Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
1921/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntykää ja täyttäkää maa

Vierailija
1922/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo kuinka suurin osa lapsista näyttää keskittyvän naisille joiden älykkyys on lähinnä ameeban tasoa, ja suurin saavutus on vahingossa saada penska tai yleensä useampi toisen/toisten baarilöytö luuserien kanssa. Niinpä ei kovin paljon kiinnosta samaan porukkaan ryhtyä. Oikein ällöttää kun nämä homssuiset ruusut lykkii vaunujaan vaatien milloin mitäkin etuuksia, kasvoillaan imelä ilme "kun minä olen äiti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän lapsia, vähemmän tulevaisuuden veronmaksajia, mutta myös vähemmän kuluja yhteiskunnalle lapsiperheistä (terveydenhoito, sairaanhoito, neuvola,päiväkoti, varhaiskasvatus, alakoulu, yläkoulu, lukio, amis, korkeakoulu, lastensuojelu, yms. perhepalvelut, lapsilisät, jne, jne.jne.).

Puhumattakaan ympäristövaikutuksista.

Eli on suuri palvelus yhteiskunnalle olla tekemättä lapsia, joita ei alunperinkään halunnut.

Vierailija
1924/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä systeemissä mättää. Samaan aikaan painostetaan lastenhankintaan, syyllistetään ja käyttäydytään epäasiallisesti ja syrjivästi.

Samaan aikaan suomalaiset vanhemmat ovat tyyliin maailman väsyneimpiä vanhempia. Lasten- ja nuorten psykiatria pullistelee asiakkaita ja kai kohta räjähtää. Pisatulokset laskee. Lastensuojelu ylikuormittunut. Nuoret syrjäytyy ja burnout jo tarhaikäisillä. Lapsiperheköyhyyttä ei saada kuriin.

Kannattaisiko kohdistaa ne katseet ja panokset lapsiperheiden tilanteen kohentamiseen ja jokaisen vanhemman ja lapsen omiin voimavaroihin, sen sijaan että tullaan määkimään, että kyllä velojenkin pitäisi lisääntyä? Meillä homma hanskassa, yrittäkää tekin selviytyä.

1925/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava tekotapa.

Vierailija
1926/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin tässä systeemissä mättää. Samaan aikaan painostetaan lastenhankintaan, syyllistetään ja käyttäydytään epäasiallisesti ja syrjivästi.

Samaan aikaan suomalaiset vanhemmat ovat tyyliin maailman väsyneimpiä vanhempia. Lasten- ja nuorten psykiatria pullistelee asiakkaita ja kai kohta räjähtää. Pisatulokset laskee. Lastensuojelu ylikuormittunut. Nuoret syrjäytyy ja burnout jo tarhaikäisillä. Lapsiperheköyhyyttä ei saada kuriin.

Kannattaisiko kohdistaa ne katseet ja panokset lapsiperheiden tilanteen kohentamiseen ja jokaisen vanhemman ja lapsen omiin voimavaroihin, sen sijaan että tullaan määkimään, että kyllä velojenkin pitäisi lisääntyä? Meillä homma hanskassa, yrittäkää tekin selviytyä.

Mun mielestä Suomalaiset lapsiperheet on suorittajia ja suorittavat itsensä uuvuksiin. Itse olen lapseton mutta kun katsoo vierestä niin pitääkö kaikkea ehtiä tehdä vai voisiko vain nauttia perheen keskeisestä laatuajasta.

Vierailija
1927/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos/kun lapsellisten tekee niin kovasti mieli puuttua toisten asioihin ja valintoihin, niin kohdistakaa se energia muihin lapsiperheellisiin. Auttakaa ja tukekaa toinen toisianne omissa valinnoissanne lisääntyä. Parantakaa teidän asemaa ja oloa.

Hirveän vähän kyllä näkee sitä solidaarisuutta lapsiperheiden välillä.... Sielläkin kritisoidaan ja väännetään, että kuka sitä vanhemmuutta suorittaa oikein....

Vierailija
1928/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täysipäinen hsluaa lisää lapsia tähän maahan? Tai ylipäänsä koko maspallolle..

Vierailija
1929/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos/kun lapsellisten tekee niin kovasti mieli puuttua toisten asioihin ja valintoihin, niin kohdistakaa se energia muihin lapsiperheellisiin. Auttakaa ja tukekaa toinen toisianne omissa valinnoissanne lisääntyä. Parantakaa teidän asemaa ja oloa.

Hirveän vähän kyllä näkee sitä solidaarisuutta lapsiperheiden välillä.... Sielläkin kritisoidaan ja väännetään, että kuka sitä vanhemmuutta suorittaa oikein....

Kertoo kyllä yhteiskunnastamme yleisesti, hirvittävän suorituskeskeistä ja pinnallista. Se on aika raskasta kaikille, myös niille lapsille tulevaisuudessa. Kulutushysteria on syrjäyttänyt läsnäolon ja kohtuullisuuden. Kun on ketjussa puhuttu luonnonsuojelusta, niin luulempa nykykulttuurin aiheuttavan haittaa myös ihmisten mielille samoin. Lisää, enemmän, nopeammin. Myös some on tuonut paljon haittaa niin vertailevaan ilmapiiriin kuin lasten ja nuorten turvallisuuden suhteen myös. Kehitetään niin vauhdilla, ettei itse pysytä perässä, eikä osata ennakoida oikein mitään, liian kiire.

Vierailija
1930/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo kuinka suurin osa lapsista näyttää keskittyvän naisille joiden älykkyys on lähinnä ameeban tasoa, ja suurin saavutus on vahingossa saada penska tai yleensä useampi toisen/toisten baarilöytö luuserien kanssa. Niinpä ei kovin paljon kiinnosta samaan porukkaan ryhtyä. Oikein ällöttää kun nämä homssuiset ruusut lykkii vaunujaan vaatien milloin mitäkin etuuksia, kasvoillaan imelä ilme "kun minä olen äiti"

Näin mieheä pitää sanoa, että ameeba naiset pitää sinkkumiehen seksissä kiinni. Ei tarvitse paljoa edes baarissa korvaan kuiskutella niin pääsee jatkoille ja panemaan halutessaan paljaalla loppuun asti :)

Vierailija
1931/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin mieheä pitää sanoa, että ameeba naiset pitää sinkkumiehen seksissä kiinni. Ei tarvitse paljoa edes baarissa korvaan kuiskutella niin pääsee jatkoille ja panemaan halutessaan paljaalla loppuun asti :)

Muista sitten ettei sinua ole kukaan huijannut isäksi kun elarit napsahtavat maksettavaksi.

Vierailija
1932/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olet se sinäkin onnistunut elämässäsi kaikki rimat alittamaan.

Vierailija
1933/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtana on se, että ei elämä niin auvoista ole, että tänne kannattaa uusia ihmisiä pusertaa kärsimään. Joo, voi moni viettää onnellisenkin elämän, mutta sekin on vähän tuurista kiinni. En halua olla raskaana, en jaksa oman työpäivän päälle mitään ylimääräistä häslinkiä ynnä muuta. Suvun jatkamisessa en näe mitään arvoa.

Näin juuri, elämä on loppujen lopuksi kuitenkin aika raadollista. Itse olen vielä köyhästä suvusta, en saa mitään perintöä ja omakin palkkani on surkea, joten köyhyys periytyisi minunkin lapselleni. Paitsi tietysti jos synnyttäisin jonkun kunnianhimoisen lapsineron. Se vaan on meidän suvun kallugeeneillä hyvin epätodennäköistä. Itsekin olen tyhmä kuin saapas. Kyllä se on parempi niin että ne menestyjä "alfat" hoitaa lisääntymispuolen ihan kuten luonnossakin. Muut syntyy tänne vain kärsimään ja tekemään paskatöitä.

Ei ole olemassa mitään periytyvää tyhmyyttä. Todennäköisesti sinun vanhempasi ovat vain kannustamisen sijaan haukkuneet sinua, että et sinä voi mitään osata. Minulla on tästä lähipiirissä esimerkkejä.

Vierailija
1934/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täysipäinen hsluaa lisää lapsia tähän maahan? Tai ylipäänsä koko maspallolle..

Väitätkö, että sinun vanhempasi eivät siis ole täysipäisiä? Vai onko eri ERI ASIA(TM) ???

Vierailija
1935/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni v-tuttaa yli kaiken kaikki nämä itsekkäät, muiden siivellä elävät lapsettomat siideripissikset.

Ei teidän tekosyyt ketään hämää.

Vierailija
1936/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa valossa on varmastikin totta, että jotkut oppivat vastuuta vasta lasten myötä. Siis jos ikinä voi olla niin vastuuton, että viis veisaa tilanteesta josta lopputuloksena voi olla uusi ihmiselämä. Jo teininä itse ymmärsi paremmin, mahdolliset seuraukset. Jos olisikin muuten ehkäisy kunnossa, ei sukupuolitautien jakaminenkaan oikein vastuusta kerro. Miehet toki yhtä tumppuja tässä, mutta naisilla seuraukset mahdollisesti suuremmat.

Vierailija
1937/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt miestä, joka olisi halunnut minut siittää.

Olen kilttinainen.

Ei rahaa hankkia vauvaa hoidoilla.

Miesten vika, kun olen syrjäytynyt!

Eivät antaneet minulle munaa.

Olen ollut masentunut ja työtön 25-vuotiaasta saakka.

Masennuin kun en saanut miestä ja perhettä.

Nyt juon kaljaa ja vihaan miehiä.

Vierailija
1938/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni v-tuttaa yli kaiken kaikki nämä itsekkäät, muiden siivellä elävät lapsettomat siideripissikset.

Ei teidän tekosyyt ketään hämää.

Minua taas v-tuttaa ylikaiken maapalloa tuhoavat lisääntyneet muusinuijat.

Vierailija
1939/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö, että sinun vanhempasi eivät siis ole täysipäisiä? Vai onko eri ERI ASIA(TM) ???

Olen eri, mutta kyllä väitän etteivät ole. Eivät varmasti miettineet ihan loppuun asiaa ja vaikea ymmärtää mikä ratkaisuun ajoi. Ehkä ryhmäpaine tai idealismi.

Vierailija
1940/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa valossa on varmastikin totta, että jotkut oppivat vastuuta vasta lasten myötä. Siis jos ikinä voi olla niin vastuuton, että viis veisaa tilanteesta josta lopputuloksena voi olla uusi ihmiselämä. Jo teininä itse ymmärsi paremmin, mahdolliset seuraukset. Jos olisikin muuten ehkäisy kunnossa, ei sukupuolitautien jakaminenkaan oikein vastuusta kerro. Miehet toki yhtä tumppuja tässä, mutta naisilla seuraukset mahdollisesti suuremmat.

Siis miten se kertoo siitä, että lapsi opettaa vastuuta kun sinkkuäidit antavat tuntemattoman panna itseään paljaalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän