UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Loreen kyllä kaivaa maata jalkojensa alta tuolla käytöksellään.
Eikä tuon biisin turvin voi vielä perseilijäksi heittäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, nyt kun selvisi, että on varattu, niin mahdollisimman muodoton ja ylösnapitettu rippipuku päälle keikalle, eikä saa katsoa silmiin naisia eikä varsinkaan miehiä, parempi olisi vielä jos ei hymyilisi eikä laulaisikaan, ettei anna ymmärtää mitään sopimatonta! Siinä lavan nurkassa vaan nopeasti mahdollisimman huomiota herättämättä lausuisi muutaman runon Suomen luonnosta.
Joo, tässähän ei ole mitään välimuotoa. Joko on avoin flirttailija tai sitten pyhä rippikoulupoika.
Sori vaan, mutta en pidä Käärijää flirttailijana en sitten ollenkaan. Eipä ole tullut mieleenkään.
Keikoilla ainakin sitä tekee, on kertonut ihan avoimesti.
Leikisti flirttailee. Kieli poskessa.
Vai ehkä sittenkin kieli poskeLLA, kuten UMK.lavalla? :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tää nyt jo vähän liioiteltua.. toi hihakeissi :O
Joo on sanottava fanina, että oon periaatteessa samaa mieltä, mutta en silti voi olla katsomatta tätä. XD
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän vihreät hihat joutaa nyt arkistojen kätköihin, kun Iltasanomissa kuva jossa hihat jopa Kirsi-rouvan päällä.
Hihat on nyt naamiaisasukamaa, halpuutettu kun pyörineet tavallisen kansan päällä. Hyyi, tahditonta.
Kun katson Käärijää, tulen muistamaan kuvan Kirsirouvasta samoilla hihoilla.
Kikkehän näyttää tosi hyvältä noissa hihoissa! Ja pojat supersöpöiltä. Alkaa tuntua, että asustahan tulee joku koko kansan kesähitti, johon koko fanikunta pukeutuu Tangomarkkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Ja sitten päästiin haukkumaan suomalaiset naiset. Mä en jaksa tätä ketjua enää.
Suomalaisten haukkuminen on tämän palstan perusarvo ja -oikeus. Muita kansanryhmiä ei tietenkään saa edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Käärijän vihreät hihat joutaa nyt arkistojen kätköihin, kun Iltasanomissa kuva jossa hihat jopa Kirsi-rouvan päällä.
Hihat on nyt naamiaisasukamaa, halpuutettu kun pyörineet tavallisen kansan päällä. Hyyi, tahditonta.
Kun katson Käärijää, tulen muistamaan kuvan Kirsirouvasta samoilla hihoilla.
Kikkehän näyttää tosi hyvältä noissa hihoissa! Ja pojat supersöpöiltä. Alkaa tuntua, että asustahan tulee joku koko kansan kesähitti, johon koko fanikunta pukeutuu Tangomarkkinoille.
Näen tän jo ilmatäytteisenä versiona uimarannoilla ensi kesänä! Lapsille uudet kellukkeet!
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Heillä on myös huono henkilökohtainen hygienia. Yleisissä vessoissa he kuseskelevat pitkin seiniä.
Ja tunkkainen mummohajuvesi korvaa suihkussa käymisen...
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Samaa mietin, että miten sattuikaan että just löytäjäperheen lapsi muistuttaa Käärijää, on pottatukkaa ja tummemmat piirteet. Tavallaan sympaattinen juttu, mutta jotenkin ristiriitainen olo tulee... Musta ois ollut kiva, että tuo viisuasu olisi pysynyt spessujuttuna eikä joka keikalla päällä. Ehkä viisujen jälkeen ok, mutta ennen viisuja vaan promotilaisuuksissa. No Putousvierailu poikkeus, jotta yleisö tunnistaa hänet paremmin mutta nyt koko asusta tuntuu menevän vähän hohto kun se päällä ollaan joka paikassa. Samoin nuo piikkihousut. Voishan se olla keikoilla vaikka tavallisissa nahkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Grilli jää kotiin. Senhän virittäminen vaatii kunnon tovin eikä sellaiselle ole aikaa euroviisuissa kun esitykset vaihtuu nopeasti. Näin vuonna 2021 kulissien takaa kuvatun videon yhdestä esityksestä ja valtavaa kilpajuoksua lavahenkilökunta sen kanssa piti.
Ruotsihan esiintyy kas kummaa seminsä viimeisenä ettei grilliä tarvitse kiirehtiä purkamaan. 😠
Oon ymmärtänyt netistä lukemani perusteella, että se ihminen, joka päättää aina noista esiintymisjärjestyksistä kisassa, on ruotsalainen. Joku lavamestari tms. kai sitten? Salaliittoteoriat tulille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Heillä on myös huono henkilökohtainen hygienia. Yleisissä vessoissa he kuseskelevat pitkin seiniä.
