Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.
Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miltä tuntuu olla tämän baarin kaunein nainen?"
On surullista, jos tällainen todella väsynyt ja pöljä p * l l u n vonkauslause on parasta mitä sulle on sanottu :(
Kateellisten puhetta.
Ajattelin, että onpa mukava ketju, toiset muistelee lasten sanomisia, toiset työtovereiden kehuja jne.
Niin TULIHAN se tai ne joka keskusteluun tunkevat vxxtuilijat!
Onko teidän IHAN välttämätöntä ängetä sanomaan jotain ilkeää?
Ettekö saa illalla unta jos päivän pxxseily-viestit jää lähettämättä?
Kieriskelette sängyssä ja hiotte myrkkyhampaitanne: "Voi voi, kun oli niin ikävä päivä, kun en saanut sanottua sillekin yhdelle mitä ajattelen, kylläpä nyt harmittaa...Noh, huomenna on uusi päivä ja toivottavasti nukku-matti kuiskaa korvaani jotain nokkelaa ja inhottavaa, jotta pääsen taas aamulla möläyttelemään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä olet mulle mun koko elämä". Sanoi aviomies. Tietenkään ei tarkoittanut sitä kirjaimellisesti, vaan siinä merkityksessä että rakastaa niin paljon.
Käyny vieraissa eikä pano ollutkaan häävi.
Aivan luokattoman surkea dissausyritys. On se harmi että joillain on itsellä niin kurjaa elämässä.
Näin minä miehenä asian todellisuuden ajattelen. Ukko morkkiksissaan.
Vuosien varrelta jäänyt mieleen:
Sä olet tuollainen bellrina
Ei helmiä sijoille (olin ihastunut tyyppiin jolla ei ollut käytöstapoja)
Sulla on niin ihanan lempeä sielu
Kaikkein tärkeimpiä:
Omalta miehet: olet minulle niin rakas.
Taaperoltan: äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sä olet mulle mun koko elämä". Sanoi aviomies. Tietenkään ei tarkoittanut sitä kirjaimellisesti, vaan siinä merkityksessä että rakastaa niin paljon.
Aivan luokattoman surkea dissausyritys. On se harmi että joillain on itsellä niin kurjaa elämässä.
Sä et kyllä mikään A-luokan mies sitten kyllä olekaan jos kuvittelet ettei rakastavia ja uskollisia miehiä ole enää olemassa ja et selvästi heihin kuulu. On se harmi toki et jotkut ajaa Audeilla ja sulla on vuoden 1995 Opel joka myös hyvin kuvastaa eroa sun ja tän alkuperäisen lauseen sanoneen miehen välillä :) Edelleen tosin uskon et sulla on vaan loppu rahat kaljaan ja se harmittaa niin hiton paljon kun on perjantaikin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että onpa mukava ketju, toiset muistelee lasten sanomisia, toiset työtovereiden kehuja jne.
Niin TULIHAN se tai ne joka keskusteluun tunkevat vxxtuilijat!
Onko teidän IHAN välttämätöntä ängetä sanomaan jotain ilkeää?
Ettekö saa illalla unta jos päivän pxxseily-viestit jää lähettämättä?
Kieriskelette sängyssä ja hiotte myrkkyhampaitanne: "Voi voi, kun oli niin ikävä päivä, kun en saanut sanottua sillekin yhdelle mitä ajattelen, kylläpä nyt harmittaa...Noh, huomenna on uusi päivä ja toivottavasti nukku-matti kuiskaa korvaani jotain nokkelaa ja inhottavaa, jotta pääsen taas aamulla möläyttelemään."
TÄMÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään ukko ole, just täyttänyt 30. Kukas peräjunttilan Jorma sä olet jolla vähän käytöstavat ja ajattelumaailmat aivan kadoksissa, solmussa ja kommentista huokuu trollaus tai vaihtoehtoisesti se että sä itse vaan olet uskoton, epälojaali mies. Ei siinä. Onnea elämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et kyllä mikään A-luokan mies sitten kyllä olekaan jos kuvittelet ettei rakastavia ja uskollisia miehiä ole enää olemassa ja et selvästi heihin kuulu. On se harmi toki et jotkut ajaa Audeilla ja sulla on vuoden 1995 Opel joka myös hyvin kuvastaa eroa sun ja tän alkuperäisen lauseen sanoneen miehen välillä :) Edelleen tosin uskon et sulla on vaan loppu rahat kaljaan ja se harmittaa niin hiton paljon kun on perjantaikin.
-eri
Get over it! 🤭
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään ukko ole, just täyttänyt 30. Kukas peräjunttilan Jorma sä olet jolla vähän käytöstavat ja ajattelumaailmat aivan kadoksissa, solmussa ja kommentista huokuu trollaus tai vaihtoehtoisesti se että sä itse vaan olet uskoton, epälojaali mies. Ei siinä. Onnea elämään!
Katsos blue eye kyllä koira koiran tuntee.
Kiva kuulla että on mukava ketju.
Sain kerran myytyä maanlaajuisen projektin Belgiaan. Myöhemmin Brysselin toimiston pojat kiittivät siitä, että muuten koko toimisto olisi ajettu alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Get over it! 🤭
Sama
Niin kyl mä tiedän et se voi tuntuu kurjalta ku joku tuntematon internetin syövereistä osaa analysoida millainen idiootti sä olet :D and oh, I already did.
Vierailija kirjoitti:
Gyneltä "ompas sulla kauniin symmetriset limakalvot". True story.
Oli jotenkin niin outo tilanne että jäi ikuisesti mieleen.
Mulla oli samantyyppinen tilanne pari viikkoa sitten, kun gyne sano et mulla on tosi kauniit munasarjat. Irvistin vain vastaukseksi. Juu, jää mieleen.
Mieheltä minulle,sinä ihanaluonteinen pieni nainen.
nussi mua lujaa perseeseen_ naapurin tyttö heinäladossa kerran.
Vierailija kirjoitti:
Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.
Ooh. Oletko sinkku?
"Nussi mua Perkele perseeseen".
"Olet paras äiti mitä koskaan on ollut olemassa tai tulee koskaan olemaan". Lapseni sanoi noin muutama päivä sitten samalla kun hän halasi minua.
Olet tänäänkin kaunis, sanoi ystävän kerran, kun olimme baariin lähdössä. Tuli sellainen olo, että hän pitää minua kauniina muulloinkin.
TyHmä kirjoitti:
Olin kerran kassajonossa kaupassa ja oli kiire kampaajalle. Pyysin etuilla siihen syyhyn vedoten. Miesasiakas sanoi Ihan hyvältähän toi tukka näyttää, mutta mikäs siinä.
Kuvitteletko olevasi muiden yläpuolella ja oikeutettu erityisiin etuihin?