Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu.

Vierailija
28.11.2022 |

Kerro mikä on mukavinta mitä sinulle on koskaan sanottu, tai sinulta on kysytty. Siis sellaista mistä on jäänyt todella hyvä fiilis.

Kommentit (317)

Vierailija
141/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sä olet mulle mun koko elämä". Sanoi aviomies. Tietenkään ei tarkoittanut sitä kirjaimellisesti, vaan siinä merkityksessä että rakastaa niin paljon. 

Käyny vieraissa eikä pano ollutkaan häävi.

Aivan luokattoman surkea dissausyritys. On se harmi että joillain on itsellä niin kurjaa elämässä. 

Vierailija
142/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miltä tuntuu olla tämän baarin kaunein nainen?"

On surullista, jos tällainen todella väsynyt ja pöljä p * l l u n vonkauslause on parasta mitä sulle on sanottu :(

Kateellisten puhetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että onpa mukava ketju, toiset muistelee lasten sanomisia, toiset työtovereiden kehuja jne.

Niin TULIHAN se tai ne joka keskusteluun tunkevat vxxtuilijat!

Onko teidän IHAN välttämätöntä ängetä sanomaan jotain ilkeää? 

Ettekö saa illalla unta jos päivän pxxseily-viestit jää lähettämättä? 

Kieriskelette sängyssä ja hiotte myrkkyhampaitanne: "Voi voi, kun oli niin ikävä päivä, kun en saanut sanottua sillekin yhdelle mitä ajattelen, kylläpä nyt harmittaa...Noh, huomenna on uusi päivä ja toivottavasti nukku-matti kuiskaa korvaani jotain nokkelaa ja inhottavaa, jotta pääsen taas aamulla möläyttelemään."

Vierailija
144/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sä olet mulle mun koko elämä". Sanoi aviomies. Tietenkään ei tarkoittanut sitä kirjaimellisesti, vaan siinä merkityksessä että rakastaa niin paljon. 

Aivan luokattoman surkea dissausyritys. On se harmi että joillain on itsellä niin kurjaa elämässä. 

Näin minä miehenä asian todellisuuden ajattelen. Ukko morkkiksissaan.

Vierailija
145/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien varrelta jäänyt mieleen:

Sä olet tuollainen bellrina

Ei helmiä sijoille (olin ihastunut tyyppiin jolla ei ollut käytöstapoja)

Sulla on niin ihanan lempeä sielu

Kaikkein tärkeimpiä:

Omalta miehet: olet minulle niin rakas.

Taaperoltan: äiti

Vierailija
146/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kyllä mikään A-luokan mies sitten kyllä olekaan jos kuvittelet ettei rakastavia ja uskollisia miehiä ole enää olemassa ja et selvästi heihin kuulu. On se harmi toki et jotkut ajaa Audeilla ja sulla on vuoden 1995 Opel joka myös hyvin kuvastaa eroa sun ja tän alkuperäisen lauseen sanoneen miehen välillä :) Edelleen tosin uskon et sulla on vaan loppu rahat kaljaan ja se harmittaa niin hiton paljon kun on perjantaikin. 

-eri

Vierailija
147/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että onpa mukava ketju, toiset muistelee lasten sanomisia, toiset työtovereiden kehuja jne.

Niin TULIHAN se tai ne joka keskusteluun tunkevat vxxtuilijat!

Onko teidän IHAN välttämätöntä ängetä sanomaan jotain ilkeää? 

Ettekö saa illalla unta jos päivän pxxseily-viestit jää lähettämättä? 

Kieriskelette sängyssä ja hiotte myrkkyhampaitanne: "Voi voi, kun oli niin ikävä päivä, kun en saanut sanottua sillekin yhdelle mitä ajattelen, kylläpä nyt harmittaa...Noh, huomenna on uusi päivä ja toivottavasti nukku-matti kuiskaa korvaani jotain nokkelaa ja inhottavaa, jotta pääsen taas aamulla möläyttelemään."

TÄMÄ. 

Vierailija
148/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään ukko ole, just täyttänyt 30. Kukas peräjunttilan Jorma sä olet jolla vähän käytöstavat ja ajattelumaailmat aivan kadoksissa, solmussa ja kommentista huokuu trollaus tai vaihtoehtoisesti se että sä itse vaan olet uskoton, epälojaali mies. Ei siinä. Onnea elämään!

Vierailija
149/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et kyllä mikään A-luokan mies sitten kyllä olekaan jos kuvittelet ettei rakastavia ja uskollisia miehiä ole enää olemassa ja et selvästi heihin kuulu. On se harmi toki et jotkut ajaa Audeilla ja sulla on vuoden 1995 Opel joka myös hyvin kuvastaa eroa sun ja tän alkuperäisen lauseen sanoneen miehen välillä :) Edelleen tosin uskon et sulla on vaan loppu rahat kaljaan ja se harmittaa niin hiton paljon kun on perjantaikin. 

-eri

Get over it! 🤭

Sama

Vierailija
150/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään ukko ole, just täyttänyt 30. Kukas peräjunttilan Jorma sä olet jolla vähän käytöstavat ja ajattelumaailmat aivan kadoksissa, solmussa ja kommentista huokuu trollaus tai vaihtoehtoisesti se että sä itse vaan olet uskoton, epälojaali mies. Ei siinä. Onnea elämään!

Katsos blue eye kyllä koira koiran tuntee.

Vierailija
151/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että on mukava ketju.

Sain kerran myytyä maanlaajuisen projektin Belgiaan. Myöhemmin Brysselin toimiston pojat kiittivät siitä, että muuten koko toimisto olisi ajettu alas.

Vierailija
152/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Get over it! 🤭

Sama

Niin kyl mä tiedän et se voi tuntuu kurjalta ku joku tuntematon internetin syövereistä osaa analysoida millainen idiootti sä olet :D and oh, I already did. 

Vierailija
153/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gyneltä "ompas sulla kauniin symmetriset limakalvot". True story.

Oli jotenkin niin outo tilanne että jäi ikuisesti mieleen.

Mulla  oli samantyyppinen tilanne pari viikkoa sitten, kun gyne sano et mulla on tosi kauniit munasarjat. Irvistin vain vastaukseksi. Juu, jää mieleen.

Vierailija
154/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä minulle,sinä ihanaluonteinen pieni nainen.

Vierailija
155/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussi mua lujaa perseeseen_ naapurin tyttö heinäladossa kerran.

Vierailija
156/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillijonossa yksi hemmetin kännissä oleva rantojen mies kehui mun olevan ihan Harrison Fordin näköinen. Tuosta on jo aikaa parikymmentä vuotta mutta lämmittää edelleen.

Ooh. Oletko sinkku?

Vierailija
157/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nussi mua Perkele perseeseen".

Vierailija
158/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet paras äiti mitä koskaan on ollut olemassa tai tulee koskaan olemaan". Lapseni sanoi noin muutama päivä sitten samalla kun hän halasi minua. 

Vierailija
159/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tänäänkin kaunis, sanoi ystävän kerran, kun olimme baariin lähdössä. Tuli sellainen olo, että hän pitää minua kauniina muulloinkin.

Vierailija
160/317 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyHmä kirjoitti:

Olin kerran kassajonossa kaupassa ja oli kiire kampaajalle. Pyysin etuilla siihen syyhyn vedoten. Miesasiakas sanoi Ihan hyvältähän toi tukka näyttää, mutta mikäs siinä.

Kuvitteletko olevasi muiden yläpuolella ja oikeutettu erityisiin etuihin?