Ketä nyt kiinnostaa kenenkään tuntemattoman henkilökohtainen hygienia? Tämä tapaus haisee ihan muista syistä, ja ikävästi kaalilta. Onneksi edes kaalimatoasu löytyi. Aniharva mies (tai nainen) näyttää hyvältä kyykkyasennossa ilman paitaa.
Mutta tuo kesäasuhitti olisi mahtava idea. Noissa hihoissa vähän huonompikuntoinenkin fani saisi leveyttä ja terävyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Ajattelin ihan samaa, tässä on vaarana se että ihmiset kyllästyy ennen viisuja jos keksii koko ajan jotain tempauksia pysyäkseen ihmisten mielessä. Joku pöhinämanageri tämän on varmaan järjestänyt.
Venäläisillä on slaavilainen temperamentti mutta ovat yleensä kohteliaita.Pitävät suomalaisista. Ainiin tämä on UMK palsta. Käärijä on paras ainakin pohjoismaista. En oikeen innostu Loreenista. Kappale ja esitys niin laskelmoitu. Loreen on synkeän oloinen.
Käärijä taitaa olla vauhdikas tyyppi. Kannattaiskohan ruveta panostamaan Liverpooliin jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Samaa mietin, että miten sattuikaan että just löytäjäperheen lapsi muistuttaa Käärijää, on pottatukkaa ja tummemmat piirteet. Tavallaan sympaattinen juttu, mutta jotenkin ristiriitainen olo tulee... Musta ois ollut kiva, että tuo viisuasu olisi pysynyt spessujuttuna eikä joka keikalla päällä. Ehkä viisujen jälkeen ok, mutta ennen viisuja vaan promotilaisuuksissa. No Putousvierailu poikkeus, jotta yleisö tunnistaa hänet paremmin mutta nyt koko asusta tuntuu menevän vähän hohto kun se päällä ollaan joka paikassa. Samoin nuo piikkihousut. Voishan se olla keikoilla vaikka tavallisissa nahkahousuissa.
Pliis, voitteko antaa edes LASTEN olla rauhassa? En näe isompaa yhteyttä Kärijän ulkonäköön edes, pottatukka on aika yleinen malli pikkupojilla ollut aina...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Ajattelin ihan samaa, tässä on vaarana se että ihmiset kyllästyy ennen viisuja jos keksii koko ajan jotain tempauksia pysyäkseen ihmisten mielessä. Joku pöhinämanageri tämän on varmaan järjestänyt.
Jos suomalaiset kyllätstyy niin mitä väliä? Eivät kuitenkaan voi Käärijää äänestää kisassa. Valtaosa katsojista ja mahd. äänestäjistä näkee tyypin ja sun ekaa kertaa vasta toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijän kadonnut bolero mainostemppu? Kovin käsikirjoitetulta kohulta vaikuttaa. Voi miten sopivaa, että löytäjäperheen lapsi on mini-Käärijä tukkaa myöden. Ihan suloista mutta ei sitten, jos tämä on vain temppu. Kovin sopivasti saatiin juuri äskettäin aikaan kohu Erikan kadonneista äänentoistolaitteista... ja samalla tavalla löytyivät viime tingassa vai miten se meni. Tuntuu, että näitä tehtaillaan ihan vain mediahuomion maksimoimiseksi. En tiedä, mutta se on vaikutelma.
Ajattelin ihan samaa, tässä on vaarana se että ihmiset kyllästyy ennen viisuja jos keksii koko ajan jotain tempauksia pysyäkseen ihmisten mielessä. Joku pöhinämanageri tämän on varmaan järjestänyt.
Jos suomalaiset kyllätstyy niin mitä väliä? Eivät kuitenkaan voi Käärijää äänestää kisassa. Valtaosa katsojista ja mahd. äänestäjistä näkee tyypin ja sun ekaa kertaa vasta toukokuussa.
*asun
t. sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Käärijän naisella ole hätäpäivää. Meillä on ollut töissä venäläisiä naisia ja miehet menee ihan hölmöiksi heidän seurassa. En osaa naisena sanoa mikä juttu/piirre se on mikä sen tekee enkä ole kehdannut kysyä. :D. Ja niinkuin joku jo sanoi, venäläiset naiset tietää miten miehestä pidetään kiinni.
He ovat hyvin naisellisia, myös käytökseltään. Ehostavat,kaunistautuvat, pukeutuvat hyvin.
Eivät pyri olemaan "hyviä jätkiä". Ovat ylpeitä naisellisuudestaan. Ominaisuuksia, joita harvalla suomalaisnaisella enää on.
Kunnes saavat sormuksen sormeen niin muuttuvat babuskoiksi! Huivi päähän ja meikit roskiin. Muutama (kymmenen) kilo lisää painoa ja avot! Niin ja ovat myös vaativia ja vaikeita miellyttää, ei ole suomipoika tottunut pokkuroimaan niin naisen edessä.
Vähän yleistystä kun sitä tykätään täällä harrastaa! :) En tiedä miten tämä enää liittyy Käärijään mutta aiheet poukkoilee näemmä...
Toivottavasti hihannoutopätkä jää tallenteeksi kun en pysty katsomaan suorana :/