Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
"Kiitos kun olet olemassa"
"Olet maailmankaikkeuden paras rakastaja"
"Sulla on ihana, kun siitä voi pitää kahdella kädellä kiinni"
"Miltä tuntuu olla noin hyvännäköinen?"
"Sun läheisyys aiheuttaa mulle syntisiä ajatuksia"
"Sulla on isoin joka mulla on koskaan tullut vastaan"
M48
Synnytyslaitokselle tullessa itselleni tyypillisesti tsemppasin ja vastasin kivuista/lääkkeistä kysyttäessä "kyllä mä pärjään" kätilölle. Tähän hän vastasi: "ei sun tarvii pärjätä".
Maailman lämmmittävin lause siinä tilanteessa.
"Sä olet kiva" puolalainen naispuolinen kollega - sanoi puolaksi - kun teki mieli suklaata ja mun laatikosta löytyi suklaata.
"Mä en kyl oikeesti tajuu että sulla ei oo mujaa" suomalainen naispuolinen kollega. Ja huom olen hetero.
Olin aamulla kävelemässä töihin, vastaan käveli mies. Mies pysähtyi kohdalleni ja sanoi anteeksi, pakko sanoa mutta sä olet tosi kaunis nainen!
Menin ihan jumiin, mutta onneksi sain kiitettyä. Ja mies ei ollut humalassa. Yleensä nämä kehut tulevat vasta pilkun jälkeen Suomessa.
Lähdin (M) yhden kerran ystäväni (M) kanssa hänen kavereiden (lesbopari) luo viettämään iltaa.
Toinen naisista kehui minun pitkiä, kiharia hiuksia, sanoi olevansa kade.
Olisiko ollut eka ja toistaiseksi viimeinen kerta kun on kehuttu naisen toimesta.
"Mä oon vähän miettinyt, että pitäiskö meidän erota?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakastan sun jättikyrpää aaah!" - naapurin nuori isotissinen varattu Linda... t. Iso Jorma 63v
Ihana miehekäs Jorma! 💋
Jorma-setä insinöörilaseineen 💕
Ei tule mieleen mitään tavanomaisten lausahdusten lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olin aamulla kävelemässä töihin, vastaan käveli mies. Mies pysähtyi kohdalleni ja sanoi anteeksi, pakko sanoa mutta sä olet tosi kaunis nainen!
Menin ihan jumiin, mutta onneksi sain kiitettyä. Ja mies ei ollut humalassa. Yleensä nämä kehut tulevat vasta pilkun jälkeen Suomessa.
Tulikin mieleeni, että minulle on käynyt samoin, mutta sanoja oli nainen. Ensin kehui hiuksiani (olin juuri leikkauttanut ja värjäyttänyt ne) ja sitten alkoi ihastelemaan, että mulla on harvinaisen kauniit kasvot. Ei ole kuulemma pitkään aikaan nähnyt niin kaunista ihmistä. Se oli aika hämmentävää.
T. 190
Haluaisin kehuja luonteestani, mutta olen saanut niitä enimmäkseen ulkonäöstä. Itse en näe mitään yhdennäköisyyttä, mutta minua on kutsuttu Scarlett Johanssonin ja Angelina Jolien näköiseksi (paksut huulet ja korkeat poskipäät?). 😄
Olen pärjännyt kphtalaisesti naismaailmassa, täysosumakin on lopulta osunut kohdalle. Tähän astisen keski-ikäisen elämäni aikana olen kuitenkin tullut kehutuksi muista asioista kuin ulkonäöstäni - siinä ei ole koskaan ollut hurraamista. No, siksi jäi mieleen kun sellainen punkkari, koviksen näköinen, melko tukeva tyttö jolle en olisi uskaltanut mennä juttelemaan tuli pari tuoppia kumottuaan diskoteekissä sanomaan että "sulla on muuten hyvä perse". Miehillehän noin saa sanoa.
Siitä tuli lyhyt ja epätodennäköinen yhden yön tuttavuus josta luultavasti oli iloa molemmille. Ehkä osittain siksi olen nykyään vähemmän ennakkoluuloinen ihmisten suhteen. Ja kyllä hän meikit pois pestyään oli ihan söpö.
Mua ei lapsena saati teininä ikinä omat vanhemmat kehuneet ja itsetunto oli muutenkin nollassa.
Oltiin Helsingin reissulla jossain kauppakeskuksessa, jossa sit sattumoisin törmättiin äidin johonkin vanhaan opiskelukaverin, jonka kanssa äiti jäi suusta kiinni. Muistan, kuinka lopulta se nainen sanoi, että "teillä on kaunis tyttö. Varokaa vaan, pian joku poika nappaa sen". Muistan, että se tuntui silloin teini-iän angsteissa kauhean hyvältä. Äiti tosin pilasi sit senkin sanoen: "Helena on vähän tuollainen. Se sanoo kaikille noin". Myöhemmin mietin, miksi hänellä oli tarve sanoa noin, miksei voinut suoda mulle sitä iloa.
Törmäsin tuttuun yli 20 vuoden takaa. Hänellä oli mukanaan söpö pieni lapsi, jota kutsui minun etunimelläni. Tuttu kertoi että nimiehdotus oli hänen vaimoltaan, ja tutulle olin tullut minä ensin mieleen, ja tuttuni oli heti sanonut ok.
"Mieheni ei ole saanut mua tulemaan"
...sulla on ihanan iso m**a... anna lisää!
Tämän kauniin lauseen sanoi nykyinen ihana vaimoni, jonka kanssa olen ollut onnellisesti naimisissa jo 22 vuotta.
Työkaveri: jos minä sairastuisin, toivoisin, että juuri sinä olisit minun lääkärini.
Työhaastatteija: niin, olen kyllä saanut sinusta sellaista ennakkotietoa, että sinä kyllä selvität asiat perinpohjin
Solet ihan gayn näköinen sälli.