Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Maanantaisin ja torstaisin sekä lauantaina, jos jonnekin menoa. Jos viikonloppuna pelkkää haahuilua tai kaupassa käyntiä, ponnari saa riittää. Hiukset ja päänahka muuttuvat vuosien mittaan, ennen piti pestä paljon useammin. Kesällä toki pitää pestä tai huuhtoa jos on kovin kuuma, mutta vastapainoksi en niitä kuumalla säällä mitenkään föönaa tai laita, annan kuivua vaan.
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa viikossa
Sama
Pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa
Noin kerran viikossa. Haluaisin pestä enemmän mutta en vaan jaksa.
4x viikossa. Eivätkä ole vielä silloinkaan rasvaiset.
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa viikossa .
Haisuli 🤣
Kerran tai pari viikossa ja hiukseni on laadukkaat
Vierailija kirjoitti:
2krt
Haisunäätä
Vierailija kirjoitti:
Pesen paskalla.
Miksi pilaatte asiallista keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä kokemusta hiusnaamioista ja öljystä? Ajattelin ostaa tällaisen lahjapakkauksen jossa olisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla https://tinyurl.com/4f5t34kv
Ai hyvä luoja mua ärsyttää kun joka kaupasta on yhtäkkiä pitänyt hamstrata tyhjiksi kaikki hyvät hiusnaamiot. Ja nyt mulla ei ole hiusnaamiota. Hiton akat jotka juoksee trendien perässä.
Päivittäin, koska hiukseni rasvoittunat niin nopeasti.
Kerran viikossa. Hiukseni eivät rasvoitu ja on 100% kunnossa.