä Loreenin viisun taiteellisuutta. Kukaan ei nyt uskalla myöntää, että se viisuhan on ihan paska.
Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 8 viimeisintä Top-35 euroviisulistausta youtubesta ja JOKAISESSA Loreen oli laitettu ykköseksi. Onkohan niin, että tässä on jokin "keisarin uudet vaatteet"-syndrooma kyseessä: et ole uskottava, jos et ymmärrä Loreenin viisun taiteellisuutta. Kukaan ei nyt uskalla myöntää, että se viisuhan on ihan paska.
ALKAA ÄRSYTTÄMÄÄN KOKO LOREEN! En nimittäin tykännyt hänestä/hänen viisustaan silloinkaan kun hän voitti. Tämä viisu ei ole yhtään parempi kuin Euphoria, ja sitäkään ei ihan näin paljon hehkutettu.
Vierailija kirjoitti:
Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D
Tarinan rakenne seuraa klassista draaman kaarta. Kaikkea ei tietenkään nyt näytetty ja kerrottu. Eihän se tähän vielä loppunut. Yllätyksiä on vielä tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D
Ehkä isä ei vaan halunnut esiintyä julkisuudessa. Olisin varmaan itsekin vastaavassa tilanteessa paennut vessaan, jos oven takana odottaisi eri medioiden edustajat kameroineen ja kohta koko Suomi näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä geokätkö tämä nyt olikaan? Pitäisikö muka uskoa, että pukupussi tippunut takaluukusta ajoradalle? Bolero olisi kyllä ihan finito jos muutama auto olisi ajanut yli. Nahkaan jäisi taatusti renkaista uusi painokuosi. Voi se nytkin olla entinen kun koko taajama käynyt uteliaisuuttaan sovittamassa, miten tuollaiset edes puhdistetaan?
Pukupussi kyllä näytti ei-tuliterälle kuvassa. Ei kai tuommosen ison mustan pussin päältä kukaan tahallaan autoa ohjaa edes.
Mutta kiitos sakapoliisityöstäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D
Tarinan rakenne seuraa klassista draaman kaarta. Kaikkea ei tietenkään nyt näytetty ja kerrottu. Eihän se tähän vielä loppunut. Yllätyksiä on vielä tulossa.
Toivottavasti! Käärijästä ja pikku-Käärijäporukasta saa mainiota hyvän mielen materiaalia. Tuota porukkaa kannattaa hyödyntää, etenkin, kun ilo on taatusti molemminpuolinen elikkäs kersatkin tykkäävät varmasti olla esillä Käärijän kanssa. Iskä on varmaankin ujo eikä siksi halua astua julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou nouu, Käärijä ja perhe oli ihania mutta miksi siitä piti tehdä tuollainen kiusallinen spektaakkeli. Ja mihin löytäjäisä oli piilotettu. :D
Ehkä isä ei vaan halunnut esiintyä julkisuudessa. Olisin varmaan itsekin vastaavassa tilanteessa paennut vessaan, jos oven takana odottaisi eri medioiden edustajat kameroineen ja kohta koko Suomi näkemässä.
Mä olisin varmaan heittänyt puvun parvekkeelta alas jos Iltalehti änkeäisi paikalle. No toki tuon perheen joku korvaus noilta sopuleita on pakko ollut saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 8 viimeisintä Top-35 euroviisulistausta youtubesta ja JOKAISESSA Loreen oli laitettu ykköseksi. Onkohan niin, että tässä on jokin "keisarin uudet vaatteet"-syndrooma kyseessä: et ole uskottava, jos et ymmärrä Loreenin viisun taiteellisuutta. Kukaan ei nyt uskalla myöntää, että se viisuhan on ihan paska.
ALKAA ÄRSYTTÄMÄÄN KOKO LOREEN! En nimittäin tykännyt hänestä/hänen viisustaan silloinkaan kun hän voitti. Tämä viisu ei ole yhtään parempi kuin Euphoria, ja sitäkään ei ihan näin paljon hehkutettu.
Katsoin pari reaktiovideota ja ne ihmiset ovat ihan että "vau, mahtavaa, upea Loreen, voittaa varmasti", mutta kukaan ei itse kappaleen aikana ole yhtään innostunut. Sitä tylsää videota katsotaan kuin pakkopullaa, ja ymmärrän hyvin, ei se oikein minullekaan avautunut. Enkä saa edes lyriikoista selvää, mikä on varmasti eduksi.
Mun mielestä tätä saagaa oli hauska seurata. Joten sinänsä ei haittaa vaikka näkikin tuon luovutustilaisuuden. Varmaan monia kiinnosti. Julkisuuden kiroja pitää sietää.
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
Tässä on vaan se, että jos Käärijä ylikulutetaan mediassa ja osalle syntyy mielikuva pr-tempuista, niin ihmiset voi kyllästyä. En siis väitä, että tämä välttämättä sellainen temppu on, mutta tuo naaman kuluminen Suomessa on ihan todellinen juttu. Viisuissa toki ei ole väliä, onko kuinka kulutettu Suomessa, mutta viisujen jälkeen se alkaa taas merkata.
Vierailija kirjoitti:
Käärijänhän piti alunperin hakea se omissa Stooreissaan heti Kuopion keikan jälkeisenä päivänä.
Siihen tuli päivän viivytys, kun ilmeisti Iltalehti haistoi pikana juttuaiheen ja masinoi itsensä mukaan.
No niinpä tietysti. Ennätin jo ihmettelemään, miksei hän noutanut sitä jo eilen.
Sama juttu. Mutta: kuvat lapsista aivan ihania, kerta kaikkiaan syötävän suloisia pikku-Käärijöitä <3. Ja Käärijä itse Iltalehden kuvassa poikien kanssa upean luonnollinen. On hienoa, että hän osaa hymyillä ja olla mukana kaikessa. Ja pojat myös niin ihkuja ujoine omine hymyineen! Joten jos oli suunniteltu juttu, niin olkoon, jopa tällaiselle kyynikolle tuli noista kuvista hyvä mieli!