Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko poikaystäväni rakastunut parhaaseen ystäväänsä (naispuolinen)?

Vierailija
27.12.2022 |

Ottaa puheeksi naisen usein ja tuntuu vertailevan meidän mieltymyksiä. Esim. Oltiin varaamassa ulkomaanmatkaa ja hotellia, kun mies siihenkin väliin sai vedettyä tän naispuolisen parhaan ystävänsä Maijalle (nimi muutettu) kelpaa aina vain parhaimmat ja fiineimmät hotellit. Matkustelevat siis yhdessä Maijan ja Maijan aviomiehen kanssa kolmistaan tosi usein.

Miksi mua häiritsee tämä niin paljon? Odotan vaan seuraavaa kertaa, kun ottaa taas Maijan puheeksi ja sitten aion kysyä onko hän kenties rakastunut tähän, vai miksi pitää aina vertailla ja ilmoittaa mitä Maija on jostain mieltä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin.

Vierailija
2/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat olleet bestiksiä jo v. 2016 lähtien. Voiko olla, että tää mun poikaystävä haikailee Maija perään vaikka Maija on jo naimisissakin?

Toinen merkillinen havainto, poikaystäväni on selkeästi todella epävarma omasta ulkonäöstään. Aina jaksaa mulle ilmoitella, että hänelle ei sitten partaa tule, on yrittänyt kasvattaa eikä se vaan hänellä kasva. Maijan aviomiehellä yllätys yllätys on paksu tumma parta.

Ap

Vierailija
4/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo siltä kuulostaa. Ei kun kissa pöydälle vaan.

Vierailija
5/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutatko fyysisesti Maijaa?

Todennäköisesti Maija ei ole kiinnistunut poikaystävästäsi ja hän on ns. friend zonella.

Vierailija
6/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kieltää asian? Mulla on jo sellainen tunne, että tämä suhde oli tässä. Mun intuitio ei ole koskaan pettänyt.

Ei olisi pitänyt varata sitä matkaa ja hotellia, vaan ottaa asia puheeksi jo heti siinä. Nyt mä vaan odotan milloin seuraavan kerran mainitsee Maijan. Tunnen vain, kuinka pettymys ja raivo kytee sisälläni. Sellainen olo, että mua on hyväksikäytetty keinona tehdä Maija mustasukkaiseksi tai koitettu tyytyä minuun kakkosvaihtoehtona. Tässä iässä ei ole muutenkaan aikaa tuhlattavaksi (ollaan 29-vuotiaita).

Ap

Vierailija
7/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa samanlaisen vaimon kuin hänen parhaalla kaverilla on. Näin on mulle kertonut. Mitä pitäisi ajatella.

Vierailija
8/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti Maija ei ole kiinnistunut poikaystävästäsi ja hän on ns. friend zonella.

Muistutan vähän. :( Mitähän mieltä Maijan aviomies on tästä kuviosta, että poikaystäväni roikkuu aina heidän mukanaan kolmantena pyöränä? Ovat tekemisissä niin paljon kolmistaan.

Ap

Vierailija
9/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haluaa samanlaisen vaimon kuin hänen parhaalla kaverilla on. Näin on mulle kertonut. Mitä pitäisi ajatella.

Kannattaa hommata kuntosalikortti, laittaa ruokavalio kuntoon ja alkaa ottamaan mieheltäsi reippaasti ja innolla suihin aina kun hänen tekee mieli.

Vierailija
10/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistitte miesten sanoman oikeaksi. Mies tyytyy. Ota tai jätä.

Vierailija
11/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hommata kuntosalikortti, laittaa ruokavalio kuntoon ja alkaa ottamaan mieheltäsi reippaasti ja innolla suihin aina kun hänen tekee mieli.

Miten sun nukke voi?

Vierailija
12/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutan vähän. :( Mitähän mieltä Maijan aviomies on tästä kuviosta, että poikaystäväni roikkuu aina heidän mukanaan kolmantena pyöränä? Ovat tekemisissä niin paljon kolmistaan.

Ap

Paukuttavat Maijaa niin ettei istu viikkoon. Ja läpsystä vaihto.

Vierailija
13/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun nukke voi?

Eikö teillä tosiaan ole mitään muita cancelointikeinoja kuin nämä loppuunkulutetut tölväisyt? 😂

Vierailija
14/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset alapeukuttavat kylmiä faktoja.

Tämän takia erotilastot ovat mitä ovat. Ollaan niin voimaantuneita ettei haluta missään nimessä nähdä vaivaa jotta suhde pysyisi kasassa. Syömällä, lihomalla ja nalkuttamalla se ei oikein pysy.

Vierailija
15/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen satu tälle päivää..

0/5

Aina sama sulkujen sisällä oleva ikämaininta, huoh...

Vierailija
16/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kieltää asian? Mulla on jo sellainen tunne, että tämä suhde oli tässä. Mun intuitio ei ole koskaan pettänyt.

Ei olisi pitänyt varata sitä matkaa ja hotellia, vaan ottaa asia puheeksi jo heti siinä. Nyt mä vaan odotan milloin seuraavan kerran mainitsee Maijan. Tunnen vain, kuinka pettymys ja raivo kytee sisälläni. Sellainen olo, että mua on hyväksikäytetty keinona tehdä Maija mustasukkaiseksi tai koitettu tyytyä minuun kakkosvaihtoehtona. Tässä iässä ei ole muutenkaan aikaa tuhlattavaksi (ollaan 29-vuotiaita).

Ap

Peru matka heti, niin saat ehkä jotain takaisin. Ja keskustelu asiasta heti, mitä sä odotat? Sitä että taas mainitsee "Maijan"? Miksi? Miksi jäädä tuleen makaamaan?

Vierailija
17/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti kukaan sua jaksa kuunnella

Vierailija
18/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia erotilastot ovat mitä ovat. Ollaan niin voimaantuneita ettei haluta missään nimessä nähdä vaivaa jotta suhde pysyisi kasassa. Syömällä, lihomalla ja nalkuttamalla se ei oikein pysy.

En ymmärrä seuraa hakevia naisia. Täältä saa lukea miesten todellisia ajatuksia. Kaipa on omanlaistaan sadomaskismia.

Vierailija
19/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat olleet bestiksiä jo v. 2016 lähtien. Voiko olla, että tää mun poikaystävä haikailee Maija perään vaikka Maija on jo naimisissakin?

Toinen merkillinen havainto, poikaystäväni on selkeästi todella epävarma omasta ulkonäöstään. Aina jaksaa mulle ilmoitella, että hänelle ei sitten partaa tule, on yrittänyt kasvattaa eikä se vaan hänellä kasva. Maijan aviomiehellä yllätys yllätys on paksu tumma parta.

Ap

No eihän se, et toteaa karvankasvunsa olevan heikkoa ole sama asia kuin olla epävarma omasta ulkonäöstään. Faktat faktoina, sehän on päinvastoin merkki hyvästä itsetuntemuksesta.

Vierailija
20/39 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes kummat yleisemmin ottavat sen eron?