Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset jotka ette halua omia lapsia niin mikä siihen on syynä?

Vierailija
26.12.2022 |

Mitä vanhempasi ajattelee kun et jatka sukua?
Jos olisit halunut perustaa perheen etkä saanut lapsia niin mikä siihen johti?

Kommentit (5304)

Vierailija
1961/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo kuinka suurin osa lapsista näyttää keskittyvän naisille joiden älykkyys on lähinnä ameeban tasoa, ja suurin saavutus on vahingossa saada penska tai yleensä useampi toisen/toisten baarilöytö luuserien kanssa. Niinpä ei kovin paljon kiinnosta samaan porukkaan ryhtyä. Oikein ällöttää kun nämä homssuiset ruusut lykkii vaunujaan vaatien milloin mitäkin etuuksia, kasvoillaan imelä ilme "kun minä olen äiti"

Näin mieheä pitää sanoa, että ameeba naiset pitää sinkkumiehen seksissä kiinni. Ei tarvitse paljoa edes baarissa korvaan kuiskutella niin pääsee jatkoille ja panemaan halutessaan paljaalla loppuun asti :)

Tuossa valossa on varmastikin totta, että jotkut oppivat vastuuta vasta lasten myötä. Siis jos ikinä voi olla niin vastuuton, että viis veisaa tilanteesta josta lopputuloksena voi olla uusi ihmiselämä. Jo teininä itse ymmärsi paremmin, mahdolliset seuraukset. Jos olisikin muuten ehkäisy kunnossa, ei sukupuolitautien jakaminenkaan oikein vastuusta kerro. Miehet toki yhtä tumppuja tässä, mutta naisilla seuraukset mahdollisesti suuremmat.

Siis miten se kertoo siitä, että lapsi opettaa vastuuta kun sinkkuäidit antavat tuntemattoman panna itseään paljaalla? 

Single äiti? Sinkku on aina lapseton, jonka osoittavat loppuosan kirjaimet nk (SINK = single income no kids).

Älä nyt jaksa tuota enää. Sinkku on sinkku eli ei parisuhteessa, lapsista riippumatta.

Ei vaan se on silloin single. Beyoncekin laulaa oikeaoppisesti "Single Ladies" vaikkei mikään älykkö ole.

Beyonce laulaa englanniksi.

Sama millä kielellä kukin kiljuu, mutta on syytä hallita edes yksi kokonainen kieli, koska tyhmyys periytyy.

Vierailija
1962/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo kuinka suurin osa lapsista näyttää keskittyvän naisille joiden älykkyys on lähinnä ameeban tasoa, ja suurin saavutus on vahingossa saada penska tai yleensä useampi toisen/toisten baarilöytö luuserien kanssa. Niinpä ei kovin paljon kiinnosta samaan porukkaan ryhtyä. Oikein ällöttää kun nämä homssuiset ruusut lykkii vaunujaan vaatien milloin mitäkin etuuksia, kasvoillaan imelä ilme "kun minä olen äiti"

Näin mieheä pitää sanoa, että ameeba naiset pitää sinkkumiehen seksissä kiinni. Ei tarvitse paljoa edes baarissa korvaan kuiskutella niin pääsee jatkoille ja panemaan halutessaan paljaalla loppuun asti :)

Tuossa valossa on varmastikin totta, että jotkut oppivat vastuuta vasta lasten myötä. Siis jos ikinä voi olla niin vastuuton, että viis veisaa tilanteesta josta lopputuloksena voi olla uusi ihmiselämä. Jo teininä itse ymmärsi paremmin, mahdolliset seuraukset. Jos olisikin muuten ehkäisy kunnossa, ei sukupuolitautien jakaminenkaan oikein vastuusta kerro. Miehet toki yhtä tumppuja tässä, mutta naisilla seuraukset mahdollisesti suuremmat.

Siis miten se kertoo siitä, että lapsi opettaa vastuuta kun sinkkuäidit antavat tuntemattoman panna itseään paljaalla? 

