Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan törmännyt mieheen, joka OIKEASTI pitää naista viehättävämpänä ilman meikkiä?

Vierailija
27.12.2022 |

Moni mies tottakai sanoo, ettei tarvitsisi meikata ja pitää naisista enemmän ilman meikkiä, mutta yleensä se on täyttä puppua ja kun mies näkee oikeasti meikittömän naisen, hän kysyy onko nainen kipeä.

Onko kukaan törmännyt yhteenkään mieheen, joka oikeasti viehättyisi nähdessään naisen, jolla ei oikeasti ole meikkiä? Niinpä.

Kommentit (168)

Vierailija
81/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miesten ajatuksista meikkaaviin ja meikkaamattomiin edes keskustellaan. Itsenne takiahan te naiset palstalla kerrotte meikkaavanne.

Vierailija
82/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te meikatut menette tuonne lumivesiräntätuiskuun niin ettette tee itsestänne pellejä levinneiden meikkien kanssa? Vai menettekö ylipäätään ulos ja jos niin onko mies koskaan mukana? 

Ihan helposti. Pitää olla aikamoinen hirmumyrsky, että kevyt meikkivoide ja säänkestävä (huom, eri asia kuin vedenkestävä) ripsiväri + luonnollisen värinen luomiväri leviäisi pellemäisesti. Sellaisen hirmumyrskyn aikana en näe ulkona ihmisiä muutenkaan.

Sellainen meikki ei varmaan pysy, joka muutenkin tarttuu takinkaulukseen. Aina tuollaisen takin nähdessäni mietin, että kuinka älytön kerros meikkiä pitää olla, jotta sillä saa kunnon rannut takkiinkin?!

No eihän sitä nyt paljoa tarvi ees olla kun se tarttuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muista että mm. muiden(kin) nisäkkäiden ja selkärankaisten joukossa urokset ovat monesti huomattavan paljon näyttävämpiä kuin naaraat. Tämä pätee erityisesti lintuihin, joilla ei ole usein kovin suurta tarvetta suojaväriin, ymmärrettävistä syistä! Homo "sapiensin" kyseessä ollen tuo ilmiö on voimakkaimmillaan kenties joidenkin afrikkalaisten heimojen piirissä? Heidän keskuudessaan naiset ovat joskus kuin seinästä reväistyjä?

Niin, naaraat kun tietävät että istuvat sen pankin päällä jonka eteen urokset on valmiita näkemään vaivaa niin mitäpä sitä turhia.

Vierailija
84/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meikkaamaton nainen ei voisi olla kauniimpi. Meikkiä on kuitenkin käytetty ihmiskunnan historiassa vain lyhyen aikaa ja nykyinen normi jossa meikkamattomuus on poikkeus on todella uusi juttu.

Vierailija
85/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on tummat piirteet, vahvat kulmat ja tummat ripset luonnostaan mutta huono iho ja silmänympäryksistä paistaa läpi verisuonet, joten joudun ne aina meikkaamaan piiloon, ettei näytä ihan sairaalta:D

Vierailija
86/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on täysin kiinni henkilöstä. Tiedän parikin naista jotka omasta mielestäni näyttävät paremmilta ilman sotamaaleja. Yleensäkin oikein räikeät meikit tekevät naisesta vain halvan oloisen. Less is more.

Vierailija
87/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä tarkoittaa tosiasiassa kevyttä lähes huomaamatonta ehostusta. Pitäisi se nyt hölmömpikin tietää.

Vierailija
88/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi täällä tunnutaan ajatteöevan, että meinkaamaton olisi aina jotenkin "huonommillaan".

Itse ainakin vaihtelen tyylejäni ja saatan lähteä baariinkin täysin ilman meikkiä, mutta esim. Hiukset kiharrettuna, tosin ilman "täköttejä" ja mekossa, jakkupuvussa sekä korkkareissa. Minusta silloin on ihan puhdas ja luonnollinen olo. Olen kyllä saanut paljonkin kehua miehiltä loogistani, enkä kyllä huomaa eroa, siihen, että olisin meikannut. Kehutaan vain eri asioita.

Vierailija
89/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on keskimäärin luonnostaan varsin rumia. Noin yksi kymmenestä on aidosti luonnonkaunis ja silloin ei teennäistä pakkelia tarvitse.

Vierailija
90/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aviomieheni ei välitä meikkaamattomuudestani. En meikannut, kun tapasimme ja aloimme seurustelemaan enkä meikkaa vieläkään. Nyt olemme olleet useamman vuoden naimisissa.

