UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Eiköhän puvustamossa singerit laula, että saavat aikaiseksi hänelle uuden pelleriinin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "karvojen diilaaminen parkkipaikalla" -haastis oli ihana. Tosi fiksusti puhui siinä monista asioista, resonoi vahvasti. Käärijä kertoi esimerkiksi siinä, että kun on kysynyt toiselta ihmiseltä kuulumisia, niin jotkut ovat alkaneet vähätellä itseään ja todennut jotain "no ei mun jutut nyt oo mitään verrattuna sun juttuihin" Hän sanoi, että se saa hänet surulliseksi ja että ihmisiähän me kaikki tässä ollaan eikä elämä ole niin vakavaa. Tärkeä muistutus, kun mäkin oon ollut vähän tommoinen, että vertaan itteäni paljon muihin ja ruoskin itteäni, kun en ole yhtä "menestynyt" kuin joku muu. Ja et ei se elämä tosiaan ole niin vakavaa!
Tykkäsin myös, tosi hyvät haastattelijat. Sellaista miellyttävää jutustelua. Yllättäen tuli joka tapauksessa pienet peliongelmavibat.
Jo Portion Boys sen tiesi Elämän ABC biisissä, ettei ole niin vakavaa, vaikka kaikki menis perseelleen.
Robin esiintyy tänään YLE:n apua Ukrainaan -konsertissa.
https://instagram.com/stories/kartsariii/3055626833345525103?utm_source…
Nuorta Till Lindemann vibaa pukkaa......🔥
Haloo Malmi! Käärijän vihreä pelleriini pudonnut auton takakontista. Jos löydätte, ilmoittakaa hänelle. Löytäjä palkitaan.
Käärijä vois kyllä välillä käyttää taas sitä keltaista pukua. Näytti hyvältä siinä!
Siis niitä boleroita on oikeesti vaan yksi jos se nyt on hävinnyt!
Vierailija kirjoitti:
Haloo Malmi! Käärijän vihreä pelleriini pudonnut auton takakontista. Jos löydätte, ilmoittakaa hänelle. Löytäjä palkitaan.
pelleriini on viitta, toi on bolero
Vierailija kirjoitti:
Siis niitä boleroita on oikeesti vaan yksi jos se nyt on hävinnyt!
Oli mustassa pukupussissa, joka tippunut/hävinnyt.
Lainaisikohan Erika V hänelle esiintymisasua tämän illan Kuopion keikalle? :D
Höh, Käärijä kuulosti uusissa stooreissa niin surkealta, kun puku kadonnut. Mutta pitäisi siitä nyt varakappalekin olla ja välillä voisi käyttää muitakin asuja. Ne keltaiset puvut on myös kivoja. Äkkiähän siltä muutenkin paita lentää päältä keikoilla.
Onko tuo oikeesti joku tsoukki ettå se kaalimatohiha håvinny?? Ehkä K:n korviin on kantautunu kritiikkiä sen liiasta keikkakäytöstä
Vierailija kirjoitti:
Siis niitä boleroita on oikeesti vaan yksi jos se nyt on hävinnyt!
Veikkaan että jostain puvusta osta löytyy se edustuskappale ja tämä on vain keikoille. Ainakin kuka tahansa normaali järjellä käyvä tekisi niin... Luulisi siis jonkun miettivän näitä juttuja Käärijän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo oikeesti joku tsoukki ettå se kaalimatohiha håvinny?? Ehkä K:n korviin on kantautunu kritiikkiä sen liiasta keikkakäytöstä
Ei se ees asu enää Malmilla (kun muka sinne håvinny) . Joku tsoukki. Varmaan peståvänä/korjauksessa Ylellä
Lainaisko Erika käärijälle sen kohupuvun?
Mietin itsekin onko tuo Kärtsä edes tosissaan. Se ongelma jatkuvassa pelleilyssä on.
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Mikäli se asu nyt oikeasti on kadonnut, niin eipä ollut turha pelko. Samalla vahvistui sekin, ettei niitä asuja ole tehty kuin tuo yksi uniikki kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Mikäli se asu nyt oikeasti on kadonnut, niin eipä ollut turha pelko. Samalla vahvistui sekin, ettei niitä asuja ole tehty kuin tuo yksi uniikki kappale.
Äkkiäkös tuollaisen hihattimen ompelee. Esiintyköön sitten vaikka ilman paitaa, jos muuta ei keksi.
Hah, niinhän Käärijääkin fanitetaan ulkomusiikillisista syistä.