Osa-aikatyöstä 2600, tekisitkö?
Osa-aikaityö (29 tuntia viikossa) ja palkka kuussa 2600. Tulosvastuullinen asiantuntijatyö. Tekisitkö? Vai tekisitkö mieluummin leppoisaa toimistotyötä 1300e (20 tuntia viikossa)?
Kommentit (10)
Aika paska palkka, mutta jostain se olisi aloitettava, jos ei olisi jo aloittanut.
Eli tekisin.
Leppoisalla töimistotyöllä olet pian kortistossa, ja kukaan ei sinua ota seuraavaan paikkaan.
Taas näitä asiantuntijatöitä. En tekis, koska moni asiantuntija täällä valittaa, kuinka on niin vastuullista, että repivät omat hiuksetkin päästään.
Jos työ olisi mulle mieluisaa ja tykkäisin siitä niin tekisin ilman muuta. Jos taas työ ei motivoisi eikä antaisi minulle mitään positiivista niin en tekisi vaikka saisin kymppitonnin kuussa.
Riippuu työstä. Eipä kerro oikeastaan juuri mitään tuo asiantuntijatyö. Sellaistakin on niin monenlaista. Tulosvastuu on ihan ok, kunhan vaatimukset tuloksellisuudelle on kohtuulliset. Itse pidän omaa työtäni melko leppoisana, vaikka se vaatiikin erityisosaamista/ asiantuntijuutta. Mutta kun sitä osaamista on, niin ei mulle aiheuta suurempaa stressiä. Tiedän mitä teen.
Eiköhän joka duunissa ole tulosvastuu.
Olit sitten ojankaivaja tai toimari.
Mutta saapahan kuullostamaan työpaikan jotenkin fiiniltä.
Tää aloitus on ollut jo, ap on työtön paska.
Oon tehny kokopäiväistä työtäkin alle tuon. Nyt teen kokopäivä työtä 3100 palkalla mutta vaihtaisin mieluusti 2600 palkkaan jos saisin lisää vapaa-aikaa.
En saa noin paljoa kokoaikaisista esimiestehtävistä bruttona, joten todellakin tekisin.