Sanotaan, että "kaikki tekee virheitä" , niin minkä virheen sinä viimeksi teit?
Kommentit (137)
Olen tehnyt joskus virheen, mutta en jaksa muistaa, mikä se oli.
Aloitin tapetoinnin ja sisustamisen eteisestä ja etenin kohti näkymän perää eli olohuonetta kun oikeasti olisi pitänyt aloittaa perältä ja edetä kohti eteistä.
Poltin juuri sinapin pohjaan. Nyt kuppi kahvia ja uuden tekoon, onneksi on aineita vielä uuteen satsiin.
Juopottelin ja iho meni sen takia huonoon kuntoon. Ihanaa tää atopia.. ei kestä mitään.
Teen virheitä koko ajan, mutten tietenkään tahallani, vaan huomaan vasta jälkeen päin, että pieleen meni. Viimeistä tekemääni virhettä vielä usko huomanneeni. Viimeinen, minkä huomasin, oli että eilen töissä pyysin yhtä alaista auttamaan työpaikalla asiassa. Ajattelin, että hän voisi vaikuttaa asiaan, mutta se on hånen työnkuvansa ulkopuolella ja lähinnä nimenomaan johdolle kuuluva .
No itse tein eilen n. 4 tuntia töitä tallentamatta välissä. Työkaveri tuli juttelemaan ja sillä aikaa tietokone päätti asentaa pakollisen päivityksen. Joudun tekemään uudestaan vaikka tänään piti jo ehtiä päiväsaikaan ruokakauppaan ja laittamaan joulua.
Oma vika, olisi vaan tallentanut edes jossain kohtaa. Mutta ottaa päähän nuo pakotetut uudelleenkäynnistyksetkin, eikä ihan vähän. Vaikea keskittyä kun tiedän että on nyt liian kiire, siksipä ajauduin vauvapalstallekin.
menin töihin ja nyt en pääse pois ilman karenssia, tulot eivät kasvaneet lainkaan, vain kulut
toiset kutsuu niitä virheiksi, toiset vahingoiksi, mitä nimiä näistä lapsista nyt sitten käyttääkään
Vierailija kirjoitti:
No itse tein eilen n. 4 tuntia töitä tallentamatta välissä. Työkaveri tuli juttelemaan ja sillä aikaa tietokone päätti asentaa pakollisen päivityksen. Joudun tekemään uudestaan vaikka tänään piti jo ehtiä päiväsaikaan ruokakauppaan ja laittamaan joulua.
Oma vika, olisi vaan tallentanut edes jossain kohtaa. Mutta ottaa päähän nuo pakotetut uudelleenkäynnistyksetkin, eikä ihan vähän. Vaikea keskittyä kun tiedän että on nyt liian kiire, siksipä ajauduin vauvapalstallekin.
Eikö teillä ole mitään automaattitallennusta? Yleensä varabakcup tulee automaattissti 10 min välein!
Pilasin erään tutun miehen ensimmäiset treffit. Otettiin alkoholia ihan reilusti ja tämä hänen treffikaveri meni toisen miehen luo juttelemaan. Sanoin asiasta naiselle, että oli todella törkeä veto. Nainen suuttui tuosta niin pahasti, että lähti menemään. Olisi pitänyt olla puuttumatta ja supatella oman mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse excelissä tai wordistä tms officen työkalusta, laita siihen automaattinen tallennus päälle. Tai vaihtoehtoisesti opettele painamaan ctrl + s aina kun pidät ajatus taukoa. Muussa tapauksessa täytyy sanoa, että virheistä oppii, ja opit sinäkin varmaan tallentaa työsi. Onneksi se vie vain parin klikkauksen verran aikaa. :)
Avasin tämän palstan heti herättyäni
Töissä koodarina tein tänään juuri bugin eli ohjelmavirheen, ja tuli testaajalta takaisin, että pitää korjata.
Elämässä isompia virheitä olen tehnyt joitain. Isoin ehkä, että hylkäsin aikoinaan todella hyvän miehen ainoastaan syystä, että halusin juoda alkoholia niin paljon ettei mies siitä tykännyt. Minäpä sitten sanoin että juon miten huvittaa, tuossa on ovi mistä poistua jos et hyväksy. Juomiseen kyllästyin muutamassa vuodessa, mutta enpä yhtä hyvää miestä koskaan löytänyt, ja vanhaksipiiaksi jäin.
Vierailija kirjoitti:
Avasin tämän palstan heti herättyäni
Oon tehnyt saman virheen joka aamu viimeisen 4 vuoden aikana
Perustin perheen työnarkkarin kanssa
Laitoin kakkuun kahden desin sijasta neljä desiä kermaa.
laitoin pikkasen liikaa srirachaa
Olin lukenut työvuorot edellisenä iltapäivänä, mutta en enää aamulla kun aloin tehdä töitä ja tein monta tuntia "vääriä töitä" ennen kuin tajusin asian. Onneksi työssäni tuo ei ole kauhean kamalaa, mutta kyllä sitä hetken oli nolona ja siirryin sitten tekemään sitä, mitä minulle oli sille päivälle osoitettu.
Otin sijaisuuden vastaan, sen sijaan, ja siirsin sitä käyntiä, jolla olisin saanut tunnukset työaikaseurantaan.
Tämä maksoi minulle sen että palkan maksuni siirtyi kuukaudella . Vi..ttaa ihan kunnolla. Rahaa on jäljellä pari kymppiä ja tosiaan tammikuun puolessa välissä tulee palkka.