Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.

Vierailija
28.11.2022 |

Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.

Kommentit (392)

Vierailija
381/392 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies asiakas sanoi "sinulla on ihanan tiukka ja liukas" . 

Kyllä nämä miesten kirjoittamat kommentit vaan erottaa joka kerta! 😅

Vierailija
382/392 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten, keski-ikäinen työkaverinainen katsoi minua ja sanoi: "Tuo tyttö on kuin kissanpentu!"

Kauneinta, mitä olen kuullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/392 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni naisystävän luo ensimmäisen kerran kylään mennessä ujona teininä hämmennyin kovasti, kun nainen huudahti minut nähdessään, että oletpa kaunis. Eteisessä oli peili sijoitettu niin että näin omat hämmästyneet kasvoni ikään kuin ulkopuolisen silmin ja ajattelin että ehkä en olekaan niin ruma kuin olen luullut, koska miksi tuntematon minulle valehtelisi kun voisi olla vain hiljaa.

Aikuisena olen rohkaistunut ja olen ihan hyvä ihmisten kanssa, lähinnä koska olen oikeasti kiinnostunut kaikista ja pidän pääsääntöisesti ihmisistä. Olen hoitajan työni puolesta saanut sitten paljon kehuja sekä kasvotuksin että kirjallisissa palautteissa vilpittömyydestä, iloisuudesta ja aidosta kohtaamisesta sekä ammattitaidosta. Kaikki nämä lämmittää mieltä ja vahvistaa omaa identiteettiä "hyvänä tyyppinä". Tämän vuoksi olen opetellut itsekin antamaan palautetta jopa ihan tuntemattomille, koska tiedän pysty miten pienikin sana voi muokata myös omaa uskoa itseensä.

Kaunein minulle annettu kohteliaisuus taitaa kuitenkin olla erään opiskelijan kirjallinen palaute esihenkilöilleni, jossa sanottiin että otan kaikki huomioon niin hyvin, että minun vaikutuspiiriin pääseminen tuntuu kuin olisi saanut suuren etuoikeuden olla paras ystäväni. 

Vierailija
384/392 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot hyvä jätkä! Näin sanoi 6- vuotias poika minulle, kun potkin usein palloa hänen kanssaan. Minä olin päiväkodin täti😁

Vierailija
385/392 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy kielletty!

Vierailija
386/392 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
387/392 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun poika ei ole koskaan hymyillyt noin, ennen sua." Sanoi anoppi, jonka kanssa viha-rakkaussuhde.

Ihana anoppi.

Täysi hieho.

Vierailija
388/392 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minun mies.

Vierailija
389/392 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä oppii", sanoi maahanmuuttajapoika opettajalle, kun oli tunnilta lähtemässä.

Vierailija
390/392 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhen naisen kanssa ekoilla treffeillä sängyssä. Pian nainen sanoi että olen komein mies kenet hän tietää. Sitten hän sanoi rakastavansa minua. "Niin minäkin sinua" vastasin.

Höpö höp! Sinä impotentti et ole koskaan saanut naista.

Vierailija
391/392 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin eräältä tuttavaltani erään ystäväni sanoneen, että minulla on suuri sydän. Hiljaiseksi vetää.

Hän tarkoitti. että sinulla on laajentunut sydän (dilatoiva kardiomyopatia).

Vierailija
392/392 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on ihanan iso ja paksu kalu". On toki muutakin kivaa sanottu mut tuon oon kuullut muutaman kerran ni sen muistan

"Sulla on ihan pieni ja ohut kalu", epäilen että menikin näin.

Voihan se olla paksu. mutta lerppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi