Onko kukaan törmännyt mieheen, joka OIKEASTI pitää naista viehättävämpänä ilman meikkiä?
Moni mies tottakai sanoo, ettei tarvitsisi meikata ja pitää naisista enemmän ilman meikkiä, mutta yleensä se on täyttä puppua ja kun mies näkee oikeasti meikittömän naisen, hän kysyy onko nainen kipeä.
Onko kukaan törmännyt yhteenkään mieheen, joka oikeasti viehättyisi nähdessään naisen, jolla ei oikeasti ole meikkiä? Niinpä.
Kommentit (168)
Se riippuu naisesta, on sellaisia luonnonkauniita naisia joita maalaus aina rumentaa.
Mulla oli joskus sellainen poikaystävä joka sanoi että ilman meikkiä on parempi kuin liikaa meikkiä tai rumat ja epäsiistit meikit. Useimmiten olin ilman meikkiä kun olimme yhdessä. En muutenkaan ole mikään meikkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus sellainen poikaystävä joka sanoi että ilman meikkiä on parempi kuin liikaa meikkiä tai rumat ja epäsiistit meikit. Useimmiten olin ilman meikkiä kun olimme yhdessä. En muutenkaan ole mikään meikkaaja.
Mies luulee että meikillä olet meikitön ja ilman meikkiä kipeänä.
Omani. Eniten kehuu kauniiksi kun olen suihkusta tullut. Tai kun olen aivan keskittynyt johonkin tekemiseeni, esim käsityöhön. Ihmiset ovat melko pinnallisia nykyään. Toivottavasti jokainen löytää kaltaisensa :)
Mun mies pitää mua kauneimpana aamulla herätessäni. Voihan se olla pytyäkin, mutta hän myös tuijottaa minua aina aamulla joskus. Itsekin olen huomannut että aamuisin on todella fresh kasvot. En tiedä mistä se johtuu.
Riippuu miten meikkaa. Sellaiset täysin yliampuvat sotamaalaukset eivät tee naista viehättämämmäksi.
Ei ainakaan mua pidä varmasti kukaan. Mulla on ilman meikkiä sinertäväntummat silmänaluset, couperosaa nenällä ja poskilla, ihonväriset näkymättömät kulmakarvat ja ripset (mikä näyttää erityisen hassulta koska mun tukka on luonnostaan tummanruskea). Kun meikkaa värivirheet peittoon ja maalaa ripset ja kulmat naamaan, näytän ihan eri ihmiseltä. Eksoottisen kauniilta, mun mies sanoo.
Vappu Pimiä 45 v ilman meikkiä ?
Miltä esim. 47-vuotiaat näyttää ilman meikkiä, ehkä hiukan eriltä, kuin 24v.
muistakaa tää madams
Itsehän olen tälläinen myyttinen satuolento. Minun puolestani nainen saa kyllä meikata jos haluaa, mutta minulle se yhdentekevää. Jos saisin päättää, niin ilman meikkiä, mutta eihän se minun päätettävissäni ole. Olen tosin valinnut naiseni sen perusteella että meikkaavat yleensä maltillisesti tai eivät ollenkaan.
Nainen ilman meikkiä on vapaa-aikana viehättävämpi, mutta kyllä esim. juhliin on mukavampi, kun vähän tälläytyy.
Ihmettelen kyllä vaimolle miksi pitää meikata, jos lähdetään vain rantaraitille kävelylenkille.
Vierailija kirjoitti:
Myös somessa aina kun joku laittaa meikkaamattoman kuvan, on hänellä vähintään kestovärjätyt kulmat ja ripset ja tietysti joku filtteri kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilta miehiltä kuulee, että kyllä meikitön on paras ja yms. mutta heitä kun pyytää näyttämään tällaisen "kauniin, viehättävän ja _meikittömän_ naisen" on sillä naisella tusina erilaisia meikkituotteita naamassaan.
Herää kysymys, mistä miehen sitten pitäisi se kuva viehättävästä meikittömästä naisesta taikoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä naiset näyttää söpömmiltä, nuoremmilta ja helpommin lähestyttävimmiltä ilman meikkiä.
Koska luulet siistiä meikkiä = ilman meikkiä, oikeasti jos niillä ei ole meikkiä kysyt onko kaikki ok?
Ovat olleet ilman meikkiä.
Eivät ole.
En ole koskaan meikannut eikä ole ollut miehistä pulaa. Että ilmeisesti monenkin miehen silmää miellyttää meikitön naama. Yksi exä alkoi jossain vaiheessa vihjailemaan että pitäisi meikata, mutta hänestä sitten tulikin exä aika nopeasti vihjailuiden alkamisen jälkeen :D
"viehättävämpänä"?
Mitä sekin on. Todellisuus on jälleen hieman monimutkaisempi.
Näin miehen näkökulmasta katsottuna osa miehistä tykkää enemmän barbinukeista täydessä sotamaalauksessa, osa taas luonnollisuudesta. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Mielestäni nainen joka piirtelee naamaansa peilin edessä tuntikausia on kuin 3 vuotias lapsi.
Ex väitti näin mutta jälkikäteen epäilen, että ei vaan mustasukkaisuuttaan halunnut minun kaunistautuvan.
Meikittömyydessä on puhtaan ihon tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä 45 v ilman meikkiä ?
Miltä esim. 47-vuotiaat näyttää ilman meikkiä, ehkä hiukan eriltä, kuin 24v.
muistakaa tää madams
Minua vois pikkuisen häiritä jos olisin yhdessä 47v naisen kanssa joka näyttäisi 24 vuotiaalta kun olen kuitenkin 42v setämies..ehkä parempi kun näyttäisi ihan vaan rohkeasti ikäiseltään.
Kyllä monta kertaa, sanovat että miksi naiset sotkee kasvonsa. Saunan raikas ihminen on kaunis.
Typerimpiä kommentteja joita olen koskaan lukenut ja sinäkin todellisuudessa pidät meikattuja naisia kauniimpina.