Onko kukaan törmännyt mieheen, joka OIKEASTI pitää naista viehättävämpänä ilman meikkiä?
Moni mies tottakai sanoo, ettei tarvitsisi meikata ja pitää naisista enemmän ilman meikkiä, mutta yleensä se on täyttä puppua ja kun mies näkee oikeasti meikittömän naisen, hän kysyy onko nainen kipeä.
Onko kukaan törmännyt yhteenkään mieheen, joka oikeasti viehättyisi nähdessään naisen, jolla ei oikeasti ole meikkiä? Niinpä.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä 45 v ilman meikkiä ?
Miltä esim. 47-vuotiaat näyttää ilman meikkiä, ehkä hiukan eriltä, kuin 24v.
muistakaa tää madams
Minua vois pikkuisen häiritä jos olisin yhdessä 47v naisen kanssa joka näyttäisi 24 vuotiaalta kun olen kuitenkin 42v setämies..ehkä parempi kun näyttäisi ihan vaan rohkeasti ikäiseltään.
Tämänkö takia ikäiseni miehet eivät ole kiinnostuneita?? Olen liian babyface heille? Näytän ihan oikeasti alle 30-vuotiaalta.
N43
Et näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen mielestä,luonnollinen nainen on kaunein.
Luonnollisella naisella on myös karvat. Täällä aina vingutaan kuinka kamalaa on jos nainen ei ajele koko kroppaansa.
Kainalokarvat ovat naisella vastenmieliset. Tummat säärikarvat laskevat haluttavuutta. Pillukarvat pitää olla reilusti siistityt, jos ei tykkää posliinia pitää.
Onneksi tämä ei ole ollut naisilleni ongelma, seksistä kun pitävät.
Oon kuullut monestikin, että olen jonkun mielestä kauniimpi ilman meikkiä. Kuulemma freesimpi ja mulla on aika tummat piirteet niin kaikki ei tajua jos mulla ei ole ripsiväriä (ero on tosin selkeä jos olisi kuvat vierekkäin). Mun puoliso sanoo et oon kaunis kummallakin tavalla, meikillä ja ilman, se on vaan eri tyyppistä kauneutta. :) Oon ite samoilla linjoilla, että monet ovat kauniita ilman meikkiäkin. Toki näyttävät usein erilaiselta kuin meikillä mut ei noita tarvitse mun mielestä verrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen miehen mielestä,luonnollinen nainen on kaunein.
Luonnollisella naisella on myös karvat. Täällä aina vingutaan kuinka kamalaa on jos nainen ei ajele koko kroppaansa.
Viiksi karvat oletko jälkenjäänyrt
Vierailija kirjoitti:
mursun näköinen paska äijä joka vedettää nuoria naisia ja sanoo ohjeisiin implioitu asiaa joka ei tule sen (nie tietää tästä kohtaa eteenpäin se on silkkaa vdeätystä) takaa avan a edestä mutta kun nuorena sitä ei tiedä vedätys menee läpi.. . .eipä voi kuin sanoa limainen vanhamies joka vedätyksellä elantonsa tienaa yksi toisena perään vedätettyjä ja kukaan ei ota kuuleviin kroviinsa asiasta.. näin se maailma makaa.
Mikä kaupunkI?!
Mä en ole minkään näköinen ilman meikkiä. Kulmat ja ripset ovat aivan värittömät. Meikillä näköjään saa ihmeitä aikaan, kuten yksi uusi tuttavuus totesi nähtyään mut ensi kertaa meikattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä 45 v ilman meikkiä ?
Miltä esim. 47-vuotiaat näyttää ilman meikkiä, ehkä hiukan eriltä, kuin 24v.
muistakaa tää madams
Minua vois pikkuisen häiritä jos olisin yhdessä 47v naisen kanssa joka näyttäisi 24 vuotiaalta kun olen kuitenkin 42v setämies..ehkä parempi kun näyttäisi ihan vaan rohkeasti ikäiseltään.
Tämänkö takia ikäiseni miehet eivät ole kiinnostuneita?? Olen liian babyface heille? Näytän ihan oikeasti alle 30-vuotiaalta.
N43
Et näytä.
Näytän mä :D Enkä ainoastaan vanhempien ihmisten mielestä vaan myös niiden alle kolmekymppisten ja omanikäisten.
N43