Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?

Vierailija
12.12.2022 |

Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?

Kommentit (354)

Vierailija
181/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Joskus riittää puoli sekuntia ja joskus menee muutama minuutti. Minulla on hyvä intuitio.

Vierailija
182/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.

Melkoinen "ihmisasiantuntija" XD

Ei tarvitse ollakaan ihmisasiantuntija, eikä tietää ko miehestä mitään, edes nimeä, tietääkseen, onko kemiaa vai ei. Se on fyysinen asia ja tiedän täysin varmasti nopealla vilkaisulla, tunnenko jonkun näkemäni miehen fyysisesti puoleensavetäväksi vai en.

En tiennyt että naisillakin silmä on näin merkittävä sukupuolielin. Miehenä kyllä ymmärrän hyvin, että mitä tarkoitat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.

Melkoinen "ihmisasiantuntija" XD

Ei tarvitse ollakaan ihmisasiantuntija, eikä tietää ko miehestä mitään, edes nimeä, tietääkseen, onko kemiaa vai ei. Se on fyysinen asia ja tiedän täysin varmasti nopealla vilkaisulla, tunnenko jonkun näkemäni miehen fyysisesti puoleensavetäväksi vai en.

En tiennyt että naisillakin silmä on näin merkittävä sukupuolielin. Miehenä kyllä ymmärrän hyvin, että mitä tarkoitat.

Minulle naisena kipinä ei taas liity pelkkään ulkonäköön. Se tulee enemmän siitä, millainen katse ja millaiset eleet toisella on. Miten hän katsoo minua. Siitä tulee jokin selittämätön puoleensavetävä tai -vetämätön fiilis. Myös ääni ja miten puhuu on tärkeitä. Ei tarvitse olla möreä-ääninen, mutta myöskään kimittäjä tai mumisija eivät sytytä.

Vierailija
184/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää muutaman minuutin sisällä. Itse olen käynyt kaksilla Tinder-treffeillä, niiden välillä oli kyllä 4 vuotta. Ensimmäisestä tiesin heti, että ei kolahda vaikka oli ihan mukava mies. Tapasin sitten seurustelukumppanin muualla ja seurusteltiin 2.5v. Tämän jälkeen menin Tinderiin, viestittelin miehen kanssa viikon ja treffeillä kun istuin miehen autoon, oli homma sillä selvä. Yhdessä ollaan edelleen. 

Eli istuit hienoon autoon joka on velkainen kuitenkin niin se oli sitten siinä kun on hieno auto.

Itse asiassa mulla on kalliimpi velaton auto. Joten älä jaksa

Vierailija
185/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinähän on ihan sitä että pan3ttaa. Ei sen tajuamiseen kauaa mene

Vierailija
186/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen miehen kanssa kipinän syttymiseen vaikutti lähinnä kaksi asiaa: 1) hän osoitti sinnikkäästi kiinnostustaan minuun, 2) hän vaikutti puheidensa perusteella hyvin seksuaaliselta ihmiseltä.

Kipinä sammui, kun 1) sain tietää etten suinkaan tule olemaan ainut mielenkiintonsa kohde ja 2) mieheltä ei sänkytouhut innosta huolimatta oikein suju.

Hiiteen kipinät.

Vierailija
187/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siihen monta sekuntia mene. Jos miehellä on lippis, se on heti ja viimeistään kun mies avaa suunsa.

Vierailija
188/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden treffeille vain jos kipinää on havaittavissa. Ja Tinderissä tykkään vain aidosti kiinnostavista naisista.

Ja sit onkin luontevaa ainaksin harrastaa seksiä eka treffeillä, koska haettu taso ja kiinnostavuus on riittävää. Sit voikin miettii et miten jatkossa!

Mut joo monilla naisilla on se puntarilukema kyl jäänyt päivittämättä aika moneksi vuodeksi ja asioita kaunistellaan muutenkin, se nyt tietty saa fiilikset droppaamaan.

Vierailija
189/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että nopeasti tajuaa jos kipinää ei ole, mutta sen tajuamiseen että kipinää on, voi mennä hieman kauemmin :D Ehkä siinä on se, että ei anna itselleen lupaa innostua liikaa heti, vaan tarkkailee onko kyseessä pelkkä kiinnostus pintaan vai jotain syvempää. En kyllä btw käy treffeillä koskaan, mutta jos kävisin.

N31

Vierailija
190/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Joskus riittää puoli sekuntia ja joskus menee muutama minuutti. Minulla on hyvä intuitio.

Kai intuitiokin perustuu aistihavaintoihin? Jos näin ei olisi, sinut voisi laittaa satunnaisen miehen kanssa samaan tilaan kaikki aistit ns. blokattuna, ja tietäisit siitä huolimatta onko kipinää vai ei, jopa puolessa sekunnissa.

Toisekseen, kysymys oli siitä kuinka kauan treffeillä kestää huomata onko kipinää vai ei. Jos noin nopeasti kuin 0.5 sekunnissa, tai muutamassa minuutissakin, pystyt tekemään huomion ettei kipinää ole, ihmettelen miten olet kyseisille treffeille päätynyt? Kai sinne päätyminen on edellyttänyt sen verran kanssakäymistä, että "intuitiosi" olisi kertonut ettei kannata, kipinää ei ole.

