Sanotaan, että "kaikki tekee virheitä" , niin minkä virheen sinä viimeksi teit?
Kommentit (137)
Kierailia kirjoitti:
Otin sijaisuuden vastaan, sen sijaan, ja siirsin sitä käyntiä, jolla olisin saanut tunnukset työaikaseurantaan.
Tämä maksoi minulle sen että palkan maksuni siirtyi kuukaudella . Vi..ttaa ihan kunnolla. Rahaa on jäljellä pari kymppiä ja tosiaan tammikuun puolessa välissä tulee palkka.
Ompahan säästössä siihen asti,
Otin puheeksi kuolleen lähiomaisen asiat toisen lähiomaisen kanssa järkyttyneessä yllättyneessä mielentilassa uuden vuoden aaton aattona joka vaikutti minun, hänen ja muiden lähiomaisten uuden vuoden vieton tunnelmiin.
Vaikka olin itse asian suhteen oikeassakin, olisi minun pitänyt aivan ensin rauhoittua ja odottaa uuden vuoden yli. Silloin ainoastaan puolisoni ja minä olisimme joutuneet käsittelemään asiaa joka järkytti ja yllätti. Ehkä olisin sen jälkeen osannut rakentavammin asiaa käsitellä.
Seuraus: Toinen lähiomainen pisti välit poikki, hänen äitinsä joutui kuulemaan asiasta, kaikki aivan sekaisin...
Olisin voinut vähän eri tavalla myöskin ottaa asian puheeksi ja olisi pitänyt heti lopettaa keskustelu, kun mulle alettiin huutamaan eikä huutaa takaisin puhelimessa.
Haluaisin omaa osuuttani pyytää anteeksi, mutta hän esti minut. Olen myös loukkaantunut omalta osaltani ja toivoisin myös hänen jossain vaiheessa asiaa mietittyään pyytävän omaa osuuttaan anteeksi.
Pelkään, että on olemassa jotain katkeruutta tai muuta negatiivista tunnetta joka on pysynyt vuosia pinnan alla, ja nyt vasta ilmenee mikä vaikeuttaa muutenkin vaikeiden asioiden hoitoa.
Jos tästä ulkopuoliset haluatte ottaa opiksi niin tehkää hyvät ihmiset ajoissa omat paperityönne selkeiksi. Laittakaa ylös miten mihinkin asiaanne suhtauduitte eläessänne ja miten, kenen, toivoisitte asianne hoitavan yms.
Jos on läheinen suhde, rakkautta jonkun kanssa, mutta ette ole naimisiin menneet tai yhteen muuttaneet mutta jonka toivotte otettavan kuolemanne jälkeen huomioon, kirjoittakaa siitä jokin sähköposti kyseiselle henkilölle näytettäväksi perikunnalle ja jättäkää viesti myös perikunnalle.
Säästätte muita monelta surulta ja vaikeilta, kiusallisilta keskusteluilta.
Nk. Kuolinsiivous, testamentti, asioidenne listaus ja papereidenne mapitus on oikeasti tärkeää. Älkää odottako vanhuusikäänne asti. Onnettomuuksia ja sairauksia tulee joskus yllättäen nuorillekin.
Itselläni on mm. Ihan paperinen kirjanen käsin kirjoitettu joista ilmenee ystävieni nimet ja yhteystiedot. On rastitettu keille toivon, että kuolemastani kerrotaan, keille pitää kertoa jo heti jos teen kuolemaa ja ketkä on tärkeää kutsua hautajaisiin...Tätä päivitän säännöllisesti.
Rauhaa uuteen vuoteen 2024.
Lähdin opiskelemaan.
Olen perheellinen, asuntovelallinen ja siksi nostanut opintolainaa suht paljon. Nyt en enää tiedä haluanko edes jatkaa näitä opintoja. Vielä olisi vajaa puolet opinnoista jäljellä. Taloudellinen tilanne on vain niin stressaava, että mietin toisinaan palaavani takaisin töihin ja hylkääväni koko korkeakoulututkinnon suorittamisen.
