UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Gupta nyt on saattanut joskus lähteä Intiasta, mutta että blondi Kirsi lapsineenkin on tällä palstalla ulkomaalaisia, mutta venäläinen on suomalainen... voi hyvä ihme taas.
Miksi se on niin tärkeää tietää, mitä he ovat? Miten se liittyy aiheeseen? Täysin epäolennainen asia.
Palstalla on tapana kiinnittää huomio toisarvoisiin asioihin, pikkuasioihin, joita sitten suurennellaan ja kaivellaan monta tuntia putkeen.
Niin on. Lisään tuohon vielä että ymmärretään tahallaan tai tahattomasti väärin, jotta saadaan poru aikaiseksi ja syytöksiä suollettua.
Ihan vaan sen takia,että itse ymmärretty kommentti väärin.
Kivan oloinen perhe ja mukava tapaaminen, poikia vähän jännitti itse tähti. Ja Käärijää on tietenkin aina mukava nähdä ja kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Gupta nyt on saattanut joskus lähteä Intiasta, mutta että blondi Kirsi lapsineenkin on tällä palstalla ulkomaalaisia, mutta venäläinen on suomalainen... voi hyvä ihme taas.
Miksi se on niin tärkeää tietää, mitä he ovat? Miten se liittyy aiheeseen? Täysin epäolennainen asia.
Palstalla on tapana kiinnittää huomio toisarvoisiin asioihin, pikkuasioihin, joita sitten suurennellaan ja kaivellaan monta tuntia putkeen.
Se on viihdettä. Siksi on olemassa 'mediajulkisuus'. Julkkikset asettavat itsensä tilanteeseen, jossa heistä saa puhua, enimmäkseen pa*kaa. Sitä on elämä. Ja onhan se nyt hyvin hauskaa, että hive mind löytää Suomen euroviisusankarista pitkän listan "todisteita", jotka osoittavat hänet Z-mieheksi. Eikä tätä ketjua voi edes poistaa. XD Ja se se vasta kammottavaa olisi, jos median nostamista julkimoista ei saisi sanoa kuin, että vau, onpa hyvä.
Viihdettä? Kenelle? Erikoinen ajattelutapa, julkkiksista saa puhua paskaa ja se oikein viihdettä?
Lehti pilasi tilanteen. Paha maku jäi koko hommasta, vaikka perheenäiti yritti pitää tunnelmaa yllä kiitettävästi, toivottavasti sai hyvän maksun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Gupta nyt on saattanut joskus lähteä Intiasta, mutta että blondi Kirsi lapsineenkin on tällä palstalla ulkomaalaisia, mutta venäläinen on suomalainen... voi hyvä ihme taas.
Miksi se on niin tärkeää tietää, mitä he ovat? Miten se liittyy aiheeseen? Täysin epäolennainen asia.
Palstalla on tapana kiinnittää huomio toisarvoisiin asioihin, pikkuasioihin, joita sitten suurennellaan ja kaivellaan monta tuntia putkeen.
Niin on. Lisään tuohon vielä että ymmärretään tahallaan tai tahattomasti väärin, jotta saadaan poru aikaiseksi ja syytöksiä suollettua.
Ihan vaan sen takia,että itse ymmärretty kommentti väärin.
Joo tämähän on tällä palstalla ihan arkipäivää. Rasittavaa, mutta silti oon täällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme, ettei kukaan ole vielä ehdottanut, että tämä oli maineenpuhdistusyritys, koska löytäjä oli perheenisä Muhamed ja lapsetkin ulkomaalaistaustaisia. Vrt. Käärijän vkk-/persutausta :D
Suomalaisiahan nuo olivat.
Tuossa sanottiinkin, että ulkomaalaistaustaisia. Ei kiistetty heidän suomalaisuuttaan.
Gupta nyt on saattanut joskus lähteä Intiasta, mutta että blondi Kirsi lapsineenkin on tällä palstalla ulkomaalaisia, mutta venäläinen on suomalainen... voi hyvä ihme taas.
Miksi se on niin tärkeää tietää, mitä he ovat? Miten se liittyy aiheeseen? Täysin epäolennainen asia.
