Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksuyliherkkä vaativana ruuhkabussissa

Kommentit (809)

Vierailija
1/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminnallinen vaiva. Hoidettavissa jos haluaa.

Vierailija
2/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä välitä sen herkkyyksistä paskan vertaa. Tuoksun miltä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas vaativana..

Vierailija
4/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä kehdataa kitistä miksi kukaan ei huomioi. Mutta itsekkyys ja omahyväisyys kunniaan!!! toivottavasti joudut joskus kärsimään jonkun toisen itsekkyyden ja omahyväisyyden takia ja muista silloin että turha valittaa kaikki tekee niin kuin itse haluaa

Vierailija
5/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako tuon sanamuodon hämätä. On oikeasti allergisia ja migreenin omaavia, joille tulee myös oireita. Jotkut kemikaalit tai tuoksut vaan ovat voimakkaita tai joku väärä yhdistelmä. Ei melu ja kirkas valokaan kaikille sovi, vaikkei olisi stressiä.

Vierailija
6/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oikeassa olet. Mutta miksi silti kenenkään pitää vapaaehtoisesti löyhkätä pahalle? Hajuvedet, omot ja sensellaiset ei ole miellyttäviä hajuja.

Terv. tuoksuyliherkkä joka on osittain parantunut harjoittelemalla/siedättymällä, mutta joka edelleen inhoaa synteettisiä hajuja.

Vierailija
7/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä osittain ihan korvien välissä

Vierailija
8/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että taas yksi niistä asioista, joita ymmärtävät vain ne, kenen kohdalle asia on osunut. Muut pilkkaavat, kunnes kopsahtaa omaan nilkkaan.

Muistan työpaikalta yhden miehen. Pilkkasi homesairauksia "akkojen ongelmaksi", "mentaalivammaksi" ja "huomion hakemiseksi".

Sitten kopsahti. Nyt kaveri hakee huomiota mentaativammaisena akkojen ongelmallaan, kun keuhkojen kapasiteetti on enää hoitojenkaan jälkeen 60%. Lisäksi herkistyi kemikaaleille. Se vasta akkojen mentaalivammalta kuulostaakin, silti taitaa olla pirun hankalaa.

Vierailija
9/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä kehdataa kitistä miksi kukaan ei huomioi. Mutta itsekkyys ja omahyväisyys kunniaan!!! toivottavasti joudut joskus kärsimään jonkun toisen itsekkyyden ja omahyväisyyden takia ja muista silloin että turha valittaa kaikki tekee niin kuin itse haluaa

Minä vihaan Marimekkoa. Odotan, ettei kukaan pukeudu Marimekkoon bussissa

Aiheuttaako niiden näkeminen sinulla vakavia terveys ongelmia niin kuin hajusteissa sukeltavat aiheuttaa hajuste yliherkille? Vai mikä oli idea tuossa vertauksessa?

Vierailija
10/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tuollaiselle henkilölle oireita myös ns luonnonmukaisista parfyymeista? Varmasti on myös olemassa suojaimia jotka auttaisivat vaivaan.

Vierailija
11/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, oikeassa olet. Mutta miksi silti kenenkään pitää vapaaehtoisesti löyhkätä pahalle? Hajuvedet, omot ja sensellaiset ei ole miellyttäviä hajuja.

Terv. tuoksuyliherkkä joka on osittain parantunut harjoittelemalla/siedättymällä, mutta joka edelleen inhoaa synteettisiä hajuja.

Luulet oikeasti että ihmiset käyttää tuoksuja jotenkin siitä huolimatta että ne haisee omaan nenään pahalle? Normaalit ihmiset nauttii kohtuullisesta määrästä hyviä tuoksuja. Puhdas pyykki kuuluisasti haisee hyvälle. Siellä on ne Omot ja muut taustalla.

Tosin kuuluu nykyaikaan että 0,1% väestöstä haluaa määrätä muiden tahdin.

Vierailija
12/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistinkin juuri tuossa 200 euron hajuvesiostokset menemään black fridaysta. Ostin muun muassa Good Girliä https://t.ly/LrLd kun se tuppasi olemaan niin hyvässä alessa. Hyvää päivän jatkoa kaikille tuoksuherkille :)

Aika hyvä tarjous saada alle 50e kun itse olen pulittanut 70e viime kuussa samasta pullosta :D

Vierailija
13/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla estrogeenin nousu joka ikinen kuukausi aiheuttaa hajuherkkyyttä ja siihen jos on vielä astma päälle, ongelma on valmis.

