Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?
Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?
Kommentit (354)
Kymmenessä sekunnissa. Jos ulkonäkö ei iske ni se on siinä. Ja kyse ei ole mistään komeuden tasosta vaan jostain selittämättömästä.....
Joskus 1 minuutti, joskus kolmet treffit. Harmittaa yhden pojan puolesta, jota treffasin joku 3-4 kertaa ja meillä oli mukavaa yhdessä. Yritin kyllä antaa mahdollisuuden ja pussailtiinkin, mutta en vaan jaksanut innostua hänestä sillä tavalla. Suudellessa en tuntenut mitään. Harmittaa, kun oli niin asiallinen ja mukava tyyppi, mutta ei kipinää voi lähteä teeskentelemään ja siitä olisi harmia pidemmän päälle. Hän siis haisi nenääni jotenkin ankealta, ei pahalta mutta ei myöskään siltä että haluaisin haistella tai olla lähellä, lisäksi oli pistävän hajuinen deodorantti. Olen todella herkkänenäinen enkä voi ohittaa nenäni välittämää dataa. Olisin halunnut tykätä siitä tyypistä.
Yleensä menee turhan kauan, vasta sängyssä huomaa kuinka lahna ja tylsä nainen onkaan vaikka muuten juttu kulkisi kuinka hyvin. Usein myös pahanhajuinen pillu lopettaa orastavan suhteen nopeasti.
Kipinä on täysin eri asia kuin se että millainen luonne ihmisellä on. On monia asioita jotka vetoavat eri ihmisiin. Ulkonäkö, luonne, persoona, itsetunto, varmuus...
Ihmistä ei opi tuntemaan lyhyen ajan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.
Alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi sinkkuja on niin paljon nykyään.
Hyvä jos vihdoin ymmärrät.
Jotta naisena voisin kuvitella ryhtyväni miehen kanssa intiimiin suhteeseen, pitää sen miehen olla mielestäni tietyllä tavalla puoleensavetävä. Ystävyyssuhteeseen voisin ryhtyä monen muunkin kanssa, mutta silloin ei harrasteta seksiä todellakaan.
Hämmästyttää että joku mies edes haluaisi naisen kanssa suhteeseen, jos se nainen ei ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Eikö miehillä ole muuten yhtään kavereita?
Tämä on hycin sanottu. Siksi olenkin ulkoistanut parinvalinnan naidille. Siihen asti olen yksin ja teen jotain muuta mielenkiintoista, vaikka hautaan asti.
No naisten pinnallisuus suhteissa tuli ainakin tämän ketjun myötä täysin selväksi. Eli naiset miksi te selitätte jostain henkisestä yhteydestä ja älykkyydestä, kun ne eivät näytä vaikuttavan?
Nykyisessä parisuhteessani olen nyt ollut noin 7 vuotta. Vaati viidet treffit ja muutaman kuukauden yhteydenpidon kunnes olin varma että tämä on oikea. En allekirjoita koko kipinää, hidas ihastus ja sen myötä ajan kanssa rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenessä sekunnissa. Jos ulkonäkö ei iske ni se on siinä. Ja kyse ei ole mistään komeuden tasosta vaan jostain selittämättömästä.....
Mulla sama. 5-10 sekuntia on ihan tarpeeksi. Riittää kun näen miltä mies näyttää kasvoista, miten hän kävelee, miten on pukeutunut, ja minkälainen ruumiinrakenne hänellä on.
Kyllä sen tietää muutaman minuutin sisällä. Itse olen käynyt kaksilla Tinder-treffeillä, niiden välillä oli kyllä 4 vuotta. Ensimmäisestä tiesin heti, että ei kolahda vaikka oli ihan mukava mies. Tapasin sitten seurustelukumppanin muualla ja seurusteltiin 2.5v. Tämän jälkeen menin Tinderiin, viestittelin miehen kanssa viikon ja treffeillä kun istuin miehen autoon, oli homma sillä selvä. Yhdessä ollaan edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.
Melkoinen "ihmisasiantuntija" XD
Jos toinen on omaan silmään vastenmielisen näköinen, ei varmasti tule kipinää
Tyypit, jotka istuu tuppisuuna ilman mitään puheeaihetta keksimättä on ihan kammottavan kiusallisia. Aaarg. Saa lypsää joka sanan suusta. Pysykää helv#tti kotona äidin kanssa tai menkää juttelutaidon kursseille.
Aika ankeata, jos pitää hakea kamuja Tinderiastä. Olet turhake.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää muutaman minuutin sisällä. Itse olen käynyt kaksilla Tinder-treffeillä, niiden välillä oli kyllä 4 vuotta. Ensimmäisestä tiesin heti, että ei kolahda vaikka oli ihan mukava mies. Tapasin sitten seurustelukumppanin muualla ja seurusteltiin 2.5v. Tämän jälkeen menin Tinderiin, viestittelin miehen kanssa viikon ja treffeillä kun istuin miehen autoon, oli homma sillä selvä. Yhdessä ollaan edelleen.
Eli istuit hienoon autoon joka on velkainen kuitenkin niin se oli sitten siinä kun on hieno auto.
Vierailija kirjoitti:
No naisten pinnallisuus suhteissa tuli ainakin tämän ketjun myötä täysin selväksi. Eli naiset miksi te selitätte jostain henkisestä yhteydestä ja älykkyydestä, kun ne eivät näytä vaikuttavan?
Miksi se vaikuttaisi? pärstä kertoinhan siihen vaikuttaa, toki jos osaa viinaa juoda niin eikö se sellainen laulukin ole, että miksi naiset rakastuvat retkuihin. Pinnallisuus on niin suurta nykyään kun on kaikki sosiaaliset mediat ja kauniit ja rohkeat.
Yleensä yhdet treffit ovat riittäneet siihen, että tiedän haluanko enää nähdä. Eli onko tullut mitään kipinää tai olenko viihtynyt toisen seurassa. Tosin puolisoni kanssa vasta kolmansien treffien lopussa tuli olo, että on tässä jotain romanttistakin ja teki mieli pussata. Aiemmilla treffeillä olin vain viihtynyt todella hyvin hänen seurassaan ja hän oli kiinnostava tyyppi. Joten joskus oikeasti kannattaa antaa aikaa. Ajattelen, että suhteemme ei perustu vain romantiikkaan, vaan ihan oikeasti viihdyn puolisoni seurassa ystävänä.
Aina löytyy kipinää jos vastapuolella on erimerkkiset värkit jalkojen välissä ; )
Mä tunsin kipinää ekoilla treffeillä ehkä noin kolmen sekunnin ajan, mutta muuten en. Tokilla treffeillä kipinöikin sitten alusta loppuun ja sen jälkeen on kipinöinyt 7 vuotta. 🥰
No ekat treffit on niin suuri hämmennys, kun toinen on aina erilainen kuin oli kuvitellut, että en kyllä ole kipinää tuntenut.
Jos toinen ei ole ollut suohirviö niin olen tavannut vielä pari kertaa. Eli aika harvoin.
Kolmansilla voi tulla kipinää.
Nykyisen miehen kanssa kipinöi ihan tajuttomasti.
Nuorena pari sekuntia riitti ihastumiseen, jatko oli sitten erikseen.