UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Iltapäivälehdessä oli tatskakuva jonkun takalistosta, tietenkin Käärijä kielineen.
Oikein selkeä lähikuva. Peräaukon vaaleanruskea ympärysiho nähtävissä, joka kiinnitti enemmän huomiota kuin itse tatuointi :D :D :D
Se ei varmaan ollut tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Tjäreborg maksoi kaupallisena yhteistyönä Kären kaukomatkalle. On siinä hammastenkiristystä tolle Käreä vihaavalle pb-vittupäälle. >D
Kun eihän sille pellebändille kukaan mitään yhteistöitä tarjoa. Ja miksi tarjoaisi?
Sanoo mistään mitään tietämätön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Tjäreborg maksoi kaupallisena yhteistyönä Kären kaukomatkalle. On siinä hammastenkiristystä tolle Käreä vihaavalle pb-vittupäälle. >D
Kun eihän sille pellebändille kukaan mitään yhteistöitä tarjoa. Ja miksi tarjoaisi?Ihan hyvä bändi. Ne varmaan elää keikkatuloillaan, jotteivat viittis ees sotkeutua kaupallisiin yhteistyöjuttuihin. Niissä on omat sudenkuoppansa.
Niin varmaan. Paitsi että se niiden muija kahmii yhteistöitä. Milläs sen selität?
Ohis. Mulle on ihan sama, mitä Kärtsä tai Pb puuhaa. Tiina kuitenkin tienaa tosi hyvin. On tienannut jo vuosia. Ärsyttävää, että tällä palstalla heti hyökätään naisen kimppuun, jos tämä ansaitsee rahaa.
Ensi vuonna Joker out edustaa suomea ja Häärijä Sloveniaa.
Pakko tulla korjaamaan Tiinan tiliä seuranneena että on oikein korostanut ettei ole yhtäkään kaupallista yhteistyötä tehnyt. Eli jälleen yksi valhe tältä katkeralta Tiina heitteriltä. Jos löytyy todisteita yhdestäkään kaupallisesta yhteistyöstä niin tiskiin vaan, muuten voit valehtelija olla vaan hiljaa. Veikkaan tosiaan että PBn keikkatuloilla saa hyvin omat ostoksensa maksettua.
Huvittaa miten ihmiset täällä aina olettaa tietävänsä jotain kun eivät itseasiassa tiedä yhtään mitään. Kaikki täällä palstalla on spekulaatiota (eli valhetta) ja varsinkin nämä kaikki PB vihaajien huvittavat faktat. Voi voi jos joku vielä sitten uskoo. Mutta eiköhän kaikki fiksut tajua suodattaa. Valheita esitetään myös ihan tahallaan kun halutaan saada joku näyttäytymään huonossa valossa. Tää palsta on täynnä myrkkyä ja valheita ja nyt mun mielestä täysin tiensä päässä. Siinä on mun loppukaneetti. Voikaa ihmiset hyvin ja keskittykää välillä johonkin positiiviseen ja ENNENKAIKKEA, omaan elämään. Ja tää oli niille jotka täällä nimenomaan on keskittynyt tuohon myrkyn levittämiseen koko saakelin alkuvuoden ajan. Adios.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa miten ihmiset täällä aina olettaa tietävänsä jotain kun eivät itseasiassa tiedä yhtään mitään. Kaikki täällä palstalla on spekulaatiota (eli valhetta) ja varsinkin nämä kaikki PB vihaajien huvittavat faktat. Voi voi jos joku vielä sitten uskoo. Mutta eiköhän kaikki fiksut tajua suodattaa. Valheita esitetään myös ihan tahallaan kun halutaan saada joku näyttäytymään huonossa valossa. Tää palsta on täynnä myrkkyä ja valheita ja nyt mun mielestä täysin tiensä päässä. Siinä on mun loppukaneetti. Voikaa ihmiset hyvin ja keskittykää välillä johonkin positiiviseen ja ENNENKAIKKEA, omaan elämään. Ja tää oli niille jotka täällä nimenomaan on keskittynyt tuohon myrkyn levittämiseen koko saakelin alkuvuoden ajan. Adios.
Kiitos järkevästä ja totuudenmukaisesta kommentistasi. Tähän on hyvä lopettaa.
Tämä ketju on vaille loppukaneettia.
Kiitos ihana Käärijä! Teit olemuksellasi tästä historian pisimmän UMK ketjun ja tarjosit unohtumattoman kevään!
💓💓💓💓💓
Oliko äikän numero koulussa mikä?