Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
Veli: sä olet mun kaikkein paras sisko
Ruotsin opettaja ylkkärit tarkistettuaan: sä et ole KOSKAAN kirjoittanut noin huonosti!
Moitelause muuttui kehulauseeksi sillä hetkellä, kun tulokset tulivat ja oli laudatur
Yläpeukkuja tulee kummallisille kommenteille. Cyne kehunut toisen alapäätä. Asiatonta. Ja isot kalut. Kertoo tän palstan tasosta.
Olet äärettömän kiltti ihminen sanoi minulle eräs ihminen, joka vaikuttaa itse huolehtivaisrlta, sydämellisesti ja lämpimältä
Mulle on ihmiset tosi paljon sanoneet kauniita asioita,mutta seuraavat kolme ovat lämmittäneet mieltä eniten:
"Voi että kun sä näkisit ittes että miten hieno ihminen sä olet"
"Kyllä mä ajattelen että sulla on varmasti hyvä sydän"
"Sä oot hirmu hyvä ihminen"
Olen itse semmoinen ihminen,että jos mulla on jostain jotain hyvää sanottavaa,kerron sen aina kyseiselle tyypille,koska mielestäni me Suomessa liian vähän annamme hyvää palautetta muille ja muutenkin huomioimme toisiamme liian vähän
"Sinulla on elämää nähneen ihmisen puheet, mutta nuoren ihmisen olemus".
Sulin siihen paikkaan ja muistan ton varmaan loppuelämäni. Olen 45.
27.12. 1983: " Joudumme vähentämään työväkeä." Sen jälkeen on ollut vapaata elämää.
"Etkö sä itse tajua, kuinka kaunis olet"? Meni täydellisesti ns. jauhot suuhun ja en pystynyt edes änkyttämään mitään. Omasta mielestäni en todellakaan ole, makunsa kullakin. Oli tuntemani nainen, ei siis mikään iskurepliikki ollut.
40 avioliittovuoden jälkeen mies sanoi että mulla on hyvä käsiala 🙂
Olisi kiva, jos joku joskus, edes kerran, sanoisi mulle jotain mukavaa. Tai ystävällistä. Ai, ei onnistu?
No ei sitten.
Mukavin kohteliaisuus: "sinulla on kauniit silmät."
Pidän ruskeista silmistäni, siksi tämä miellytti.
Mukavin kysymys: "Miten sulla menee/mitä sulle kuuluu?"
Arkinen kysymys. Oli mieltä lämmittävää, että joku kysyi minulta tämän kysymyksen vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava ja ruma mies. En ole koskaan seurustellut saati harrastanut seksiä naisen kanssa. S-Marketissa kaunis nuori nainen huusi minulle, että täällä olisi vapaa kassa.
Toivottavasti et alkanut sen jälkeen ahdistelua ja stalkata sitä naista.
Ihanaa joka kerta, kun puoliso sanoo Rakastan sua. Myös aikuisen pojan sanomana Oot rakas tai Oot maailman paras äiti kuulostavat aina yhtä ihanilta.
Onhan noita kivoja, kuten naisten rakkaudentunnustuksia ja armeijassa kaveri sanoi että olen viisas ja rohkea mies.
Mukavin kaikista oli kuitenkin, kun 12-vuotias poikani sanoi ihan yllättäen että rakastaa minua. Olen etävanhempi, joten tämä oli erityisen rohkaisevaa.
Mua haukuttu ulkonäöstä niin paljon ja aina, että helpottavin lause oli "sut ois pitänyt heittää vauvana kalliolta" Totta! Tokaisin.
Vierailija kirjoitti:
Sulla hyvä perse.
Ja tämäkö on todella kauneita, mitä sinulle on sanottu?
Työtiimin jäsen: kenellekään muulle me ei kyllä sitä palvelua tehtäisi, mutta sinusta me tiedetään, että sinä olet ainoa, joka sitä oikeasti tarvitsee ja käyttää työnsä tekemiseen