Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksuyliherkkä vaativana ruuhkabussissa

Kommentit (809)

Vierailija
421/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
422/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä haisevilla on huolena kelpaaminen. Liioiteltu on haju on hätähuuto: "kai HUOMAATTE minut ja sen, että TUOKSUN? Haistatteko varmasti, että MINÄ olen tässä olemassa... Siis jos vahingossa huomaatte mut, niin kai reagoitte ennenkaikkea siihen, että TUOKSUN?! Hei pliis! Haihtuiko se jo... olenko näkymätön... Ensi kerralla enemmän. Huomatkaa ja TYKÄTKÄÄ musta, prkl!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiminnallinen vaiva. Hoidettavissa jos haluaa.

Kyllä, oikeassa olet. Mutta miksi silti kenenkään pitää vapaaehtoisesti löyhkätä pahalle? Hajuvedet, omot ja sensellaiset ei ole miellyttäviä hajuja.

Terv. tuoksuyliherkkä joka on osittain parantunut harjoittelemalla/siedättymällä, mutta joka edelleen inhoaa synteettisiä hajuja.

Kai sä ymmärrät, että tuo on vain ja ainoastaan sinun mielipiteesi.

Minun mielipiteeni taas on, että hajuveteni ja huuhteluaineeni tuoksuvat hyvältä.

Eikö se huuhteluaineen tuoksu riitele hajuveden kanssa? 

Itse käytän ain hajuvettä (maltillisesti, eli haistat sen jos tulet halaamaan tai ihan lähelle), mutten voi sietää muita hajustettuja tuotteita - varsinkaan pyykinpesu- ja huuhteluaineita. Kodissani on siis miltei kaikki muu tuoksutonta. 

No riitelee riitelee, mutta kuten olet huomannut täällä, niin kovasti riitelevät hekin, ketkä niitä syreenimyrkkyjä tunkevat vaatteisiinsa kärpäsmyrkyn ja kielokuvotuksen lisäksi. Siinä ei paljon eaudeällö enää korvan takana yksilöidy, kun likainen nuttura vedetään halpislakalla jäykäksi ja meikkitahrat lukitaan vaatteisiin jollakin wc-raikastinsuihkeella ennen kuin tapetaan kotoa lähtiessä naapurin mummo hapenpuutteeseen siihen hissiin...

Sä vaikutat mielenvikaiselta.

Vierailija
424/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä haisevilla on huolena kelpaaminen. Liioiteltu on haju on hätähuuto: "kai HUOMAATTE minut ja sen, että TUOKSUN? Haistatteko varmasti, että MINÄ olen tässä olemassa... Siis jos vahingossa huomaatte mut, niin kai reagoitte ennenkaikkea siihen, että TUOKSUN?! Hei pliis! Haihtuiko se jo... olenko näkymätön... Ensi kerralla enemmän. Huomatkaa ja TYKÄTKÄÄ musta, prkl!"

Haisevilla on siis hajoamisen pelko.

Vierailija
425/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä vaikutat mielenvikaiselta.

Vierailija
426/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisi käytöstapoja.

Miten japanilaiset suhtautuvat toisten haisemiseen?

Vierailija
427/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaisi käytöstapoja.

Miten japanilaiset suhtautuvat toisten haisemiseen?

Maa maa maa maa... 🍺

Vierailija
428/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin yhtenä iltana, että miehellä on uutta dödöä. En sanonut mitään, ajattelin että jospa se ei aiheutakaan mitään. Yöllä heräsin oksettavaan oloon ja lopulta itkin pönttöön nojaten. Oksentaminen ja jyskyttävä päänsärky on kyllä lyömätön yhdistelmä. Mies tuli katsomaan, että mikä mulla on, ja sen kivun keskellä vaan sopersin, että pysy kaukana minusta. Lopputulos: mies suihkuun yöllä, lakanat vaihtoon, tuuletus ja mulle 1 gr panadolia+800 microg buranaa, jolla kipu laukesi puolen tunnin kuluttua. Väsymys ja aivosumu kesti pari päivää.

Että tämmöinen mielenterveysongelma täällä kuluneella viikolla.

Olet aivan oikeassa, mutta tuo lääkitys 1 gr panadolia+800 microg burana on väärä. Kannattaisi hakea lääkäriltä oikeat lääkkeet ennen kuin lääkkeiden väärinkäytöstä aiheutuu terveysongelmia. Saako buranaa 800 mikrogarmman annoksina vai tarkoititko ottaneesi 800 milligramnaa buranaa?

Panadol on imbesillejä varten.

Vierailija
429/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa taas.

Vierailija
430/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on just se tiedostamaton psykologia haisemisen taustalla (pelko näkymättömyydestä, arvottomuudesta), piditte siitä tai ette.

Vierailija
431/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tervejärkinen ei lotraa halvoilla hajusteilla. Se on kuin huutaisi, että on vähintään persoonallisuushäiriö.

Vierailija
432/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina tästäedes tuplakerroksen tuoksua kun lähden julkisiin

Laitan aina kunnon parfyymit myös päällysvaatteisiin ennen uloslähtöä.

Laita vain. Oksennan aamiaiseni päällesi, jos olet liian lähellä minua. Ei sille mitään voi. Ihmisellä on oikeus oksentaa kun sitä ei oikein voi estääkään.

En suosittele. Sinä nimittäin maksat silloin pesulalaskuni.

Vierailija
433/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita vain. Oksennan aamiaiseni päällesi, jos olet liian lähellä minua. Ei sille mitään voi. Ihmisellä on oikeus oksentaa kun sitä ei oikein voi estääkään.

Tuskinpa vain.

Vierailija
434/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen "slippery slope" ilmiöhän tässä on noiden pesu- ja huuhteluaineiden osalta käynyt. Joku keksi lisätä vähän hajustetta että oma tuote tuoksuu "puhtaammalta" kuin kilpailevat tuotteet ja ihmiset kun siihen tottui niin joku myi jo vielä "puhtaamman" tuoksuista. Enimmäkseenhän noihin tottuu (paitsi osa ilmeisesti ei) eikä niin huomaakaan, ehkä jopa pitää annosta kasvattaa ettei tuoksu likaiselta.

Vierailija
435/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei asuta amerikoissa, kultapieni. 

Vierailija
436/809 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tervejärkinen ei lotraa halvoilla hajusteilla. Se on kuin huutaisi, että on vähintään persoonallisuushäiriö.

Vähän siltä vaikuttaa. Ei kai yksikään oikeasti tyylikäs ihminen käytä mitään hajustettua pesuainetta tai pistä iloista sekamelskaa erilaisia hajustetuotteita päälleen kerralla.

Pieni hallittu suihkaus ja sitä ei pitäisi herkimmänkään nenän haistaa edes miedosti, kuin kosketusetäisyydeltä. Siinä oikea tapa.

Jos ennen on peitetty pahat hajut voimakkailla parfyymeillä, niin kai tänä päivänä jokainen osaa jo pesulla käydä...

Vierailija
437/809 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas vaativaa

Vierailija
438/809 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina kunnon parfyymit myös päällysvaatteisiin ennen kuin lähden ulos :DDD

Vierailija
439/809 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan aina kunnon parfyymit myös päällysvaatteisiin ennen kuin lähden ulos :DDD

Sama

Vierailija
440/809 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kostoksi tänään tuplahajuvedet kun lähden bussiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän