Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2023 official

Vierailija
04.01.2023 |

Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.

Kommentit (34469)

Vierailija
21101/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositun artistin puolisona saa nyt muutenkin varautua siihen realismiin, että aika todennäköisesti se puoliso jossain vaiheessa kiertueella pettää. Joku flirttailu nyt on aika pientä.

Paitsi jos puoliso on mukana kiertueella ja keikoilla.

Vierailija
21102/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositun artistin puolisona saa nyt muutenkin varautua siihen realismiin, että aika todennäköisesti se puoliso jossain vaiheessa kiertueella pettää. Joku flirttailu nyt on aika pientä.

Paitsi jos puoliso on mukana kiertueella ja keikoilla.

Tai sit se tulee mukaan katselemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21103/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.

Vierailija
21104/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai artistit vähän flirttailee yleisön kanssa. Se kuuluu asiaan. Käärijän kohdalla se on viatonta ja sellaista se just pitää ollakin.

Vierailija
21105/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.

Ruotsilla ei ole ollut mitään tarvetta uudistua. He ovat menestyneet hyvin tavaramerkkimusiikillaan. Miksi pitäisi korjata sellaista, mikä ei ole rikki?

Vierailija
21106/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.

Samaa mieltä muusta paitsi tuosta ensimmäisestä lauseesta. Loreenin biisi on selvä plagiaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21107/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.

Vierailija
21108/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.

Samaa mieltä muusta paitsi tuosta ensimmäisestä lauseesta. Loreenin biisi on selvä plagiaatti.

Loreenin biisi on ihan yhtä paljon plagiaatti kuin Käärijän biisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21109/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.

Venäläisnaiset ovat tosi naisellisia ja osaavat myös käyttää naisellisia avujaan :)

Vierailija
21110/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, The maailmankuulu Vihreä asu ja Käärijä on saavuttaneet jo sellaisen suosion tason, että heidän jälleennäkemistään pääsee seuraamaan suorana IL sivuilla. 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21111/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, The maailmankuulu Vihreä asu ja Käärijä on saavuttaneet jo sellaisen suosion tason, että heidän jälleennäkemistään pääsee seuraamaan suorana IL sivuilla. 😄

Mitäääh..... XD

Vierailija
21112/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, ketjussa on nyt siirrytty puhumaan pahaa tyttöystävästä. Aiemmin on haukuttu mm. pituus, paino, laulutaito, kielitaito, sometykkäämiset. 

Pahansuopuus on katoamaton luonnonvara.

Nämähän eivät ole millään lailla toisiinsa verrattavia asioita. Pituudella ja painolla ei ole merkitystä, laulutaito ja kielitaito on todistettu riittäviksi.

Yököttävistä arvoista kertovat sometykkäykset ja Ukrainan viisuihin tunkeva venäläismuija ovat paljon pahempi asia ja mainehaitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21113/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa tai älkää, The maailmankuulu Vihreä asu ja Käärijä on saavuttaneet jo sellaisen suosion tason, että heidän jälleennäkemistään pääsee seuraamaan suorana IL sivuilla. 😄

Mitäääh..... XD

Eih totta se on, kävin katsomassa... :DDDD

Vierailija
21114/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun löytyminen on jo hauska jatkokertomus. Ensin löytäjä oli perheen äiti, seuraavaksi löytäjiä olivat pojat ja tänään kerrotaan että löytäjä onkin isä 😂 Mutta tunnistajia olivat ilmeisesti nuo söpöt pojat.

Odotellaan jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21115/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Käärijän vihreät hihat joutaa nyt arkistojen kätköihin, kun Iltasanomissa kuva jossa hihat jopa Kirsi-rouvan päällä.

Hihat on nyt naamiaisasukamaa, halpuutettu kun pyörineet tavallisen kansan päällä. Hyyi, tahditonta.

Kun katson Käärijää, tulen muistamaan kuvan Kirsirouvasta samoilla hihoilla.

Vierailija
21116/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko oikeesti niin teinifanityttö, että aion katsoa tämän suorana? Ilmeisesti.

Vierailija
21117/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää nyt jo vähän liioiteltua.. toi hihakeissi :O

Vierailija
21118/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on Iltalehdessä katkeraa kommentointia, joka toope käy erikseen toistamassa sen saman, minkä edellinen toope on juuri saanut eetteriin.

Vierailija
21119/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.

He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin. 

Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.

Vierailija
21120/34469 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, ketjussa on nyt siirrytty puhumaan pahaa tyttöystävästä. Aiemmin on haukuttu mm. pituus, paino, laulutaito, kielitaito, sometykkäämiset. 

Pahansuopuus on katoamaton luonnonvara.

Nämähän eivät ole millään lailla toisiinsa verrattavia asioita. Pituudella ja painolla ei ole merkitystä, laulutaito ja kielitaito on todistettu riittäviksi.

Yököttävistä arvoista kertovat sometykkäykset ja Ukrainan viisuihin tunkeva venäläismuija ovat paljon pahempi asia ja mainehaitta.

Sun kaltaiset törpöt on se suurin mainehaitta.

Ketju on lukittu.