Onko teitä ventovieraat kutsuneet kauniiksi/nätiksi/komeaksi?
Kommentit (33)
On sanottu komeaksi. Valitettavasti olen nainen :(
Vierailija kirjoitti:
Voi että.
Siis tietenkin miehet ovat. Outoa oli kyllä, kun lasten puheterapeutti kehui miehelle, kuinka kaunis vaimo tällä on ja minä seisoin vieressä. Yksi lääkäri myös kerran kehui kauniiksi ja hänkin oli nainen. Ymmärtäisin jos olisi kampaaja tai vastaava, jolle tavallaan asiakkaan ulkonäön kehuminen on jotenkin luonnollisempaa, mutta lääkäriltä lause oli ehkä vähän outo. Nämä jäivät mieleen sen takia, että poikkesivat tavallisista kehuista, joita miehiltä saa helposti..
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkään vituilla toisille naisille. Onneks oma mies mua kehuu
T. Itseeni kyllästynyt
Tähän jatkuvaan kehuun kyllä tympääntyy.
Sanottu kuumaksi ja hyvännäköiseksi, mutta en muista että komeaksi olisi kehuttu. Pitää noihinkin olla tyytyväinen, jotkut miehet ei saa kehuja koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis tietenkin miehet ovat. Outoa oli kyllä, kun lasten puheterapeutti kehui miehelle, kuinka kaunis vaimo tällä on ja minä seisoin vieressä. Yksi lääkäri myös kerran kehui kauniiksi ja hänkin oli nainen. Ymmärtäisin jos olisi kampaaja tai vastaava, jolle tavallaan asiakkaan ulkonäön kehuminen on jotenkin luonnollisempaa, mutta lääkäriltä lause oli ehkä vähän outo. Nämä jäivät mieleen sen takia, että poikkesivat tavallisista kehuista, joita miehiltä saa helposti..
Olet varmaan poikkeuksellisen hyvännäköinen.
vain 70v papat "näytti tyttö menee siellä" ... Olin päälle 30v :D
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, kyllä se loppuu. Sitten mietitkin että tulikohan se seinä nyt vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, kyllä se loppuu. Sitten mietitkin että tulikohan se seinä nyt vastaan.
Itse haluan vain oman kumppanin kehuja. Onko se väärin ?
Komeaksi ja näyttäväksi naiseksi on sanottu (onko tämä kehu vai haukku :D). Hyvännäköiseksi on sanottu. Eri ruumiinosia on kehuttu.
Kauniiksi ja nätiksi ei ole muistaakseni sanottu!
Nykyään keski-ikäisenä kehutaan lähinnä että näytän nuorelta.
Vierailija kirjoitti:
Komeaksi ja näyttäväksi naiseksi on sanottu (onko tämä kehu vai haukku :D). Hyvännäköiseksi on sanottu. Eri ruumiinosia on kehuttu.
Kauniiksi ja nätiksi ei ole muistaakseni sanottu!
Nykyään keski-ikäisenä kehutaan lähinnä että näytän nuorelta.
No ei ole mairitteleva kehu. Olet siis isokokoinen ja miehekäs
On sanottu komeaksi, karismaattiseksi, seksikkääksi, ja vaikka mitä muuta. Valitettavasti nämä kommentit tulevat ihmisiltä, joiden suunnalta maininnat ovat enemmän kiusallisia kuin miellyttäviä....mies 48v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse haluan vain oman kumppanin kehuja. Onko se väärin ?
Ei siinä mitään väärää olekaan, mutta kyllä se varmaan jännälle tuntuu kun yhtäkkiä ei tulekaan kehuja. Huomaat että olet tullut vanhaksi. Todellisuus iskee vasten kasvoja.
Ei ole.