Retkahdin tänne palstalle, kun piti tehdä rakentavampia juttuja
Väitin, että ilmanvaihdon lämmöntalteenottoyksikössä olisi 2 paperisudatinta, mutta niitä on vain yksi.
Menin varoituksista välittämättä töihin japanilaisittain ilmaistuna mustaan firmaan. Hukkasin siellä kymmenen vuotta tuhoten siten mahdollisuuteni työllistyä muualle.
Olen nyt jättänyt tuon yrityksen töiden siellä päätyttyä, mutta nykytilanteessa ja 60-vuotiaana työllistyminen mihinkään vastaavaan tehtävään ei tunnu olevan helppoa.
Teen virheitä jatkuvasti. Moni virhe liittyy siihen etten hoida asioita ajoissa. Esim. otan rennosti/teen jotain turhaa kun pitäisi tehdä töitä.
Ikinä en ole virhettä tehnyt, enkä toista kertaa tee!
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapahtui ~30vuotta sitten, olin kännissä ja äänestin vihreitä, olin nuori ja tyhmä ja kännissä, alkoholi on todellakin vaarallista yhteiskunnalla kuten tyhmyys ja tietämättömyyskin. Ne käyttävät vain tyhmiä ja tietämättömiä hyväksi oikea mielikuva puolue, korruptio pesä naamarina joku hei me ollaan tosi hyviä ja suojellaan niinkuin luontoa, olin siis oikeasti isossa kännissä vieläkin hävettää
Kirjoitustaitosi vähyys viittaa tosiaan persuihin. Oliko mielestäsi virhe jättää koulut käymättä? Minusta oli.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole virhettä tehnyt, enkä toista kertaa tee!
En ymmärrä tätä virkettä, kuulostaa hölmöltä.
En minäkään tee virheitä. Mitä ne edes elämässä voisivat ollakaan?
Sormetin iloista tyttöä ja sen jälkeen kosketin samalla kädellä heti perään omaa patukkaa. Piti käydä myöhemmin tsekkauttamassa, ettei iskenyt tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin tämän palstan heti herättyäni
Oon tehnyt saman virheen joka aamu viimeisen 4 vuoden aikana.
Niin ootkin. Nenäs ja huules ja suupieles ruvella. Silmäs vuotaa punaisena. Hikoilet päästä ja t-paidan märäksi. Laihtunut kuihtunut ukko. Nisti.
Vierailija kirjoitti:
menin töihin ja nyt en pääse pois ilman karenssia, tulot eivät kasvaneet lainkaan, vain kulut
Joo... olen tehnyt yli kymmenen vuotta vain määräaikaisia työsopimuksia kun huomasin että ne on parhaita. Ensimmäisen vuokratyöpaikan johtaja sitä ensin ehdotti ja tehtiin sen jälkeen useita, monia vuosia. Muutama kuukausi töitä ja muutama kuukausi vapaata. Viimeksi työt kesti 11 kuukautta. Määräaikainen mutta eri firmassa.
Se virhe kerran oli se että tein ns. osa- aikaisen sopparin mutta tulikin liikaa työtunteja enkä saanutkaan soviteltua päivärahaa vaan satunnaisia vapaapäiviä silloin tällöin. Osa- aikaisen on paras olla tosiaan osa- aikainen. Tai jos tunnit ylittyy heti niin ilmoittaa olevansa vakihommissa niin alkaa täydet päivärahat juosta heti kun hommat loppuu. Kyllä näistä aina oppii jotain.
Päästin siemenet naisen sisään.
Jouluaattona hämärässä maustoin riisipuuroni kanelilla!! Ikeniä vähän poltteli,söin kuitenkin. Tarkistin maustepurkin uudestaan ja aivan selvästi siinä luki; maustepippuri🤣😤
Synnyin. Tosin itsestäni riippumattomista syistä.
Töissä teen varmasti päivittäin jonkin virheen. Osan huomaa itse ennen kuin menee eteenpäin, osa tulee takaisin, kun joku muu huomaa. Kaikilla muilla sama mun osastolla.
"Taide on taiten tekemistä ja taiten tekeminen on pyrkimys täydellisten valintojen sarjaan kohti ääretöntä." -Lauri Nykopp