Ihme on tapahtunut! Mies tinderissä vaikuttaa kivalta ja järkevältä
Kommentit (35)
Varmaan minun eksä. Oikein hyvä mies, mutta en vaan halua olla suhteessa enää, joten jätin ihan hyvän miehen.
Niin minunkin exä🤗 kunnes sitten neljän kuukauden päästä paljastui alkoholi-ongelma, kaksi eri mt-ongelmaa ja entisen vaimonsa pahoinpitely. Mutta, tokihan sinulla on nyt käynyt hyvä säkä. Toivottelen onnea jatkoon😊
Joskus tärppää. Muutamalla kaverillakin on ihan ok miehet löytyneet tinderistä.
Olen ollut jo neljä vuotta sinkku, joten kyllä se tuuri voi joskus osua kohdalle.
Ap
Psykopaatit osaavat esittää kivaa ihmistä jonkin aikaa.
Hakkaa sut toisilla treffillä sairaalakuntoon!!!
Myös miehen googletus paljasti vain hyviä asioita
Ap
Minäkin jätin ihan hyvän miehen. Aattelin että muutkin naiset saavat kokea sitä onnea jota minä hänen kanssa sain. Onnea teille.
Vierailija kirjoitti:
Ap
On ollut vankilassa taposta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo neljä vuotta sinkku, joten kyllä se tuuri voi joskus osua kohdalle.
Ap
Tottakai voi, älä yhtään epäile kultaseni. Voihan lottovoittokin osua omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On ollut vankilassa taposta.
Miehessä pitääkin olla vähän särmää!
Älä nyt vielä sentään riehaannu. Minäkin olen kirjoittanut useammalle tuttavallani uuden, vetävän profiilin heidän pyynnöstään. Enkä missään tapauksessa ole ainoa, joka näin tekee. No, saattaahan se olla jopa vähän moraalitontakin??
AP, ihana juttu!!! Löytäisinpä itsekin jonku kivan miehen
Jos noin olisi käynyt, niin en tulisi tänne sitä huutelemaan, joten....ei ole uskottava aloitus.
Halusit näköjään vaan provosoida, niinkuin useimmat täällä kun ei ole muutakaan tekemistä, huoh!
No en tietenkään riehaannu. Mutta juttujen taso on normaalia. Ei kaunistele asioita, mutta osaa kuitenkin jutella kivasti. Se on oikeasti aika harvinaista tinderissä. Lisäksi googletus vain vahvisti käsitystäni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja AP on jokaisen miehen unelmanainen............NOT!
No tuskin olen 😀 olen aika tavallinen
Ap
Mies. Hahahahahaaa. Kolmas sukupuolinen tulee treffeille 🤣
Odota vaan kun tapaat sen.