Hoidan ihoani kyllä pitämällä esim. kesäisin huolen siitä, ettei se pala auringossa.

Mieheni on erämies tyyliltään ja harrastuksiltaan. Ehkä heikäläisten parissa ei olla niin tarkkoja meikkaamisista? Mene ja tiedä.

Vierailija
91/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkiä tarkoittaa tosiasiassa kevyttä lähes huomaamatonta ehostusta. Pitäisi se nyt hölmömpikin tietää.

Ilman meikkiä tarkoittaa _ilman_meikkiä_ . Meikkiä nolla. No make-up whatsoever. Mitään ei ole naamaan läträtty, ei sudittu, ei levitetty, ei sivelletty, ei taputeltu. Saunapuhdas, vesipesun jäljiltä, tai vaikka nuotiolla vähän nokeentunut, mutta EI EHOSTETTU.

Jokohan hölmömpikin alkaa tajuta, vai pitääkö lähettää 3D-video, havainnepiirros ja rautalankamalli?

Vierailija
92/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on myös sitä naisen omaa aikaa. Jokainen saa käyttää aikansa miten haluaa ja jos sen käyttää meikkaamiseen, niin sitten käyttää.

Vierailija
93/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaaminen on myös sitä naisen omaa aikaa. Jokainen saa käyttää aikansa miten haluaa ja jos sen käyttää meikkaamiseen, niin sitten käyttää.

Totta kai. Jos viihtyy oman peilikuvansa parissa niin paljon, mikäs siinä. Itse en tykkäisi enkä jaksaisi katsella kovin pitkään. Pidän enemmän naisesta, joka lähtee kanssani retkelle, hiihtämään, marjastamaan tai muuten vaan katselemaan kaunista luontoa. Maailmassa on paljon muutakin hienoa (ja hienompaa) kuin oma naama ja sen muokkaaminen. Vaan kukin tulkoon tyylillään onnelliseksi.

Vierailija
94/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun mies rakastaa mua juuri sellaisena  kuin olen "- t. voimismamma.

Vierailija
95/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yleensä ilman meikkiä. Kerran yks ukko tuli sanoon, että olisin varmaan tosi hyvän näköinen meikattuna.

Vierailija
96/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Jos viihtyy oman peilikuvansa parissa niin paljon, mikäs siinä. Itse en tykkäisi enkä jaksaisi katsella kovin pitkään. Pidän enemmän naisesta, joka lähtee kanssani retkelle, hiihtämään, marjastamaan tai muuten vaan katselemaan kaunista luontoa. Maailmassa on paljon muutakin hienoa (ja hienompaa) kuin oma naama ja sen muokkaaminen. Vaan kukin tulkoon tyylillään onnelliseksi.

Samaa mieltä, sitä paitsi ei ne meikit pysy esim. tuiskussa hiihtoladulla.

Vierailija
97/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä on kyllä vähän luotaantyöntäviä sellaiset jotka tykkää siitä peilikuvastaan niin paljon että vähän väliä pitää olla jotain piirroskulmakarvoja tarkastelemassa. Eikö olisi vaan helpompi olla niiden luomukarvojen kanssa jos niin pelottaa ettei ne piirretyt pysy paikallaan.

Vierailija
98/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi täällä tunnutaan ajatteöevan, että meinkaamaton olisi aina jotenkin "huonommillaan".

Itse ainakin vaihtelen tyylejäni ja saatan lähteä baariinkin täysin ilman meikkiä, mutta esim. Hiukset kiharrettuna, tosin ilman "täköttejä" ja mekossa, jakkupuvussa sekä korkkareissa. Minusta silloin on ihan puhdas ja luonnollinen olo. Olen kyllä saanut paljonkin kehua miehiltä loogistani, enkä kyllä huomaa eroa, siihen, että olisin meikannut. Kehutaan vain eri asioita.

Kun on aina ollut ilman meikkiä, niin meikeissä olo ei tunnu mukavalta.

Vierailija
99/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki voi myös vanhentaa. Ainakin jos on paksu vaaleanruskea voidekerros naamalla.

Vierailija
100/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yleensä ilman meikkiä. Kerran yks ukko tuli sanoon, että olisin varmaan tosi hyvän näköinen meikattuna.

Minulle joku ukko tuli sanomaan, että jos vähän meikkaisin niin hän ottaisi minut.

Tuo ukko oli jotain 15 v vanhempi, kalju, ruma, lihava, alkoholisoitunut ja haisevahampainen. 

Pysyn edelleen mieluummin meikkaamattomana :)