Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan törmännyt mieheen, joka OIKEASTI pitää naista viehättävämpänä ilman meikkiä?

Vierailija
27.12.2022 |

Moni mies tottakai sanoo, ettei tarvitsisi meikata ja pitää naisista enemmän ilman meikkiä, mutta yleensä se on täyttä puppua ja kun mies näkee oikeasti meikittömän naisen, hän kysyy onko nainen kipeä.

Onko kukaan törmännyt yhteenkään mieheen, joka oikeasti viehättyisi nähdessään naisen, jolla ei oikeasti ole meikkiä? Niinpä.

Kommentit (168)

Vierailija
101/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monelle miehellekin tekisi hyvää meikata, mutta kun ei viitsitä sen vertaa panostaa. Tummat silmänaluset, valkoinen naama, viiruhuulet jne.

Vierailija
102/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Meikkaa kerran muutamassa vuodessa.

Aina on miesystäviä riittänyt. Ihailijoita myös.

T. Luonnollinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan minimaalisen vähän, kotona en ollenkaan. Yhdessä jo yli 35 vuotta.

Vierailija
104/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaan minimaalisen vähän, kotona en ollenkaan. Yhdessä jo yli 35 vuotta.

Kuka sitä nyt kotona meikkaa?

Vierailija
105/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä törmään jokaiseen mieheen joka tulee vastaan. Kadulla, bussissa, työpaikalla, kaupassa. Kai joku johon olen oikein kovaa törmännyt on pitänyt mua salaa viehättävänä vaikka oli meikitön päivä. Se on se iskemistyyli.

Vierailija
106/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut vakavasti viiden eri naisen kanssa ja jokainen heistä näytti paljon paremmalta ilman meikkiä. Kauneimmillaan olivat juuri heränneenä tai saunasta tulleena. Sinänsä ihan käsittämätöntä, että hekin käyttivät joka päivä aikaa siihen, että tekivät itsestään vähemmän viehättäviä meikkaamalla.

M39

Vierailija
107/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin naisesta. Useimmille lievä huomaamaton meikki sopii. Yleensä ripsari riittää.

Rakastuneena kumppani näyttää kauneimmalta ja haluttavimmalta täysin ilman meikkiä, mutta totta kai kehun hänen ulkonäköään, jos hän on meikannut itsensä ns. kauniimmaksi, vaikka tosiaan pitäisinkin enemmän meikittömänä. Rientoihin lähdettäessä ymmärrän meikkaamisen täysin, koska se tekee naisen itsevarmemmaksi ja hän tuntee olonsa paremmaksi.

Vierailija
108/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastusporukan saunaillassa yksi ihan kivannäköinen nainen saunan jälkeen suoritti sen tärkeän meikkausrituaalin. Jonkun vartin se siinä kasvojaan puunasi. Kömpi vielä samaan taksiin minun kanssani. En huomannut mitään eroa meikkaamattomana ja meikattuna, se oli sitten kai se nudemeikki. 😁

Vierailija
109/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy sanoa että jos selaa vaikka tinderiä niin juuri sen meikin määrän takia siellä on hyvin vähän sellaisia naisia joita voisi vakavasti ottaa. Ehdottomasti meikitön nainen on parempi. Ainakin kauniimpi. M37v

Vierailija
110/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut montakin miestä, jotka eivät halua, että vaimo/tyttöystävä meikkaa. Tästä on aikaa jo n.20-30 vuotta.

Yksikin kielsi vaimoltaan meikkaamisen kokonaan. Vaimo alistui tähän, vaikka olisi vähäiselläkin meikillä ollut suuren luokan kaunotar. Oli kyllä kaunotar muutenkin, joten kai se luonnollinen kauneus sitten riitti.

Itseäni ei ole kukaan kieltänyt meikkaamasta. Mutta minä olenkin sellainen, jota on ehdottomasti kivempi katsella meikattuna, joten ei siksi ole saattanut kenellekään tulla mieleen ryhtyä kieltämään. :))

Mutta en kyllä suostuisikaan, että meikkaamistani ryhdyttäisiin rajoittamaan.

Vierailija
111/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin naisesta. Useimmille lievä huomaamaton meikki sopii. Yleensä ripsari riittää.

Rakastuneena kumppani näyttää kauneimmalta ja haluttavimmalta täysin ilman meikkiä, mutta totta kai kehun hänen ulkonäköään, jos hän on meikannut itsensä ns. kauniimmaksi, vaikka tosiaan pitäisinkin enemmän meikittömänä. Rientoihin lähdettäessä ymmärrän meikkaamisen täysin, koska se tekee naisen itsevarmemmaksi ja hän tuntee olonsa paremmaksi.

Nyt olet ymmärtänyt asian ytimen.

Vierailija
112/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luonnonkaunis nainen on aina kauniimpi, ja yleensä luonteeltaankin, ei teeskentele ym.

Vierailija
113/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kovin moni mies edes huomaa että en meikkaa.

Vierailija
114/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki miehet siinä vaiheessa kun ovat oikeasti rakastuneet muhun.

Vierailija
115/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän selvästi paremmalta meikillä, en tee mitään vaikutusta ilman :) Tämän ainoan miehen sain sen ansiosta, koska iskin hänet ja luonne viehätti, semmoista. Kaunis nainen on aina kaunis merkillä tai ilman ja niin edespäin.

Vierailija
116/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää teeskennellä jotain muuta mitä ei ole. On täytteitä ja pushuppeja, meikkiä jne. Huono itsetuntoko?

Vierailija
117/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punakka iho, leveä taikinainen naama (vaikka olen hoikka) ja olemattomat kulmakarvat. Jostain syystä kukaan ei ole koskaan sanonut, että olisin "kauniimpi ilman meikkiä" :D

Vierailija
118/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ikinä meikkaa. Vientiä on ihan liikaa ilmankin.

Vierailija
119/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää teeskennellä jotain muuta mitä ei ole. On täytteitä ja pushuppeja, meikkiä jne. Huono itsetuntoko?

Mitäs sitten, jos onkin huono itsetunto?

Osa meistä meikkaa mm. piilottaakseen ihon virheitä, jotta sosiaalinen kanssakäyminen olisi vähän helpompaa. Mitä väärää siinä on, että pyrkii helpottamaan elämäänsä pienillä konsteilla?

Vierailija
120/168 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten, jos onkin huono itsetunto?

Osa meistä meikkaa mm. piilottaakseen ihon virheitä, jotta sosiaalinen kanssakäyminen olisi vähän helpompaa. Mitä väärää siinä on, että pyrkii helpottamaan elämäänsä pienillä konsteilla?

Tämä. Meikkaamista harjoittavat saman verran kumpikin sukupuoli.