Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että menet kunnon osaavalle kampaajalle, joka oikeasti leikkaa hiuksesi siten, että ne sopii. Jos hiukset rasvoittuvat, niin suosittelen shampoon ja hoitoaineen vaihtoa. Äläkä käytä mitään niitä geelejä tai muotovaahtoja, koska jos hiukset on leikattu hyvin niin ne eivät niitä tarvitse. Itse suosin tätä https://tinyurl.com/phyajjzp Olapexia, koska se luo sellaisen kalvon hiuksiin joka juuri estää tuota rasvoittumista ja suojaa niitä.
Oleplexit on muuten mielestäni hyviä ja toimivia paitsi kun lopettaa niiden käytön.
3-4 päivän välein ja kerran kuussa Fairylla syväpuhdistavana toimenpiteenä. Mulla on melkein takapuoleen yltävät paksut hiukset ja hyvin pysyy puhtaana. Foamien palashampoo oli yllättävän hyvä ja hiuksista tulee todella pehmeät ja ilmavat.
Vierailija kirjoitti:
3-4 päivän välein ja kerran kuussa Fairylla syväpuhdistavana toimenpiteenä. Mulla on melkein takapuoleen yltävät paksut hiukset ja hyvin pysyy puhtaana. Foamien palashampoo oli yllättävän hyvä ja hiuksista tulee todella pehmeät ja ilmavat.
Miksi peset hiuksesi fairylla?
Vierailija kirjoitti:
7 kertaa
Ihan kauhean paljon!
Kaksi - kolme kertaa viikossa ja eivät ole vielä silloinkaan rasvaiset
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Kerran viikossa. Pysyy hyvässä kunnossa ja kiiltävinä.
En usko. Rasvaiset hiukset ei ole terveet hiukset.
Peukku tälle
Vierailija kirjoitti:
2 krt viikossa
Aika harvoin? Eikö hiuksesi rasvoitu
2 kertaa viikossa. Ei rasvoitu eikä näytä likaiselta. Voisin varmaan olla viikonkin pesemättä, mutta päänahkaan tule inhottava fiilis.
Onko teillä kokemusta hiusnaamioista ja öljystä? Ajattelin ostaa tällaisen lahjapakkauksen jossa olisi kaksi kärpästä yhdellä iskulla https://tinyurl.com/4f5t34kv
Pesen kolme kertaa viikoss Himalaya Herbalsin Neem-puusaippualla.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä.
Minua ällöttää ihmiset, jotka pesevät pari kertaa viikossa ja laittavat ponnarille, kun hiukset ovat jo niin likaiset. En ymmärrä, miksi hiukset jätetään pesemättä, niihin tarttuu kaikki hajut yms. En jättäisi myöskään käsiä, alapäätä, kasvoja tms pesemättä kulumisen takia.
Mielummin kulutan hiuksiani kuin olen likaisilla hiuksilla ja tukin karvatupet ja menetän hiukseni liian aikaisin. Hiukseni ovat pitkät ja paksut. Eivätkä ne mihinkään kulu oikeilla aineilla.
Siinä on aika isoja eroja, paljonko eri ihmiset hikoilee ja minkä verran hiukset rasvoittuu. Ei mun hiukset haise kolmen päivän pesuväleillä yhtään millekään. Jos olen viikon pesemättä, niin sit alkaa olla likaiset. Mulla on paksut puolipitkät hiukset.
Joka päivä. Minua henkilökohtaisesti ällöttää ihmiset, jotka pesevät vain pari kertaa viikossa. Pesun lisäksi myös käytän hiusöljyä.
Viikkokertoja en ole tullut laskeneeksi, mutta vuositasolla lukema vaihtelee siinä 100-110 kertaa!
Vierailija kirjoitti:
Viikkokertoja en ole tullut laskeneeksi, mutta vuositasolla lukema vaihtelee siinä 100-110 kertaa!
Eli et ole laskenut viikkokertoja, mutta olet laskenut vuositasolla? Kirjoitin youtubeen "liar" valehtelija ja tämä musiikkivideo tuli esille. En ihmettelisi jos näkisin naamasi tässä videossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tosi pitkät ja vahvat hiukset.
Pesen ne joka päivä shampoolla ja ne ei ole koskaan likaiset.
Käytän vain parhaita shampoita.
Pesen ja vielä kerran pesen niitä jokaisena päivänä.
Onko se niin vaikea ymmärtää?
häh? :D
Kerran viikossa ja hiukseni eivät rasvoitu
ti, to ja su. Ja rasvoittuvat todella helposti.