Single äiti? Sinkku on aina lapseton, jonka osoittavat loppuosan kirjaimet nk (SINK = single income no kids).

Älä nyt jaksa tuota enää. Sinkku on sinkku eli ei parisuhteessa, lapsista riippumatta.

Ei vaan se on silloin single. Beyoncekin laulaa oikeaoppisesti "Single Ladies" vaikkei mikään älykkö ole.

Sama millä kielellä kukin kiljuu, mutta on syytä hallita edes yksi kokonainen kieli, koska tyhmyys periytyy.

Totta. Ei muuta kuin äidinkieltä lukemaan, hopi hopi. Lukemalla oppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen, että lapsettomat käyttävät maapallon rajallisia luonnonvaroja omaksi hyväkseen muista välittämättä. Tulevaisuus ei kiinnosta, kun ei ole jälkeläisiä. Muut yrittävät elää maltillisesti, mutta moni täälläkin on kehunut asuvansa leveästi ja kuluttavansa paljon, kun ei ole lapsiakaan, niin se on siksi mahdollista, että se siitä luonnonsuojeluaspektista sitten.

Joo, olen itse heittänyt nuoruuden hyvät ympäristöaatteeni romukoppaan, kuunneltuani iänikuista itsekkääksi haukkumista perheellisten taholta.

Mietin että mitä helzettiä mä tätä palloa säästelen näiden ihmissaaztojen jälkeläisille, kun ei ole edes mitenkään oma lehmä ojassa=jälkeläisiä jotka kärsisivät. 

Totuushan on kuitenkin se, että en edes puolivuosittaisilla yliatlantinlennoillani pysty turvottamaan hiilijalanjälkeäni sille tasolle, mitä yhden lapsen vanhemmuus aiheuttaa. 

Jos siis haluat suhteellisuudentajua hölinöihisi, niin laitapa kuvahakuun "carbon footprint child" niin saat aiheesta diagrammit, joita vähälahjainen lisääntyjäkin ehkä osaa tulkita. 

Vierailija
1964/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kannata mitään syitä luetella äkkiä jonkun alkaessa vänkään vastaan. Uskovaisten mielestä mikään syy ei ole hyväksyttävä. Minä en enää perustele valintojani kenellekkään antaen muiden kuvitella ihan mitä lystää. 

Miten ne uskovaiset tähän liittyi? Ja onko uskovaiset sitä mieltä että pitää hankkia vai ei pidä? Jos sanot vaikka että et halua sitä vaivaa joka lapsista tulee, ajatteletko että joku ehkäisyvastainen paavi pistää sinut ojennukseen?

Vierailija
1965/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että lapsettomat käyttävät maapallon rajallisia luonnonvaroja omaksi hyväkseen muista välittämättä. Tulevaisuus ei kiinnosta, kun ei ole jälkeläisiä. Muut yrittävät elää maltillisesti, mutta moni täälläkin on kehunut asuvansa leveästi ja kuluttavansa paljon, kun ei ole lapsiakaan, niin se on siksi mahdollista, että se siitä luonnonsuojeluaspektista sitten.

Joo, olen itse heittänyt nuoruuden hyvät ympäristöaatteeni romukoppaan, kuunneltuani iänikuista itsekkääksi haukkumista perheellisten taholta.

Mietin että mitä helzettiä mä tätä palloa säästelen näiden ihmissaaztojen jälkeläisille, kun ei ole edes mitenkään oma lehmä ojassa=jälkeläisiä jotka kärsisivät. 

Totuushan on kuitenkin se, että en edes puolivuosittaisilla yliatlantinlennoillani pysty turvottamaan hiilijalanjälkeäni sille tasolle, mitä yhden lapsen vanhemmuus aiheuttaa. 

Jos siis haluat suhteellisuudentajua hölinöihisi, niin laitapa kuvahakuun "carbon footprint child" niin saat aiheesta diagrammit, joita vähälahjainen lisääntyjäkin ehkä osaa tulkita. 

Ei varmasti osaa tollo non-stop-sikiäjä tulkita yhtään mitään muuta kuin omaa pakkosikiämisagendaansa. Valitettavasti tämä ketju on kiistaton todiste siitä. Uhkia ja kilpailijoita ovat kaikki muut ja varsinkin velat.

Vierailija
1966/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteellista kaikki tietysti on, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että matkustelu saastuttaa. Se ei katoa sillä, että byääh, joku muu saastuttaa enemmän. Olen tuottanut tähän maahan kantasuomalaisia lapsia, joilla on suomalaiset arvot.

Vierailija
1967/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ketju. Näin summa summarumina voisi kommenttien perusteella yleistää, että suurin osa ei halua lasta ulkonäön menetyksen / fyysisten muutoksen pelosta :D ja miehetkö ovat pinnallisia

Kiitän teitä kaikkia siitä, ettette lisäänny. Sekun sattuu olemaan meidän ainoa funktio täällä. Puhdasta luonnonvalintaa että heikkomielisemmät jättävät geeninsä poolista pois. Kiitos teille pinnalliset ja itsekkäät, emme olisi teidän jälkeläisiä halunneetkaan tähän maailmaan. Ehkä onkin mahdollista että omille lapsille tulevaisuuden maailma onkin parempi paikka, kun mädät hedelmät kuolevat sukupuuttoon. En sillä, ettäkö pinnallisuus periytyisi geeneissä, arvot vaan tupataan oppimaan kotoa.

Kyllä, joka päivä saamme uutisista kuulla kaikenlaisia tarinoita siitä, kuinka laatuyksilöt ovat lisääntyneet. Lapset voivat todella hyvin ja asiat toimii. Paitsi että ei, ihan hirveästi ja liikaa on lasten pahoinvointia ja suoranaista kärsimystä. Kiitos kuuluu... niin, vanhemmille!

Vanhemmat ei voi nykyään sanoa lapsille mitään, koska lapsi menee koulukuraattorin luo joka tekee lasun lapsen puheiden perusteella. Meillä saa teini tehdä ihan mitä ikinä haluaa.

Vierailija
1968/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan beyonce on ollut julkaisemassa biisin "Sinkku ladies", mutta onneksi viimehetkellä tajunnut että termihän on aivan väärä. Ei lapsettomat (sinkku) edes löydä ketään miehiä, joilta voisivat sormusta vaatia. Ja biisi pelastui, koska kaikki yh:t ymmärsivät beyoncen tarkkuuden ja ostivat levyn.

Vierailija
1969/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteellista kaikki tietysti on, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että matkustelu saastuttaa. Se ei katoa sillä, että byääh, joku muu saastuttaa enemmän. Olen tuottanut tähän maahan kantasuomalaisia lapsia, joilla on suomalaiset arvot.

Ne arvotko teidän perheenne hiilijalanjäljen hyvittää? :D

Matkustelu totta kai saastuttaa, mutta lapsiperhe saastuttaa aina enemmän. Matkustelivat tai eivät. Se on nyt se mistä puhutaan.

Vierailija
1970/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän väliä veloille on, kuinka saatuneessa maailmassa sinun kantasuomalaiset jälkeläisesi tulevat asumaan? Kannattaa ehkä vedota muihin perheellisiin säästötalkoissa, tekin voitte vaikuttaa lastenne tulevaisuuteen.

Vierailija
1971/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 ihmistä (lisääntynyt + jälkikasvunsa: 1+1 = 2..) on heti 100% enemmän kuin vain yksi, yritä nyt pinnistää.

Vierailija
1972/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni v-tuttaa yli kaiken kaikki nämä itsekkäät, muiden siivellä elävät lapsettomat siideripissikset.

Ei teidän tekosyyt ketään hämää.

Kylläpä puhut rumsti, toivottavasti lapsesi ei opi kielenkäyttöäsi. En elä kenenkään siivellä, ihan itse työtä tekemällä kohta maksettu asunto. Minun ei tarvitse keksiä tekosyitä lapsettomuuteen, kun en ole sinulle enkä muillekaan tilivelvollinen.

Vierailija
1973/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vaan tuntuu paremmalta ja kaikki tapaamani yh-mutsit ovat antaneet paljaalla, kun olen sanonut että kumi tuntuu kuin tennissukka olisi munan päällä. Jos naiset huolehtii ehkäisystä niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Niin, ongelmana tietysti on ne sukupuolitaudit. Mutta tosiaan, toistan: muista ettei kukaan ole sinua huijannut isäksi kun nakki napsahtaa.

Ei ole mitään tauteja tullut ja suomalaiset naiset on puhtaita. 

Vierailija
1974/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla vaan tuntuu paremmalta ja kaikki tapaamani yh-mutsit ovat antaneet paljaalla, kun olen sanonut että kumi tuntuu kuin tennissukka olisi munan päällä. Jos naiset huolehtii ehkäisystä niin asiassa ei ole mitään ongelmaa.

Niin, ongelmana tietysti on ne sukupuolitaudit. Mutta tosiaan, toistan: muista ettei kukaan ole sinua huijannut isäksi kun nakki napsahtaa.

Jep. :D

Käy nyt testeissä kuitenkin. Muhivat taudit aiheuttavat peruuttamattomia terveysongelmia.

Vierailija
1975/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava ketju. Näin summa summarumina voisi kommenttien perusteella yleistää, että suurin osa ei halua lasta ulkonäön menetyksen / fyysisten muutoksen pelosta :D ja miehetkö ovat pinnallisia

Kiitän teitä kaikkia siitä, ettette lisäänny. Sekun sattuu olemaan meidän ainoa funktio täällä. Puhdasta luonnonvalintaa että heikkomielisemmät jättävät geeninsä poolista pois. Kiitos teille pinnalliset ja itsekkäät, emme olisi teidän jälkeläisiä halunneetkaan tähän maailmaan. Ehkä onkin mahdollista että omille lapsille tulevaisuuden maailma onkin parempi paikka, kun mädät hedelmät kuolevat sukupuuttoon. En sillä, ettäkö pinnallisuus periytyisi geeneissä, arvot vaan tupataan oppimaan kotoa.

Kyllä, joka päivä saamme uutisista kuulla kaikenlaisia tarinoita siitä, kuinka laatuyksilöt ovat lisääntyneet. Lapset voivat todella hyvin ja asiat toimii. Paitsi että ei, ihan hirveästi ja liikaa on lasten pahoinvointia ja suoranaista kärsimystä. Kiitos kuuluu... niin, vanhemmille!

Vanhemmat ei voi nykyään sanoa lapsille mitään, koska lapsi menee koulukuraattorin luo joka tekee lasun lapsen puheiden perusteella. Meillä saa teini tehdä ihan mitä ikinä haluaa.

Sinä tarvitset apua ja tukea sun vanhemmuuteen, homma ei ole hallussa.

Vierailija
1976/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia. Pidän lapsista, mutta en osaa nähdä itseäni äitinä, enkä tunne mitään tarvetta tehdä lapsia. Mieheni ei myöskään halua lapsia eli hän on minulle täydellinen kumppani.

Vierailija
1977/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erinnäiset tutkijat todenneet että jollei syntyvyys nouse, suomenkieli ja suomalaisuus katoavat n.100v kuluttua. Täällä on muualta tullutta väkeä joka lisääntyy moninkertaisesti.

Nämä ovat tilastollisia tosiasioita.

Minkälaisessa maassa haluat eläköityä ja tulla vamhuksena hoidettavaksi. Jos työtätekevä osa kutistuu, alkaa näyttää huonolta.

Monimuotoisuus on mielestäni rikkaus, en silti halua että kieli ja kulttuuri katoavat. Meitä on maailmassa hyvin vähän. Saman kohtalon on Venäjällä kokenut moni suomensukuinen kansa.

Syntyvyys on laskenut 70-luvulta lähtien, en näe nousua olevan odotettavissa. Sen sijaan sinä teet lapsia maailmaan, jossa kertomasi skenaario on tilastollinen fakta ja tiedät tämän. Lapsenlapsesi elävät sitä todellisuutta, mutta sinua ei huoleta. Mietit vain millaisessa maailmassa itse haluat vanhuksena asua ja olisikin "järkeenkäypää", että ihmiset jotka tähtäävät sukunsa jatkumiseen, unohtavat että se jatkuva suku elää siinä tulevaisuudessa, jonka dystooppisella mahdollisuudella yrität perustella, miksi muidenkin tulisi samaan toivottomaan kehään lähteä. On ironisen hauskaa, että minä ajattelen jälkipolviasi enemmän kuin sinä, jolle konsepti on niin tärkeä. Sinänsä koska muitakin lajeja on kuollut sukupuuttoon, ei minusta ole yhtään sen surullisempaa vaikka suomalaisuuden jääminen unholaan. Aika aikansa kutakin, miksi me olisimme tärkeämpiä, kuin joku toinen rotu? Ainiin koska sinä kuulut siihen, joo kuulostaa ihan suhteellisuudentajuiselta. Kohta menee mehiläiset ja kasvien pölytys ja sinä kohkaat jostain suomalaisuudesta, anna mun kaikki kestää. Laitapa se mehiläishotelli pihallesi, niin lapsillesi on jotain toivoa.

Älykkäintä tekstiä toistaiseksi, ja koko ketjun olen lukenut! 

Vierailija
1978/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä velana ajattelen, että lapset (ja vanhukset) ovat tärkein huolenpidon kohde tässä yhteiskunnassa ja lasten parasta pitäisi aina tarkastella ensin. Pienet ihmiset ovat täysin riippuvaisia aikuisista.

Tämä ei tietenkään tarkoita, että haluaisin omia lapsia. Miksi se tarkoittaisi sitä?

On turhauttavaa ja väärinkin saada kuulla koko ajan, että olemme itsekkäitä ja lapsivihaajia.

Kaikissa porukoissa on kaikenlaisia ihmisiä. Ei kai ole oikein niputtaa kaikkia vanhempia itsekkäiksi pedoiksi, vaikka jatkuvasti saammekin lukea ja kuulla ikäviä asioita, joita vanhemmat ovat lapsilleen tehneet?

Vierailija
1979/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. :D

Käy nyt testeissä kuitenkin. Muhivat taudit aiheuttavat peruuttamattomia terveysongelmia.

Saattaja/holhooja sitten mukaan aivottomalle ja lukutaidottomalle paljaallapakertajalle, jotta sujuu.

Vierailija
1980/5304 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Paskavaippa on ollut sinullakin, eikä se normaalissa ihmisessä herätä suuria tunteita."

Ei ehkä, mutta silti en sellaiseen vapaaehtoisesti halua koskea.

Jotenkin huvittavaa miten täällä vedetään herneet ja muut palkokasvit juurineen nenään kun suuri osa naisista nykyisin uskaltaa jo ääneen sanoa että äitiys ei ole tavoite eikä elämänfehtävä itselle.

Miksi toisen valinta on niin äärimmäisen vaikea hyväksyä? Kukaan ei ole sanomassa ettette saisi toteuttaa elämänne tarkoitusta, hyväksykää kuitenkin se, että se ei ole läheskään kaikkien naisten elämän tarkoitus.

Mietin että jos toisen valinnat ja elämäntapa noin valtavasti triggeröi, olisi paikallaan miettiä miksi?

Mietin myös mikä tarve ylipäätään tätäkin asiaa on tentata? 

Helppohan se on vapaamatkustaa. Jos paskavaippa herättää noin paljon tunteita, niin soisi omatunnon soimaavan, kun niihin SUN paskavaippoihin voi jonkun lapsi joutua koskemaan, kun olet vanha, vaikka et mitään ole yhteiskunnan eteen tehnyt.

Moni vela on hyvin toimeentuleva ja maksaa paljon enemmän veroja (saamatta mitään vastineeksi) kuin te äitylit, joiden ei tarvitse kotihoidontuista ja pienestä palkasta mitään veroja maksaakaan (mutta teille annetaan kaikki palvelut ilmaiseksi +tuet) ja tämä näkyy sitten myös eläkkeenne määrässä.

Moni vela on sosiaalisesti - ja muutenkin - syrjäytynyt vanhapiika. Kaveripiiri supistuu lapsellisten määrällä, kunnes on ainoa lapseton/miehetön.

Niinhän sinä raukka TOIVOISIT =)!

Mutta TIEDÄT kyllä, että se ei ole totta!

Äitien kesken keskustelu pyörii vain rotaripulin ja kihomatojen ympärillä, kun vela taas miettii, että lähtisikö seuraavaksi Barcelonaan vai New Yorkiin!

Eli ainoa syrjäytyminen tapahtuu lapsiperheistä ja se nimenomaan siitä syystä, että ei vaan kiinnosta!

Pyhät velat eivät matkustele, koska ovat äärimmäisen ympäristötietoisia!

Voivat halutessaan matkustella (jne.) ja silti ovat elintavoiltaan paljon lapsellisia ympäristöystävällisempiä.

Minulla on lapsia. Olen silti ympäristöystävällisempi kuin matkustelevat ja paljon kuluttavat miljonäärit. Oikeuttaako se minun matkusteluni?

Et koskaan enää millään itsesi monistaneena ole yhtä ympäristöystävällinen kuin itsensä monistamaton.[/quot

Oikeuttaako se velat tuhoamaan maapalloa?

Ei mene läpi fiktioulina kun sinä ja muut lapselliset monistajat tuhoatte aina vähintään tuplasti mitä velat.

Voinko tap-paa siis kuusi ihmistä ilman seurauksia, kun Hit-ler tappoi kuusi miljoonaa?

Miksi haluaisit ja voisit (vastuutta)? Liian koville ottaa sinappikoneiden tehtailu, huoltaminen ja ylläpito?

Jos naapurisi ryöstää 2 pankkia, voitko sinä ryöstää yhden seurauksetta vetoamalla niimmutku toi pölli 2?

Saanko kysyä, että missä kohtaa "sinappikoneiden tehtailu" niin kuin muuttuu tehtailuksi? Ja missä kohtaa sinappikone ei ole enää sinappikone? Oletko esimerkiksi sinä yhä sinappikone ja onko äitisi tehtaillut sinut?

Sinä olet sinappikoneen tasolla älyllisesti ja se näkyy jokaisessa yhä edellistä nolommassa kommentissasi.

Auts, mutta miksi et vastannut kysymyksiini?

Oikoluetuta jälkikasvultasi ketjun otsikko niin selvinnee onko lukutaidottomuus periytyvää laatua.

Tenttaa jälkikasvultasi kilpaa aina jatkokysymykselle jatkokysymys miksi, kumpi muumioituu ensin?

Velat ovat huutamassa kaikissa ketjuissa, jossa käsitellään perhe-elämän haasteita, että: "Onneksi en tehnyt lapsia." Tai jotain vastaavaa, mistä se kertoo. Voit vaikka keskustella asiasta äitisi kanssa.

Ihan kaikissa ketjuissa, ihan kaikissa ja jokaikinen vela tämän maan päällä, aivan kaikki velat. Kyllähän perhe-elämää käsittelevässä ketjussa tulee heti mieleen, että en väistänyt luotia vaan ohjuksen ja onneksi niin. Se on sitten eri asia, kannattaako sitä sinne ketjuun kirjoittaa, koska ei se liity aiheeseen. Mistä ne kommentit sitten kertoo, no siitä, että vela on onnellinen siitä ettei tehnyt lapsia ja on oman elämänsä suhteen oikeassa. Myös lapsia tehneet ja siitä onnelliset ovat oman elämänsä suhteen oikeassa. Mikä siinä on niin hemmetin vaikeaa ymmärtää, että jokainen on oman elämänsä ekspertti ja tietää, mikä tekee hänet onnelliseksi ja minkälaista elämää hän haluaa elää ja minkälaista ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan