UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositun artistin puolisona saa nyt muutenkin varautua siihen realismiin, että aika todennäköisesti se puoliso jossain vaiheessa kiertueella pettää. Joku flirttailu nyt on aika pientä.
Paitsi jos puoliso on mukana kiertueella ja keikoilla.
Tai sit se tulee mukaan katselemaan.
Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.
Tottakai artistit vähän flirttailee yleisön kanssa. Se kuuluu asiaan. Käärijän kohdalla se on viatonta ja sellaista se just pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.
Ruotsilla ei ole ollut mitään tarvetta uudistua. He ovat menestyneet hyvin tavaramerkkimusiikillaan. Miksi pitäisi korjata sellaista, mikä ei ole rikki?
Vierailija kirjoitti:
Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.
Samaa mieltä muusta paitsi tuosta ensimmäisestä lauseesta. Loreenin biisi on selvä plagiaatti.
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loreenin biisi ei ole plagiaatti vaikka kuulostaa yhdessä kohdassa täsmälleen samalta kuin se Ukrainan vanha euroviisu. Ruotsi ei uskalla uudistua. Ei ota riskejä. Suomi otti ja taisi kannattaa. Suomi voisi voittaa jos olis vaan pelkät teleäänet.
Samaa mieltä muusta paitsi tuosta ensimmäisestä lauseesta. Loreenin biisi on selvä plagiaatti.
Loreenin biisi on ihan yhtä paljon plagiaatti kuin Käärijän biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
Venäläisnaiset ovat tosi naisellisia ja osaavat myös käyttää naisellisia avujaan :)
Uskokaa tai älkää, The maailmankuulu Vihreä asu ja Käärijä on saavuttaneet jo sellaisen suosion tason, että heidän jälleennäkemistään pääsee seuraamaan suorana IL sivuilla. 😄
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, The maailmankuulu Vihreä asu ja Käärijä on saavuttaneet jo sellaisen suosion tason, että heidän jälleennäkemistään pääsee seuraamaan suorana IL sivuilla. 😄
Mitäääh..... XD
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, ketjussa on nyt siirrytty puhumaan pahaa tyttöystävästä. Aiemmin on haukuttu mm. pituus, paino, laulutaito, kielitaito, sometykkäämiset.
Pahansuopuus on katoamaton luonnonvara.
Nämähän eivät ole millään lailla toisiinsa verrattavia asioita. Pituudella ja painolla ei ole merkitystä, laulutaito ja kielitaito on todistettu riittäviksi.
Yököttävistä arvoista kertovat sometykkäykset ja Ukrainan viisuihin tunkeva venäläismuija ovat paljon pahempi asia ja mainehaitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää, The maailmankuulu Vihreä asu ja Käärijä on saavuttaneet jo sellaisen suosion tason, että heidän jälleennäkemistään pääsee seuraamaan suorana IL sivuilla. 😄
Mitäääh..... XD
Eih totta se on, kävin katsomassa... :DDDD
Asun löytyminen on jo hauska jatkokertomus. Ensin löytäjä oli perheen äiti, seuraavaksi löytäjiä olivat pojat ja tänään kerrotaan että löytäjä onkin isä 😂 Mutta tunnistajia olivat ilmeisesti nuo söpöt pojat.
Odotellaan jatkoa!
Toivottavasti Käärijän vihreät hihat joutaa nyt arkistojen kätköihin, kun Iltasanomissa kuva jossa hihat jopa Kirsi-rouvan päällä.
Hihat on nyt naamiaisasukamaa, halpuutettu kun pyörineet tavallisen kansan päällä. Hyyi, tahditonta.
Kun katson Käärijää, tulen muistamaan kuvan Kirsirouvasta samoilla hihoilla.
Oonko oikeesti niin teinifanityttö, että aion katsoa tämän suorana? Ilmeisesti.
Onkohan tää nyt jo vähän liioiteltua.. toi hihakeissi :O
Kyllä on Iltalehdessä katkeraa kommentointia, joka toope käy erikseen toistamassa sen saman, minkä edellinen toope on juuri saanut eetteriin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, ketjussa on nyt siirrytty puhumaan pahaa tyttöystävästä. Aiemmin on haukuttu mm. pituus, paino, laulutaito, kielitaito, sometykkäämiset.
Pahansuopuus on katoamaton luonnonvara.
Nämähän eivät ole millään lailla toisiinsa verrattavia asioita. Pituudella ja painolla ei ole merkitystä, laulutaito ja kielitaito on todistettu riittäviksi.
Yököttävistä arvoista kertovat sometykkäykset ja Ukrainan viisuihin tunkeva venäläismuija ovat paljon pahempi asia ja mainehaitta.
Sun kaltaiset törpöt on se suurin mainehaitta.
Paitsi jos puoliso on mukana kiertueella ja keikoilla.