UMK 2023 official
Ovatko fanit valmiina? 11. 1. julkistetaan tämän vuoden kilpailijat.
Kommentit (34469)
On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.
No lastentarhanopena tykkää varmasti lapsista joten ties vaikka vauvakuumeisena pyörii vauvapalstalla. Kärtsärikin sanoi että haluaa perheen joten voi olla että pian tulee pieniä vihreitä kääryleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Ei Seiska sitä tiennyt
Vierailija kirjoitti:
No lastentarhanopena tykkää varmasti lapsista joten ties vaikka vauvakuumeisena pyörii vauvapalstalla. Kärtsärikin sanoi että haluaa perheen joten voi olla että pian tulee pieniä vihreitä kääryleitä.
Ekat lelut tsirppi ja vasara
Joko Malmilla on ruuhkaa etsimässä?
Vierailija kirjoitti:
On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.
En voinut kuin nauraa, kun luin jutun.
Tavaramerkki kadonnut! Joku fanaattinen fani ristiriitaisin tuntein nyt miettii ilmoittaako löytäneensä hihat ja tavata Käärijä.
Vai olisiko sittekin hiljaa löydöstään ja pitäisi sen itsellään nuuskutellen hihoja iltaisin.
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Joko Malmilla on ruuhkaa etsimässä?
Voi olla tällä palstalla iltasella hiljaista kun porukat kaalimatojahdissa.
Älkää sitten repikö sitä, kun tappelette siitä kuka hihat ensin näki ja löysi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Ei Seiska sitä tiennyt
Nyt tietää. Tätä voidaan käyttää Suomen viisumenestystä vastaan kuten Vesnan kanssa nähtiin.
Lieköhän asu oikeasti kadonnut, vai ennemminkin kadotettu...saahan tällä taas lisää medianäkyvyyttä. Voiko olla niin tohelo, että onnistuu kadottamaan ison pukupussin ja vielä sen jossa on kaikkein tärkein vaate?
Minua ei ainakaan naurata esiintymispuvun katoaminen. Ei voi muuta kuin toivoa, että joku rehellinen ihminen sen löytää ja palauttaa omistajalleen. On nimittäin sen verran spesiaaliasu, ettei tuota kukaan muu voi käyttää, eikä sitä voi säilyttää fanituotteenakaan kun ei voi kenellekään leuhkia puhumattakaan siitä, että sillä olisi myyntiarvoa.
Huh, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Tuleekohan sanomista? Vasta oli se kohu ja ukrainan viisut.. mitä me nyt tehdään? 😭 Kai se Lyyli vastustaa sotaa ja on vastustanut jo ennen tätä. Voi vidal
Vierailija kirjoitti:
Lieköhän asu oikeasti kadonnut, vai ennemminkin kadotettu...saahan tällä taas lisää medianäkyvyyttä. Voiko olla niin tohelo, että onnistuu kadottamaan ison pukupussin ja vielä sen jossa on kaikkein tärkein vaate?
Joo en enää ihmettele, ettei ura urjennut sisustusalalla
Suomenvenäläisistä hyvin moni on putinisti. Toivottavasti tyttöystävä ei ole oikeasti suomenvenäläinen vaan asiasta kertonut vain trollaa. Tästä Toni ja muut hullut saavat vettä myllyyn.
Vierailija kirjoitti:
On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.
Kadonnut se tosiaan selvästi on. Ollut mustassa pukupussissa, joten ei ehkä heti erotu. Käärijän instassa reitti jonka varrelta voisi löytyä. Onkohan siellä jo paljon etsijöitä? Sen verran värikäs ja erikoinen asu, että luulisi löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.Tämä oli se luuranko kaapissa jonka Seiska tiesi. Venäläinen emäntä.
Tuleekohan sanomista? Vasta oli se kohu ja ukrainan viisut.. mitä me nyt tehdään? 😭 Kai se Lyyli vastustaa sotaa ja on vastustanut jo ennen tätä. Voi vidal
Ois ollu ees rehellinen eikä esittäny mitään sinkkua. Ois varmaan mitään UMKta voitttanu ainakaan ylivoimasisesti kun unelmoivien hardcoreääneståjien 100 x äänet ois jääny antamatta
Vierailija kirjoitti:
On se asu varmaan oikeasti kadonnut, kun Iltalehtikin jo asiasta jutun teki. Hieman kyllä naurahdin, kun juuri tuo sattui katoamaan... Jokuhan on saattanut löytää jo sen ja ottaa itselleen, on nimittäin aika harvinaislaatuinen löytö.
Haiseekohan siinä käärijän hiki?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä32392 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa uutisoitiin, että Käärijä on ollut muuttohommissa tyttöystävänsä kanssa ja oli kauempaa otettu kuva heistä. Siellä se on varmaan tippunut. En usko että vitsailee.
Mitå v......tyttöystävänsä! 😵😧💔
Aijai nyt monen AV-mamman sydän särkyi. Kyllä Kärtsärin ois nyt pitänyt säilyttää itsestä imagoa viriilinä sinkkumiehenä ihan näin peliliikkeenä suosiota kohottaakseen;) Niin kaikki mammat voi haaveilla Kärtsärin pokaamisesta ja nähdä hänestä märkiä unia ilman että on mielikuva jostain Kärtsärin emännästä.
Lastentarhanopettaja tyttöystävänsä kanssa. Tyttöystävä viihtynyt keikoilla eturivissä..
Kärtsäri valinnut hyvin tyttöystävänsä 💚
Kyllä kyllä.
Pietarissa syntynyt, jyväskylässä varttunut, suomenvenäläisiä Tosin Facesta lähti syntymäkaupunkinsa pois jostain syystä aika äkkiä.
Eli Suomen kansalainen?
Ajatellaan positiivisesti, ehkä se hihake päätyi hyvään tarkoitukseen. Joku Malmin koditon vähäosainen nukkuu tyytyväisenä pehmeä vihreä muhkura pään alla.
Vierailija kirjoitti:
Lieköhän asu oikeasti kadonnut, vai ennemminkin kadotettu...saahan tällä taas lisää medianäkyvyyttä. Voiko olla niin tohelo, että onnistuu kadottamaan ison pukupussin ja vielä sen jossa on kaikkein tärkein vaate?
Toivottavasti ainakin oppii pitämään parempaa huolta siitä asusta, jos/kun se nyt löytyy.
Sehän seurustelee Erikan kanssa?