Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
On paljon mielenkiintoisia lauseita. Mut rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
"Mun poika ei ole koskaan hymyillyt noin, ennen sua." Sanoi anoppi, jonka kanssa viha-rakkaussuhde.
Ihana anoppi.
Olin kerran kassajonossa kaupassa ja oli kiire kampaajalle. Pyysin etuilla siihen syyhyn vedoten. Miesasiakas sanoi Ihan hyvältähän toi tukka näyttää, mutta mikäs siinä.
Miehen jo edesmennyt mummo tykkäs musta hirveesti, mikä oli ihanaa kun omat mummot kuoli niin nuorena, enkä ole omalta äidiltä saanut mitään pullantuoksuista hyväksyntää ja ehdotonta rakkautta koskaan. Sanoi mua tähtisilmäksi ja aina ilahtui niin paljon kun menin käymään. "Sieltä se tähtisilmä taas tuli" 😊 Ihana ihminen josta myös miehellä liuta hyviä muistoja.
Olin yhen naisen kanssa ekoilla treffeillä sängyssä. Pian nainen sanoi että olen komein mies kenet hän tietää. Sitten hän sanoi rakastavansa minua. "Niin minäkin sinua" vastasin.
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD
"Ajattelen sinua, kun minua pelottaa ja sitten tulee turvallinen olo." Ystävän 4v lapsi sanoi noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD
Huolestuttavaa jos pitää Harrison Ford googlettaa.
Kuulin eräältä tuttavaltani erään ystäväni sanoneen, että minulla on suuri sydän. Hiljaiseksi vetää.
Ex-vaimon toimesta: Haluan avioeron.
2012 toukokuu entinen naapuri/työkaveri soitti työpäivän jälkeen ja kysyi että onko sinulla kaikki hyvin? olin tuolloin 40v ja tuo oli ensimmäinen kerta kun joku minulta tuota kysyi
"Tykkään sun nenästä. Kivan muotonen."
Hmm. Joo :D Olen ihan tavallisen näköinen nainen, tuo oli varmaan elämäni ensimmäinen ja viimeinen "kehu" ulkonäöstä. Tädiltä. Eksä sanoi joskus, että saat varmaan paljon kehuja, olin että what?? Kuulemma olisi pitänyt saada jo naisena olosta. Ei edes itse koskaan kehunut.. Siksi tuo varmaan jäi mieleen.
Mutta onneksi mulla on kiva nenä :)
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju!
Tämä oli mukava lukea, kiva! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju!
Tämä oli mukava lukea, kiva! :)
Kiva kuulla että on mukava ketju.
Ap
Siirryin keskiluokkaisesta järkevästä ammatista luovan alan opiskelijaksi. Eräs taidealalla nimeä saanut tuttavani (joka ei koskaan ollut sanallakaan arvostellut aiempaa ammatinvalintaani) onnitteli minua rohkeudesta ja sanoo aina ajatelleensa, että lahjani menevät hukkaan tavallisessa työssä.
"Kato nyt ittees, saisit ihan kenet sä haluut."
(No, en saanut, mutta kivasti sanottu kuitenkin.)
"Mun poika ei ole koskaan hymyillyt noin, ennen sua." Sanoi anoppi, jonka kanssa viha-rakkaussuhde.