Palstalla on tapana kiinnittää huomio toisarvoisiin asioihin, pikkuasioihin, joita sitten suurennellaan ja kaivellaan monta tuntia putkeen.
Se on viihdettä. Siksi on olemassa 'mediajulkisuus'. Julkkikset asettavat itsensä tilanteeseen, jossa heistä saa puhua, enimmäkseen pa*kaa. Sitä on elämä. Ja onhan se nyt hyvin hauskaa, että hive mind löytää Suomen euroviisusankarista pitkän listan "todisteita", jotka osoittavat hänet Z-mieheksi. Eikä tätä ketjua voi edes poistaa. XD Ja se se vasta kammottavaa olisi, jos median nostamista julkimoista ei saisi sanoa kuin, että vau, onpa hyvä.
Viihdettä? Kenelle? Erikoinen ajattelutapa, julkkiksista saa puhua paskaa ja se oikein viihdettä?
NImenomaan. Sait tässä nyt ilmaisen media-alan koulutuksen kaupan päälle. Yhtä lailla ylistys ja fanittaminen on passkapuhetta, ei ne mihinkään faktaan perustu. Pääasia, että puhetta riittää. Tämäkin palsta perustuu ihan samaan ilmiöön.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ikävää kun tuosta boleronhakureissusta tehtiin tuollainen mediasirkus. Itse oletin että Käärijä menee paikalle ilman mitään kameroita ja ehkä kuvaa omaan instastooriin videoita/kuvia poikien kanssa. Olisi tullut aidompi fiilis ja varmaan mukavampi kohtaaminen ilman kuvaajia niskassa.
Samat ajatukset sen suhteen, että nyt kaikki toimittajat käytännössä vei Käärijältä sen huomion, minkä ne pojat olisi ansainneet.
Voisi kuitenkin kuvitella, että halutessaan koko perhe pääsee tapaamaan Käärijää vielä uudelleenkin, ja puhuihan he jo yhteydenpidosta, joten kaiken kaikkiaan positiivinen asia kaikille, että mediakin oli kiinnostunut puvun ja Käärijän jälleennäkemisestä. Pojille ja koko perheelle ainakin todella ikimuistoinen asia, jonka ovat ansainneet. Mukava perhe ja kiinnostavaahan tuota puvun tarinaa on monen ollut seurata.
Vierailija kirjoitti:
Lehti pilasi tilanteen. Paha maku jäi koko hommasta, vaikka perheenäiti yritti pitää tunnelmaa yllä kiitettävästi, toivottavasti sai hyvän maksun.
Kylläpä osasit latistaa tunnelmaa maksupuheinesi.
Käärijä kehui perhettä mukavaksi ja toivoi että kaikilla olisi yhtä mukava perhe. Ihana Käärijä!!
Oon vähän kateellinen. Mulla ei olisi asuinpaikkani puolesta ollut mitään mahdollisuutta etsiä saatika löytää tuota. No, ehkä mäkin joskus vielä tapaan Käärijän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Onhan se nyt totta, että suomalaiset naiset on pahempia kuin miehet. Äänekkäistä, pahasuisia, hygieniastaan piittaamattomia ja kun saadaan viinaan niin ääni nousee entisestään falsettiin eikä omat jalat enää kanna. Ei niitä kestä kuunnella, saati katsella. Poikkeksiakin toki on.
Venäläinen nainen ei osaa siivota, tehdä ruokaa tai hoitaa kotia. Mies tekee ja kustantaa kaiken on vain yhteisiä rahoja ja naisen omat rahat. Eletään vain kulisseja varten vaikkakin sitten syömällä kaalia vuoden jokaisena päivänä, pääasia miten asia päältäpäin näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehti pilasi tilanteen. Paha maku jäi koko hommasta, vaikka perheenäiti yritti pitää tunnelmaa yllä kiitettävästi, toivottavasti sai hyvän maksun.
Kylläpä osasit latistaa tunnelmaa maksupuheinesi.
Käärijä kehui perhettä mukavaksi ja toivoi että kaikilla olisi yhtä mukava perhe. Ihana Käärijä!!
Päästäisitkö itse jonkun iltapasskan kuvausryhmän omaan kotiisi ilman mitään korvausta? En minä ainakaan.
Tuolla FB:n puolella nyt arvostellaan sitä, että Käärijä lupasi kunnon löytöpalkkion, mutta palkitsi vain herkuilla, paidoilla ja kukilla. Tosin ilmeisesti keksii vielä jotain kuten sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehti pilasi tilanteen. Paha maku jäi koko hommasta, vaikka perheenäiti yritti pitää tunnelmaa yllä kiitettävästi, toivottavasti sai hyvän maksun.
Kylläpä osasit latistaa tunnelmaa maksupuheinesi.
Käärijä kehui perhettä mukavaksi ja toivoi että kaikilla olisi yhtä mukava perhe. Ihana Käärijä!!
Päästäisitkö itse jonkun iltapasskan kuvausryhmän omaan kotiisi ilman mitään korvausta? En minä ainakaan.
Facebookissa oli kuvia kun löytäjän naapuritkin olivat päässeet sovittamaan Käärijän asua. Onkohan siitä puvusta enää mitään jäljellä...?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla FB:n puolella nyt arvostellaan sitä, että Käärijä lupasi kunnon löytöpalkkion, mutta palkitsi vain herkuilla, paidoilla ja kukilla. Tosin ilmeisesti keksii vielä jotain kuten sanoi.
Storyssa sanoi, että voisi mennä joskus kylään jos saisi vaikka kutsun poikien synttäreille. En tiedä oliko vitsailua, mutta ehkäpä hän tapaa pojat uudestan paremmalla ajalla ja tekee heidän kanssaan jotain kivaa. Vaikea on näin lyhyessä ajassa järjestää mitään isoa löytöpalkkiota ja luultavasti nuorille faneille paras palkinto olisi päästä näkemään idolinsa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehti pilasi tilanteen. Paha maku jäi koko hommasta, vaikka perheenäiti yritti pitää tunnelmaa yllä kiitettävästi, toivottavasti sai hyvän maksun.
Kylläpä osasit latistaa tunnelmaa maksupuheinesi.
Käärijä kehui perhettä mukavaksi ja toivoi että kaikilla olisi yhtä mukava perhe. Ihana Käärijä!!
Päästäisitkö itse jonkun iltapasskan kuvausryhmän omaan kotiisi ilman mitään korvausta? En minä ainakaan.
Facebookissa oli kuvia kun löytäjän naapuritkin olivat päässeet sovittamaan Käärijän asua. Onkohan siitä puvusta enää mitään jäljellä...?
Liekö heidän taustoja tutkittu? Nyt kun asu on kiertänyt ympäri Espoota niin on paljon enemmän epäiltyjä jos hihat räjäyttää Liverpoolin LGBT-bakkanaalit palasiksi. Siinäpä vasta olisi pimeyden imperiumin vastaisku suoraan Euroopan hapatuksen ytimeen.
Tuli joo vähän laskelmoitu olo tästä, mutta ehkä se oli median syytä. Ja sanon tämän fanina.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän vihreät hihat joutaa nyt arkistojen kätköihin, kun Iltasanomissa kuva jossa hihat jopa Kirsi-rouvan päällä.
Hihat on nyt naamiaisasukamaa, halpuutettu kun pyörineet tavallisen kansan päällä. Hyyi, tahditonta.
Kun katson Käärijää, tulen muistamaan kuvan Kirsirouvasta samoilla hihoilla.
Jos löytäisi hääpuvun, niin varmaan pukeutuisi siihenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuli joo vähän laskelmoitu olo tästä, mutta ehkä se oli median syytä. Ja sanon tämän fanina.
Tuskin mikään mainostemppu. Käärijä on tällä hetkellä niin "kuuma" nimi, että pärjää ihan omana itsenäänkin ilman mitään mainostemppuja.
Kärtsän levy-yhtiö tai Yle olisi voinut hommata pojille liput Käärijän ikärajattomalle keikalle. Tai kun olivat isoja jalkapallofaneja, niin ehkä pojille jotain kivoja futistuliaisia Liverpoolista.
Palstalla on tapana kiinnittää huomio toisarvoisiin asioihin, pikkuasioihin, joita sitten suurennellaan ja kaivellaan monta tuntia putkeen.