Se, mitä en ymmärrä, on teidän haukkujien kapeakatseisuus. Luuletteko, että kukaan vapaaehtoisesti valitsee/valitsisi mitään hiton hajuherkkyyttä, jos siihen voisi vaikuttaa. Se on hirveä vaiva, ihminen joutuu vaihtamaan kaikki omat tuoksunsa ym.ja jos joskus erehtyy ihan hieman vaikka itse kokeilemaan olisiko tilanne parempi seuraa noin vuorokauden hirveät oireet. Te luulette, että ihmiset ihan huvikseen tästä puhuvat ja yrittävät tulla kuulluiksi, vaikka todellisuudessa hajuherkkyys on ihan hirveää.

Kyllä se on ne hajuherkät jotka puhuu todella rumasti kanssaeläjistä.

Vierailija
14/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te osoitatte täydellistä empatiakyvyttömyyttä ettekä edes itse tajua sitä. 🤦

Vierailija
15/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta. Toisesta hajuvedet, hajustetut huuhteluaineet ja muut haisevat kuvottavalle. Raskaana, sairaana, yliherkkänä, epileptikkona, totaaliväsynä ja muutenkin haju voi tökkiä. Silti saa muka haista, kun itse tykkää.

Toinen voi tykätä navetan/sikalan hajusta. Sitä ei katsota hyvällä mitenkään, vaikka oikeastaan asia ei ketään häiritsisi. Luonnontuote ja ripaus oikeaa elämää.

Eli josko voisi olla niin, että jokainen miettisi hetken muitakin. Ei vaan sitä omaa mieltymystään.

Vierailija
16/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla estrogeenin nousu joka ikinen kuukausi aiheuttaa hajuherkkyyttä ja siihen jos on vielä astma päälle, ongelma on valmis.

Se, mitä en ymmärrä, on teidän haukkujien kapeakatseisuus. Luuletteko, että kukaan vapaaehtoisesti valitsee/valitsisi mitään hiton hajuherkkyyttä, jos siihen voisi vaikuttaa. Se on hirveä vaiva, ihminen joutuu vaihtamaan kaikki omat tuoksunsa ym.ja jos joskus erehtyy ihan hieman vaikka itse kokeilemaan olisiko tilanne parempi seuraa noin vuorokauden hirveät oireet. Te luulette, että ihmiset ihan huvikseen tästä puhuvat ja yrittävät tulla kuulluiksi, vaikka todellisuudessa hajuherkkyys on ihan hirveää.

Kyllä se on ne hajuherkät jotka puhuu todella rumasti kanssaeläjistä.

Sulla on tossa ajatusvirhe, jonka nimi on yliyleistäminen.

Vierailija
17/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät yksinkertaisesti ymmärrä. Sinänsä outoa, kun moni sanoo kärsivänsä tupakansavusta tai jopa -hajusta. Mulla ei ole edes mitään pahaa kemikaaliyliherkkyyttä, mutta voimakkaat hajusteet tuntuvat yhtä pahoilta kuin tupakansavu, jotkut jopa pahemmalta.

Pientä päänsärkyä, lievää hengitysvaikeutta ja lievää limakalvoärsytystä, siinä mun oireet, jotka on seurausta joistain hajusteista. Olen myös bussissa vaihtanut paikkaa, jos lähelle on liehahtanut joku valtaisan tuoksupilven ympäröimä ihminen. Onneksi olen tällä hetkellä työtön, ei tarvitse ruuhkabusseissa matkustella ja kärsiä. :)

Vierailija
18/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan mielestä hänellä on oikeus matkustaa bussilla, mutta tuoksuja käyttävillä ei.

Vierailija
19/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin tuoksuyliherkkyydestä, en tee numeroa.  Väistän vain paikkoja joissa nämä pyykinpesuaineet ja muut tuoksuvat.

Vierailija
20/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet oikeasti että ihmiset käyttää tuoksuja jotenkin siitä huolimatta että ne haisee omaan nenään pahalle? Normaalit ihmiset nauttii kohtuullisesta määrästä hyviä tuoksuja. Puhdas pyykki kuuluisasti haisee hyvälle. Siellä on ne Omot ja muut taustalla.

Tosin kuuluu nykyaikaan että 0,1% väestöstä haluaa määrätä muiden tahdin.

Niinpä. Hyvä, että hoksasit. Tuoksuttomuudesta ei kärsi kukaan. Tuoksuista moni. Jos haluaa tuoksuja, voi tunkaista sieraimeen pumpulia, missä on omoa, kieloa tai kissanpissaa. On mitä tuoksutella. Toinen laittaa sitten omia tuoksujaan ja kolmas on tuoksutta. Näin kaikki saavat, mitä haluavat, eikä kenenkään tarvitse joustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi