Sanotaan, että "kaikki tekee virheitä" , niin minkä virheen sinä viimeksi teit?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin!
Minäkin olen tehnyt sen virheen ja myöhemmin korjannutkin.
Otan asian niin että virheestä pitää oppia, silloin se tuo jotain hyvää tullessaan. Jälkikäteen hautominen ja itsensä syyttely ei mihinkään vie.
Oppia ikä kaikki! :)
Töissä olen tehnyt isoja virheitä. Kiireessä olen luottanut liikaa työkavereihin, joilla ei ole ollut riittävästi tietämystä. Kalliiksi on tullut, mutta kukaan ei onneksi kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Menin naimisiin!
No juu. Tuon virheen minäkin joskus tein mutta onneksi ymmärsin myös korjata.
Otan sen kuitenkin oppimisen kannalta, nyt tiedän paremmin. Sormensa polttanut lapsi oppii varomaan tulta.
Muuten en nyt muista mitään sellaista joka olisi mitenkään mihinkään oisommin vaikuttanut. Ihan tasaisesti tässä on menty.
Nainen joka poltti sormensa ja oppi
Jaa...a. Aina kannattaa koittaa tehdä noin suurin piirtein parhaansa.
Ehkä tein virheen, kun myöhästyin junasta. Mutta entä jos olisin ehtinyt, kaatunut liukkaalle asemalaiturille ja murtanut lonkkani? Olisiko siitä taas seurannut jotakin hyvää vai pahaa?
Kun on olemassa ne perhosensiivet ja se sattuma ja siksi myös sinä ja minä ollaan olemassa monien monien esi-isien ja -äitien onnistumisten ja emämunausten ansiosta.
"Kerran ajattelin olleeni väärässä, sitten huomasin erehtyneeni."
Paavo Väyrynen
Katkaisin yli vuoden juomattomuuden. Ei siitä nyt mitään katastrofia seurannut, mutta rahaa meni turhan takia ja harmittaa. Hölmö mikä hölmö, mutta taas mennään tipattomana.
Menin naimisiin tunnekylmän naisen kanssa, jolla ei ole ystäviä oman ahdaskatseisen uskonlahkonsa ulkopuolella. Ei voi syyttää kuin itseään.
Luotin kolleegaan ja sain siitä palkaksi ns. puukon selkään.
Tätä kolleegaa kohtaan on ollut luottamuspulaa jo aikaisemmin. Puhutut ja sovitut asiat eivät pidäkään vaan kolleega sitten tekeekin valituksen esimiehelle jostain sovitusta asiasta ja väittää että minä olen jättänyt tekemättä/ymmärtänyt väärin/en ole osannut hoitaa asiaa vaikka tein juuri kuten hänen kanssaan sovittu.
Tästä eteenpäin hoidan hänen kanssaan asiat vain ja ainoastaan kirjallisesti. Jos jotain sovitaan keskustelussa kasvokkain tai puhelimessa, laitan perään meilitse yhteenvedon sovituista asioista.
Työn tekemisestä tulee hänen kanssaan hankalaa ja vituttaa ihan sutena.
Luultavasti tästä seuraa valitus esimiehelle uudelleen että olen tätä kolleegaa vastaan...
Kyseinen kollega valittaa toimitusjohtajalle, esimiehille jne. milloin kenestäkin, en ole siis ainoa uhri tässä.
Älyttömintä on että kollega sitten valittaa kuinka ei luoteta toisiimme jne. Niinpä, olisko peiliin katsomisen paikka.
Kyseessä miesvaltainen työpaikka ja tämä kollega on mies.
terv.
N51
En ottanut vastaan eri alan duunia, vaan jahkailin ja se meni sivusuun. Otin sitten toisen alan duunin joka on ihan perseestä. Oman alan duuneja ei oo nyt, tuo aiempi kiinnostavin paikka on jo menny joten yritän siltä alalta saada jonku toisen paikan. Hitto mitä sekoilua.
Sijoitimme asuntoon jossa oli rakennevirhe. Menetimme vähintään 30 000e oikeudenkäyntikuluja sekä vuokratulon menetystä vaikka kauppa sittemmin purkautuikin.
Kerran tein sen virheen että luulin olevani väärässä, mutta erehdyin. T narsissi
Jätin huomioimatta kun hammasta vähän vihloi. Menikin eilen halki juureen asti, piti vetää pois. Jos olisin ajoissa mennyt niin ehkä olisin selvinnyt uudella paikkauksella.
Puistelin veneen pressun päältä lunta harjalla, jossa olikin terävä kulma ja pressuun tuli reikä.
Myin 10 kiloa Nokia aika h-tinmoisella tappiolla (yli 10 keuroa)... :'(
En tajunnut jo nuorena, että pskat tästä mitään tuu,ja ruvennut rappiolle.
En muista. En juuri koskaan tee virheitä.
Menin naimisiin!