Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.

Vierailija
28.11.2022 |

Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.

Kommentit (317)

Vierailija
161/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.

Googletin tän tyypin, ja se ei tainnut olla kehu. XD

Harrison Ford oli todella hauskan näköinen mies nuorempana. Oletko nähnyt Tähtien sota -elokuvia, niitä vanhempia? On totta, että monet tunnetut näyttelijät näyttävät nykyään vanhalta ja ryppyiseltä. Niin me itsekin vähitellen näytämme, kun ikää tulee tarpeeksi.

Vierailija
162/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä uudestaan. -katsastusmies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"You are perfect in bed!"

Vierailija
164/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi on jäänyt mieleen omituisuudessaan, oli työpaikan ryhmäkehityskeskustelu, jossa muita kehuttiin ammatillisista ansioista, mutta minulle sanottiin vain että olen kaunis. Kehuja oli vanhempi nainen ja olen itse nainen.

Vierailija
165/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kauneinta oli kuulla rakastamaltani mieheltä "minä rakastan sinua ja minulla on ollu sinua niin ikävä".

Ei noita sanoja voita mikään.

Mutta oli kiva kuulla kun kouluaikojen ystävä jota en ollut nähnyt n 20 vuoteen sanoi minusta että

" sähän oot tosi hyvin säilyny ja oot jotenkin niin ryhdikäs. "

Hämilläni kiitin ja totesin etten oo ikinä ees ajatellu tota ryhdikkyyttä, ettei sitä itse nää itteensä ollenkaan samoin silmin.

Hän jatko edelleen että "mä ajattelin sillon nuorena jo että sinussa on jotain sellasta aristokraattista suoraselkäsyyttä ja ryhdikkyyttä."

Molemmat olemme naisia, tämä ei siis ollut mikään iskurepliikki.

Vierailija
166/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80 luvun lopussa se komea pitkä vaalea hymypoika, johon olin korviani myöten ihastunut sanoi minulle että

"olet kylän kaunein tyttö ja haluaisin sinut". 😍

Se oli ehkä yksi onnellisimmista hetkistä silloin.

Vierailija
167/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi eräs mies noin 40 v sitten "sinulla on harvinaisen kauniit kasvot". Nosti itsetuntoa kummasti. Nyt 75 v nainen

Vierailija
168/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli aina tapana kehua veljiäni kaikille.  Minua ei ikinä mainittu. Erään kerran naapurin emäntä totesi, että " Ritva on kova tekemään töitä, aina heinätöissä ja kuorman päällä". Tuli tosi hyvä mieli, että minutkin huomioitiin. En unohda ikinä ja muistan aina hyvällä tätä mummelia.

Vierailija
169/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Älä hyvä mies hakkaa vatupassilla nauloja."

Älä hyvä mIes hakkaa vasaralla vaimoa!

Naapuri, rapussa

Vierailija
170/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät Miley Cyrukselta M40+ 🤣

Vierailija
171/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun mielestä sulla ei ole vaimoa, koska oot niin ruma"

Siinä oli muuten varsin fiksu ja tarkkanöinen  oppilas joka noin sanoi

Vierailija
172/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastan sun jättikyrpää aaah!" - naapurin nuori isotissinen varattu Linda... t. Iso Jorma 63v

Vierailija
173/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rakastan sun jättikyrpää aaah!" - naapurin nuori isotissinen varattu Linda... t. Iso Jorma 63v

Ihana miehekäs Jorma! 💋

Vierailija
174/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaksi kommenttia jäänyt mieleen:

Eksäni sanoi joskus että sinusta varmasti tulee todella hyvä äiti eikä lapsilta tule puuttumaan mitään.

Toinen kun tuntematon nainen kaupassa sanoi että sinä olet todella kaunis. En yleensä välitä ulkonäöllisistä asioista mutta tuntui että hän sanoi sen ihan sydämestään eikä tarkoittanut pelkkää ulkonäköä vaan minua ihmisenä, tuli lämmin ja hyvä olo :)

Vierailija
175/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkäsin susta aikalailla

Vierailija
176/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun mielestä sulla ei ole vaimoa, koska oot niin ruma"

Siinä oli muuten varsin fiksu ja tarkkanöinen  oppilas joka noin sanoi

"Oot tosi kyrvän-näköinen" sanoi yksi neitokainen deittipalstalla joskus.

Se kyllä mieltä lämmitti, vieläkin muistelen lämmöllä vaikka tuosta melkein kymmenen vuotta jo on

Vierailija
177/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan sinua. Vaan valhetta tuo oli, ero tuli.

Vierailija
178/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin aikanaan Melko pitkästi suomessa. pohjoisesta itäsuomeen,hesaan ja takaisin itäsuomeen jossa sit iltayöstä kävin grillillä eräässä kaupungissa. Sit aattelein et katsonpas mitä kyseisen kaupungin yöelämässä näkyy.

Hetken ajeltuani  huomasin nuoren neitosen  joka liftasi. Otin hänet kyytiin . Hän kysyi e heti että saako olla jonkin aikaa  mun autossa. Sanoin että minulla on aikaa vaikka kuinka paljon ja että kun yksin oon liikkeellä niin seura on ihan mukavaa.

Pikku hetki meni siinä. ajelimme ympäriinsä. Hän alkoi yhtäkkiä kertoa omasta elämästään. 

Sitten hämmentyi ja kysyi että onko ok jos kertoo. sanoin että tietenkin on ok.

Kertoi varsin surullisen tarinan. Kiitti minua siitä että sai kertoa minulle.  Sanoi että ei ole ketään joka ymmärtää mut että hän tuntee että minä ymmärrän. 

Juteltiin siinä. Sit hän kysyi että veisinkö hänet kotiin.. Ajoin hänen ohjeiden mukaan kodin luo. Sain hellän suukon poskelle ja hän sanoi että olet enkeli, Sanoi että auttoi niin paljon kun sai kertoa , purkaa sydäntään.  Siitä tuli kiva tunne. Toki minulle on sattunut noita sana tyylisiä juttuja useamminkin.

Mut tärkeintä ja antoisinta että voi toiselle  jollain lailla antaa jotain todella hyvää . Muistetaan  että monella ei ole ketään joka kuuntelee. Joka ymmärtää. Ehkä sinäkin haluaisit jutella. purkaa sydäntäsi.

Vierailija
179/317 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silloinen poikakaverini sanoi mun 36-vee syntymäpäivänä, että olet taas yhden vuoden kauniimpi. Oltiin pitkään yhdessä, mutta päädyttiin eri teille.

Vierailija
180/317 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkan kautta kuultuna mutta jotain tähän suuntaan sanottu miehelleni vanhemmalta sukupolvelta

"Sievän ja fiksun löysit"