UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Mikko pälättää aina ihan omiaan. Ja homojuttuja. Alkanut ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Loreenin reaktiosta Käärijän videoon vielä: kertoo aika paljon, että katsoo videota noin happamana ja vielä tuo kommentti, että mitähän mahtaa haluta kappaleella sanoa. Loreen tiimeineen on satakymmenen prosenttia varmasti nähnyt ja kuullut Käärijän biisin jo ennen tuota reaktiovideota ja jos kappaleen sanoma häntä on/olisi kiinnostanut, hän on/olisi ottanut siitä selvää.
Vaikuttaisi siis katsojalle siltä, että pitää biisiä varteenotettavana kilpailijana ja siksi suhtautuu kuin kettu happamiin pihlajanmarjoihin. Todellisia ajatuksia ei toki leikatusta videosta voi ottaa irti.
Olisi näyttänyt mielestäni paremmalta, että varteenotettavan kilpailijan videoon suhtautuisi edes vähän positiivisemmin, antaa ylimielisen kuvan.
Totta kai se olisi näyttänyt paremmalta, jos oman suosikin videoon suhtautuisi positiivisemmin. En kuitenkaan näe, että Loreen olisi ollut ylimielinen. Sanoi vain, mitä ajatteli, ainakin osittäin. Ehkä jätti sanomatta, että ei tykkää.
Totta. Loreenin reaktio oli sellainen kuin meidän muidenkin, jotka ei näe esityksessä mitään kehuttavaa.
Loreen raukka pelkää selvästi Suomen voittoa kun oma biisinsä on samaa humppaa kuin edellinen. Tylsää ja puuduttavaa.
Vattuako änkeää sinne vuodesta toiseen?
Oliko Mikon suosikki Benjamin? Vai ketä fanitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinenkin hehkuttaa ihan täysillä Loreenin muilta kopioitua biisiä ja kommenttikentässä kompataan.
Mikko on tunnettu epäammattimaisuudestaan ja huonosta maustaan.
Mikko on myös epämusikaalinen. Hän haukkui myös Käärijän shown. Minusta ei saisi juontajana moittia oman maansa edustajaa. Potkut hänelle ja Saara Aalto juontamaan
Saarasta vaikea sanoa, mutta noin yleensä juontajia voisi vaihtaa edes kerran 10 vuodessa. Leipääntyminen alkaa näkyä, kun tekee pitkään samoja hommia. Vähän sama ilmiö näkyy FST:n puolella, Euroviisaissa toimittajat puhuvat enemmän kuin vieraat.
Onneksi Asko Murtomäki ei taida sentään enää kommentoida viisulähetyksiä?
Mitä vikaa Asko Murtomäessä oli?
Vierailija kirjoitti:
Oliko Mikon suosikki Benjamin? Vai ketä fanitti
Ilmiselvästi, ja täysin ulkomusiikillisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Sehän vetää yleensä kokonaan ilman paitaa. Mutta onko Eurooppa valmis?
Onhan sillä paljonkin instapätkiä se sama vihreä bolero päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Käärijälle puku päälle ja kravatti. Ehkä joku 50 luvun hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Loreenin reaktiosta Käärijän videoon vielä: kertoo aika paljon, että katsoo videota noin happamana ja vielä tuo kommentti, että mitähän mahtaa haluta kappaleella sanoa. Loreen tiimeineen on satakymmenen prosenttia varmasti nähnyt ja kuullut Käärijän biisin jo ennen tuota reaktiovideota ja jos kappaleen sanoma häntä on/olisi kiinnostanut, hän on/olisi ottanut siitä selvää.
Vaikuttaisi siis katsojalle siltä, että pitää biisiä varteenotettavana kilpailijana ja siksi suhtautuu kuin kettu happamiin pihlajanmarjoihin. Todellisia ajatuksia ei toki leikatusta videosta voi ottaa irti.
Olisi näyttänyt mielestäni paremmalta, että varteenotettavan kilpailijan videoon suhtautuisi edes vähän positiivisemmin, antaa ylimielisen kuvan.
Totta kai se olisi näyttänyt paremmalta, jos oman suosikin videoon suhtautuisi positiivisemmin. En kuitenkaan näe, että Loreen olisi ollut ylimielinen. Sanoi vain, mitä ajatteli, ainakin osittäin. Ehkä jätti sanomatta, että ei tykkää.
Totta. Loreenin reaktio oli sellainen kuin meidän muidenkin, jotka ei näe esityksessä mitään kehuttavaa.
Loreen raukka pelkää selvästi Suomen voittoa kun oma biisinsä on samaa humppaa kuin edellinen. Tylsää ja puuduttavaa.
Aika kaukana on sekä Eupforia että Tattoo humpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Ken uskoo että samalla bolerolla vetää euroviisuissa. Niitä on kuule mahdollista valmistaa useampi kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Ken uskoo että samalla bolerolla vetää euroviisuissa. Niitä on kuule mahdollista valmistaa useampi kappale.
Niitä olisi syytä tehdä Käärijälle suuri matkalaukullinen. Onkohan kuitenkaan edes yhtä varakappaletta?
Koska Mikko kannustaa Ruotsia Suomen sijaan, vaadin toisen juontajan. 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Kärtsän kannattaisi varmaan keikoille laittaa joku muukin asu välillä ettei toi ala kyllästyttää. Vaikka musta bolero ja vihreät housut 😄 tai jotain vähän uutta. Stylistiin yhteys hei joka vois loihtia jotain uusia saman teeman asukokonaisuuksia
Samaa mieltä, eikä vähintään sen takia, että tuolla menolla ne hihat saattaa on täysin käyttökelvottomat ennen varsinaista koitosta. Esiintymisasulla on Euroviisuissa paljon enemmän merkitystä kuin moni välinpitämättömästi ajattelee.
Ken uskoo että samalla bolerolla vetää euroviisuissa. Niitä on kuule mahdollista valmistaa useampi kappale.
Niitä olisi syytä tehdä Käärijälle suuri matkalaukullinen. Onkohan kuitenkaan edes yhtä varakappaletta?
Outoa, että hän käyttää edustusasua jatkuvasti, kun olen aiemmin ymmärtänyt, ettei niitä saa omaan käyttöön. Esim. Saara Aalto kertoi jossain haastattelussa, että hänen euroviisumekkonsa on YLE:n puvustamossa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/78770b3b-74db-4661-be4c-d99a0f…
Olipas taas otsikko. Sen perusteella tuli heti käsitys, että Käärijäkin saa haukut, mutta juttuhan oli niin positiivinen kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinenkin hehkuttaa ihan täysillä Loreenin muilta kopioitua biisiä ja kommenttikentässä kompataan.
Mikko on tunnettu epäammattimaisuudestaan ja huonosta maustaan.
Mikko on myös epämusikaalinen. Hän haukkui myös Käärijän shown. Minusta ei saisi juontajana moittia oman maansa edustajaa. Potkut hänelle ja Saara Aalto juontamaan
Mikko Silvennoinen on pitkän linjan ammattilainen viisuasioissa. Luotan hänen arvostelukykyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko Silvennoinenkin hehkuttaa ihan täysillä Loreenin muilta kopioitua biisiä ja kommenttikentässä kompataan.
Mikko on tunnettu epäammattimaisuudestaan ja huonosta maustaan.
Mikko on myös epämusikaalinen. Hän haukkui myös Käärijän shown. Minusta ei saisi juontajana moittia oman maansa edustajaa. Potkut hänelle ja Saara Aalto juontamaan
Saarasta vaikea sanoa, mutta noin yleensä juontajia voisi vaihtaa edes kerran 10 vuodessa. Leipääntyminen alkaa näkyä, kun tekee pitkään samoja hommia. Vähän sama ilmiö näkyy FST:n puolella, Euroviisaissa toimittajat puhuvat enemmän kuin vieraat.
Onneksi Asko Murtomäki ei taida sentään enää kommentoida viisulähetyksiä?
Mitä vikaa Asko Murtomäessä oli?
Jakoi niin paljon nippelitietoa euroviisuista, että varsinainen asia jäi sivuseikaksi. Vähän sama juttu kuin urheilukommentaattoreilla, jotka kertovat kuinka jossakin juoksun alkuerässä tuuli niin ja niin paljon joskus vuonna 2000. Vähempikin tieto riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tuosta sivutamppaus- kävelystä Käärijällä. Liian "this is humour".
Ja oon kyllästyny tuohon kaalihihaankin.
Sanon tämän naisena joka fanittaa Käärijää aika maximum leveleillä.
Käärijähän sanoi jossakin haastattelussa, että hänelle on tärkeää saada ihmisiä nauramaan.
Koomisuus vaikuttaa olevan osa Käärijän kuvaa."Hymyilemään ja nauramaan". Mä oon niitä ihmisiä, joilla hymyily sijaitsee eri aivolohkossa kuin nauru. Arvostan enemmån hymynherättäjiä. Siinä Käärijä on onnistunutkin.
Mulle ollaan aina sanottu, kun mä hymyilen, että mikäs mua nyt niin naurattaa, niin yhtäkkiä se ei sitten tarkoitakaan sitä kun mä käytän sitä nauraa sanaa hymyilemiseen, että "kivat".
Tuolla youtuben puolella mä oon törmännyt näihin käärijän komiikka videoihin:
Toisia naurattaa ja toisia hymyilyttää
Sitten eräs filippiiniläinen on tehnyt Käärijä saagan, jossa reagoi noihin Käärijä klippeihin ja vaikuttaa kunnolla viihtyvän niiden parissa.
Tässä yksi niistä videoista:
Saarasta vaikea sanoa, mutta noin yleensä juontajia voisi vaihtaa edes kerran 10 vuodessa. Leipääntyminen alkaa näkyä, kun tekee pitkään samoja hommia. Vähän sama ilmiö näkyy FST:n puolella, Euroviisaissa toimittajat puhuvat enemmän kuin vieraat.
Onneksi Asko Murtomäki ei taida sentään enää kommentoida viisulähetyksiä?