UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Nyt jos ei boleroa löydy niin asiahan on aivan mahtava. Uusia keikkavaatteita samaan fabulous Käärijän omaleimaiseen tyyliin. Nyt vain stylistille. Se olikin jo vähän kulunut idea pitää samaa kaalimatopaitaa joka kekkereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Kyllä tuo fakta on moneen kertaan mainittu. Ei luulisi tulevan enää yllätyksenä että tyttöystävä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Niinhän sen oli tarkoituskin mutta Seiska ei petä. :D No ei tuollaista voi pitää salassa näin pienessä maassa, eihän ne voi sisällä jumittaa ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Käärijällä on hyvä maku kun valitsee meitä kasvatusalan ammattilaisia🤭
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos ei boleroa löydy niin asiahan on aivan mahtava. Uusia keikkavaatteita samaan fabulous Käärijän omaleimaiseen tyyliin. Nyt vain stylistille. Se olikin jo vähän kulunut idea pitää samaa kaalimatopaitaa joka kekkereillä.
Kekkeriasut voi olla erikseen, mutta koko Euroviisuesityksen luonne muuttuu oleellisesti, jos sinne laittaa jotain muuta päälleen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos ei boleroa löydy niin asiahan on aivan mahtava. Uusia keikkavaatteita samaan fabulous Käärijän omaleimaiseen tyyliin. Nyt vain stylistille. Se olikin jo vähän kulunut idea pitää samaa kaalimatopaitaa joka kekkereillä.
Mietin samaa, kohtalo puuttui peliin. Tai ehkä tyttöystävä on nakannut hielle haisevan nahkaboleron vaivihkaa kadulle.
Kuuleeko Ylen puvusto? Ette anna sille toista hihaketta ennen Liverpoolin pukuharjoituksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Niinhän sen oli tarkoituskin mutta Seiska ei petä. :D No ei tuollaista voi pitää salassa näin pienessä maassa, eihän ne voi sisällä jumittaa ikuisesti.
Kiitos Seiska tästä asiasta informoinnista!
Kuopiossa varmasti ompelukoneet surisee jo täyttä vauhtia, siellähän on alan oppilaitoskin, joten taitoa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo oikeesti joku tsoukki ettå se kaalimatohiha håvinny?? Ehkä K:n korviin on kantautunu kritiikkiä sen liiasta keikkakäytöstä
Ei se ees asu enää Malmilla (kun muka sinne håvinny) . Joku tsoukki. Varmaan peståvänä/korjauksessa Ylellä
Jos tsoukki, niin eihän sitten enää jatkossa tiedä valehteeko se vai puhuuko totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Yhdyssanat, beibi, yhdyssanat. Niillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos ei boleroa löydy niin asiahan on aivan mahtava. Uusia keikkavaatteita samaan fabulous Käärijän omaleimaiseen tyyliin. Nyt vain stylistille. Se olikin jo vähän kulunut idea pitää samaa kaalimatopaitaa joka kekkereillä.
Kekkeriasut voi olla erikseen, mutta koko Euroviisuesityksen luonne muuttuu oleellisesti, jos sinne laittaa jotain muuta päälleen.
Siis joo kannatan kyllä ehdottomasti vihreää boleroa esitykseen mutta näin tyylillisesti muiden bolerojen pitäminen tällä aikavälillä on suositeltavaa ettei vaate liikaa kulu näin konseptina. Sitä pitää varjella ja säästää kisoihin.
Seiskassa
Käärijä kauniin naisen seurassa
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsekin onko tuo Kärtsä edes tosissaan. Se ongelma jatkuvassa pelleilyssä on.
Jos tuo on jotain pelleilyä, niin kannattaa vähän miettiä kuinka alas pelleillessään vajoaa.
Kertoo vain huonosta arvostelukyvystä ja ylimielisestä kusipäisestä ihmisestä. Toivottavasti niin ei ole.
Käärijällä erittäin kaunis avovaimo. Repikää siitä mammaparat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa
Käärijä kauniin naisen seurassa
Seiskan kuvaaja vissiin liukastunut, kun kuva on niin vinossa 😂
Kai sille saa käärittyä vessapaperista ne hihat
Apua, aikamoinoinen seiskamagneetti tuo auto, jossa lukee kissan (koiran?) kokoisin kirjaimin "KÄÄRIJÄ"