Vierailija
191/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän välittömästi miehen nähdessäni, jos kipinää ei ole. Sen jälkeen, jos tästä "testistä" pääsee ulkonäöllisesti läpi, asia selviää sitten muiden piirteiden osalta pikkuhiljaa. Mm. käytöstavat ja fiksuus pitävät kipinää yllä, mutta niiden puute sammuttaa alkukipinän, vaikka ulkoinen olemus olisi ensin miellyttänytkin.  

Vierailija
192/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai intuitiokin perustuu aistihavaintoihin? Jos näin ei olisi, sinut voisi laittaa satunnaisen miehen kanssa samaan tilaan kaikki aistit ns. blokattuna, ja tietäisit siitä huolimatta onko kipinää vai ei, jopa puolessa sekunnissa.

Toisekseen, kysymys oli siitä kuinka kauan treffeillä kestää huomata onko kipinää vai ei. Jos noin nopeasti kuin 0.5 sekunnissa, tai muutamassa minuutissakin, pystyt tekemään huomion ettei kipinää ole, ihmettelen miten olet kyseisille treffeille päätynyt? Kai sinne päätyminen on edellyttänyt sen verran kanssakäymistä, että "intuitiosi" olisi kertonut ettei kannata, kipinää ei ole.

Tässä on hyvä pointti. Omalla kohdallani kipinä asia menee aikalailla näin; Kipinän koen olevan asia jota ei voi olla vain toisella osapuolella, vaan siihen tarvitaan molemmat osapuolet. Silloin kun se on molemmilla, sen tietää nopeasti, ehkä muutamassa minuutissa nopeimmillaan. Sen toteaminen vaatii aistihavaintoja molemminpuolin; näkö varmaankin tärkeimpänä, kuulo myös tärkeänä. Näkemisellä tarkoitan, että näkee toisen silmät, ilmeet, elekielen, toki myös vartalon ja olemuksen yleensä. Kuulemisella tarkoitan lähinnä, että kuulet toisen puhuvan. Miten mitään puhumatta voisi mitään tietää toisesta? Mielestäni jos nämä asiat molemminpuolin miellyttävät, syntyy kipinä. Mielestäni ei ole kipinästä kyse kun vilkaisee toisen päästä varpaisiin, sehän onnistuu alle sekunnissa, vaan kyse on jostain muusta. T. M39

Vierailija
193/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla joko sanoo "click" heti, tai sitten ei ollenkaan. Silmät ovat sielun peili, jne.

Vierailija
194/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää heti vastauksesta kysymykseeni mentäisiinkö sänkyyn.

Vierailija
195/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi lähelle tarvii päästä (tuoksu), ja jos suusta tulee ihan karseeta öyhötystä niin se siitä kipinästä. Kipinällä meinaan seksuaalista vetoa, sen kyllä huomaa puolessa tunnissa. Se kestääkö se veto kauemmin on sitten hiukka monimutkaisempi juttu.

Vierailija
196/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kymmenillä treffeillä ihan ok näköisten miesten kanssa, jotka paperilla olisivat järkivalintoja. Mutta kun sitä kipinää ei vaan tule. Ja sen tietää ekan minuutin aikana. Nyt olen tavannut erään, jota ajatellessakin perhoset lepattaa vatsassa, tältä sen kuuluu tuntua!

Vierailija
197/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siihen kipinän tuntemiseen liittyy myös se, että tunnen, että vastapuolikin on kiinnostunut minusta. Kehonkieli ja katse kertoo sen. Niin monesti ollut treffit, joissa mies ollut naama peruslukemilla ja vasta jälkeenpäin kertonut olevansa ihan innoissaan.

Anna Eriksonia lainatakseni 'kun katsoit minuun'

Vierailija
198/354 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jo ennen kuin aletaan juttelemaan.

Vierailija
199/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikeasti?

Kaikki kolme parisuhdetta elämäni aikana ovat alkaneet sellaisten miesten kanssa, joihin en ole tuntenut alussa vetoa vaan on tunnettu ihan kaveripohjalta, töistä tai muuten. Ensimmäiseen aloin ihastua parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Toiseen puolen vuoden kohdalla ja kolmanteen vasta reilun vuoden tuntemisen jälkeen.

Kenenkään ulkonäkö ei olisi miellyttänyt jos olisimme olleet tuntemattomia ekoilla treffeillä. Pisin parisuhteeni näistä kesti 15 vuotta.

Jos ihminen vaikuttaa muuten mukavalta niin antakaa nyt hyvät ihmiset niille tunteille aikaa, saatatte huomatta että se kumppanin ulkonäkö ei olekaan niin tärkeä asia.

Vierailija
200/354 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä heti ensimmäisellä sekunnilla, kun huomaa, että kuvat oli otettu 10 vuotta ja 40 kiloa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi