Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?
Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kipinä voi tulla pidemmänkin ajan päästä.
Tosin, viimeksi mies oli käyttänyt vanhoja kuvia ja huijannut pituutensa yli 10cm yläkanttiin. Järkytykseni oli niin iso, että vaivoin sain kahvin juotua. Tuollaisessa tapauksessa se kipinän myöhemmin syttymisen mahdollisuus on kyllä menetetty.
😂 Ton vanhan valokuvan mä vielä ymmärrän, mutta jos 10cm pituusero on itsessään dealbreaker ni huhhuh. Tosin miks ihmeessä joku mies valehtee pituutensa? Sehän selviää heti kättelyssä kun näkee livenä, eikä anna kovin hyvää kuvaa jos aloittaa valehtelemalla. Jos se valehtelu oli se joka herätti epäilyksen niin sitten ymmärrän koko jutun.
Kyllä minäkin miehenä pystyn ihan sekunnissa päättämään vaikka kadulla kävellessä, vaihtamatta sanaakaan, että kenen kanssa en ainakaan halua yhtään mitään.
Kyllä sen huomaa onneksi nopeasti. Jos heti on kipinää, se tarkoittaa roihua joka jättää jälkeensä savuavan sydämen. Parisuhdeviritelmät osaan nykyään unohtaa heti siinä vaiheessa. Seksi käy, jos sattuu olemaan fiilis.
En ole koskaan käynyt treffeillä. Tutustuimme lukion seiska luokalla. Ja se oli menoa.
Tässä nyt menee joillakin puurot ja vellit sekaisin. Se että joku on puoleensa vetävän näköinen, täyttää ns ulkoiset kriteerit ei vielä (ainakaan minulle) tarkoita sitä että välillä olisi tai siihen syntyisi kipinää. Ja vastaavasti kemiaa ja kipinää voi olla paljonkin jonkun sellaisen kanssa joka ei vastaa mielikuvaa jonka itselleen on laittanut täydellisen ulkonäön suhteen. Sen takia itse luotan oikeaan kohtaamiseen. Kuvien, videoiden ja puheluiden pohjalta ei lopulta voi sanoa lainkaan onko ja syntyykö välille jotain. Kaikki eivät ilmeisesti kemiaa tunnista tai siitä välitä. Eivät ehkä koskaan ole todellista kemiaa kenenkään kanssa kokeneet. Ja ehkä siksi valitsevat kumppaneita ulkoisten asioiden perusteella.
Ihan heti tiedän onko mitään mahdollisuuksia.
En tiedä menestyykö juttu toki, mutta sen tiedän, jos en pidä miehestä enkä halua hänen koskevan minuun ikinä.
Sen tiedän ihan samantien eikä sitä arviota voi muuttaa. Se ei muutu, se varmuus vain on.
Jos ajatus miehen kosketuksesta tympäisee, inhottaa tai ahdistaa, mitenpä siitä mitään yhteyttä ja tulevaisuutta rakentaa.
Miehillä on varmasti ihan sama juttu mutta tuskin myöntävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.
Melkoinen "ihmisasiantuntija" XD
Ei tarvitse ollakaan ihmisasiantuntija, eikä tietää ko miehestä mitään, edes nimeä, tietääkseen, onko kemiaa vai ei. Se on fyysinen asia ja tiedän täysin varmasti nopealla vilkaisulla, tunnenko jonkun näkemäni miehen fyysisesti puoleensavetäväksi vai en.
Videopuhelu ennen treffejä säästää monelta pettymykseltä.
Se on parempi kuin kuva, muttei riitä kertomaan, onko kemiaa. Minulla esimerkiksi miehen tapa liikkua ja elehtiä ja olla vuorovaikutuksessa kanssani, hånen ryhtinsä ja katsekontaktinsa, se miltä hänen sormensa näyttävät jne kaikki luovat sitä kokonaiskuvaa. Lisäksi voisin vannoa, että ihmisillä on olemassa jokin aura tai energiakenttä, joka vaikuttaa siihen, onko miehellä kemiaa juuri minun kanssani.
Siis nakkisormilla turha yrittää : )
Kyllä sen naisen poven koosta heti näkee.
Sen kemian tunnistaa käytännössä heti. Se on tietenkin sitten ihan asia erikseen onko se molemminpuolista, mutta tosiaan se tunne tulee kyllä ihan heti kun toisen seurassa on poikkeuksellisen hyvä olla.
Ja se ei tosiaan riipu mitenkään ulkonäöstä vaan pelkästään ulkoisia seikkoja ajateltuna on enemmänkin kiinni toisen olemuksesta, eleistä ja käytöksestä. Toisen olemuksen pitää olla sellainen sopivan rauhallinen, levollinen ja tyyni.
Itse en siis siedä yhtään näitä "naistennaurattajia" tai muita rehvakkaita moottoriturpia vaan sellaisen seurassa oma olo muuttuu ärtyneeksi ja siitä haluaa vaan äkkiä pois. Sellainen aran/ujon/treffejä jännittävän höpötys on taas eri asia eikä haittaa mitään.
Noin kymmenen sekuntia siihen menee, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt menee joillakin puurot ja vellit sekaisin. Se että joku on puoleensa vetävän näköinen, täyttää ns ulkoiset kriteerit ei vielä (ainakaan minulle) tarkoita sitä että välillä olisi tai siihen syntyisi kipinää. Ja vastaavasti kemiaa ja kipinää voi olla paljonkin jonkun sellaisen kanssa joka ei vastaa mielikuvaa jonka itselleen on laittanut täydellisen ulkonäön suhteen. Sen takia itse luotan oikeaan kohtaamiseen. Kuvien, videoiden ja puheluiden pohjalta ei lopulta voi sanoa lainkaan onko ja syntyykö välille jotain. Kaikki eivät ilmeisesti kemiaa tunnista tai siitä välitä. Eivät ehkä koskaan ole todellista kemiaa kenenkään kanssa kokeneet. Ja ehkä siksi valitsevat kumppaneita ulkoisten asioiden perusteella.
Ei se, että kemian tuntee minuuteissa, tarkoita, että arvioisi vain ulkonäköä. Mutta sex appealin tuntee kyllä nopeasti.
Ekoilla treffeillä on selkeä jako viettäisinkö hänen kanssa uudestaan aikaa vai ei.
Kävin yli 100 ensi treffeillä , kahvilassa.
Tokalla treffeillä käytiin kävelyllä ja kolmansilla picnikillä.
Tällöin lapset olivat viikko viikko sopimuksella, aikaa oli tosi paljon.
Nykyinen miesystävä löytyi kesäjuhlista, jonne menin toisen miehen kanssa, jonka kanssa jo seurustelin. Ilman näitä sarjatreffejä, en olisi miesystävääni tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Kipinä voi tulla pidemmänkin ajan päästä.
Tosin, viimeksi mies oli käyttänyt vanhoja kuvia ja huijannut pituutensa yli 10cm yläkanttiin. Järkytykseni oli niin iso, että vaivoin sain kahvin juotua. Tuollaisessa tapauksessa se kipinän myöhemmin syttymisen mahdollisuus on kyllä menetetty.
Mikä järki on ihmisten toimia näin? Kyllähän se totuus kuitenkin tulee ilmi kun tavataan. Luulevatko tälläiset ihmiset että toinen ei enää siinä vaiheessa kehtaa kieltäytyä?
Itselläni se on ihan kymmenen sekuntia, ja ihan oikeesti.
Kun mä hänet kohtasin, oli ilta ihanin ja sadsosasekunnissa tiesin, että olet mun forever ja nyt 20-vuotta tulee täyteen.
En ole koskaan treffaillut muiden kuin sellaisten kanssa, joiden kanssa on ollut ensin kipinää. Sen takia niille treffeillekin mentiin. Miksi lähtisin treffeille jonkun kanssa, jota kohtaan ei mitään edes tunne..?
Mä en edes lähde ensimmäisillekään treffeille, jos ei ole kipinää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se, että kemian tuntee minuuteissa, tarkoita, että arvioisi vain ulkonäköä. Mutta sex appealin tuntee kyllä nopeasti.
No sitä yritin sanoa. Että kemialla ja ulkonäöllä ei ole tekemistä toistensa kanssa. Joku voi olla seksikäs, kaunis/komea, rikas, vaikutusvaltainen, mukava. Mut jos ei kemiaa ole niin mitään ei synny.
Tunnen heti jos on miun maun mukaan. Ei tarvi edes sanoa hei!