UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
Jos se pukupussissa on niin pahimmassa tapauksessa joku on erehtynyt pitämään sitä jätepussina ja vienyt roskiin. Sunnuntaisin ei varmaan roska-autot kulje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Tuleekohan sanomista? Vasta oli se kohu ja ukrainan viisut.. mitä me nyt tehdään? 😭 Kai se Lyyli vastustaa sotaa ja on vastustanut jo ennen tätä. Voi vidal
Ois ollu ees rehellinen eikä esittäny mitään sinkkua. Ois varmaan mitään UMKta voitttanu ainakaan ylivoimasisesti kun unelmoivien hardcoreääneståjien 100 x äänet ois jääny antamatta
Käärijähän tunnetusti flirttailee keikoillaan faneille, on saanut myös alastonkuvia netissä sekä naisilta että miehiltä :D mitäköhän tyttis siihen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Voi vttu. Suomen viisuvoitto kaatui siihen ja toista kertaa ei olla näin lähellä pitkään aikaan.
Israelkin on voittanut viisut, vaikka kaikki eivät todellakaan lämpene tuolle valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Suomenvenäläisistä hyvin moni on putinisti. Toivottavasti tyttöystävä ei ole oikeasti suomenvenäläinen vaan asiasta kertonut vain trollaa. Tästä Toni ja muut hullut saavat vettä myllyyn.
Ei trollaa.
Mitäs pahaa suomenvenäläisyydessä? Eikö tuo ole rasismia?
Salapoliisi nyt selvittämään taustat
Vierailija kirjoitti:
Jos se pukupussissa on niin pahimmassa tapauksessa joku on erehtynyt pitämään sitä jätepussina ja vienyt roskiin. Sunnuntaisin ei varmaan roska-autot kulje.
Voi rähmä! Se voi olla noinkin! Toivottavasti jotkut älyävät käydä tsekkaamassa myös jätekatokset.
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Tuleekohan sanomista? Vasta oli se kohu ja ukrainan viisut.. mitä me nyt tehdään? 😭 Kai se Lyyli vastustaa sotaa ja on vastustanut jo ennen tätä. Voi vidal
Ois ollu ees rehellinen eikä esittäny mitään sinkkua. Ois varmaan mitään UMKta voitttanu ainakaan ylivoimasisesti kun unelmoivien hardcoreääneståjien 100 x äänet ois jääny antamatta
Käärijähän tunnetusti flirttailee keikoillaan faneille, on saanut myös alastonkuvia netissä sekä naisilta että miehiltä :D mitäköhän tyttis siihen
Se on hahmo. Käärijä sanoi, ettå ensiarvoisen tärkeää, että kumppani ymmärtää tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Nykyään ei enää saa seurustellakaan venäläisten kanssa. Venäjämielistä touhua. Kyllä pitää olla jostain muusta maasta tai ukrainalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatellaan positiivisesti, ehkä se hihake päätyi hyvään tarkoitukseen. Joku Malmin koditon vähäosainen nukkuu tyytyväisenä pehmeä vihreä muhkura pään alla.
Ehkä tuon voi myydä "mustassa pörssissä" ja kääriä itselle rahaa Käärijän hikisellä paidalla. Saihan hän rahaa viiksistäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Voi vttu. Suomen viisuvoitto kaatui siihen ja toista kertaa ei olla näin lähellä pitkään aikaan.
Niin mihin kaatui?
Ihana asun muisteluvideo Käärijän instassa Titanicin teemamusiikin säestyksellä. Onneksi on sentään jäänyt paljon kuvamuistoja kaikesta yhdessä vietetystä ajasta, jos nyt olisikin lopullisesti kadonnut. : )
Portion Boysien insta ja kuva, jossa ovat porukalla hississä (ylhäältäpäin kuvattuna), siinä taitaa olla tuo tyttöystävä. Jokuhan jo aiemmin palstalla sanoi, että on näkynyt jossain PB:n kuvissa tai storyissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Voi vttu. Suomen viisuvoitto kaatui siihen ja toista kertaa ei olla näin lähellä pitkään aikaan.
Niin mihin kaatui?
No siihen ettei ole esiintymiasua! Mistähän Käärijä tuon on hankkinut? Ilmeisesti teetättänyt mittatilaustyönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsekin onko tuo Kärtsä edes tosissaan. Se ongelma jatkuvassa pelleilyssä on.
Jos tuo on jotain pelleilyä, niin kannattaa vähän miettiä kuinka alas pelleillessään vajoaa.
Kertoo vain huonosta arvostelukyvystä ja ylimielisestä kusipäisestä ihmisestä. Toivottavasti niin ei ole.
Njoo tällä asialla ei pitäisi leikkiä kun joku saattaa lähtee jopa etsimääm
Siellä se tyttöystävä hengasi mukana umk kuvioissakin. Tässä mm Tiina Timanttisen klipillä näkyy taustalla. Ihan julkinem tieto. Nimikin tägätty mukaan joihinkin julkaisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Voi vttu. Suomen viisuvoitto kaatui siihen ja toista kertaa ei olla näin lähellä pitkään aikaan.
Niin mihin kaatui?
pyccään?
Joku paljasti venäläisyyden tahallaan.
Tää oli tässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenvenäläisistä hyvin moni on putinisti. Toivottavasti tyttöystävä ei ole oikeasti suomenvenäläinen vaan asiasta kertonut vain trollaa. Tästä Toni ja muut hullut saavat vettä myllyyn.
Ei trollaa.
Mitäs pahaa suomenvenäläisyydessä? Eikö tuo ole rasismia?
Niistä jotain 80% on julkiputinisteja ja muut eivät myönnä.
Voi vttu. Suomen viisuvoitto kaatui siihen ja toista kertaa ei olla näin lähellä pitkään aikaan.