Kuinka usein pesette hiuksenne shampoolla?
Viikossa siis.
Olen tähän mennessä pessyt hiukset shampoolla joka päivä, koska ne rasvoittuvat sen verran nopeasti, tuntuvat ja näyttävät inhottavilta. Olen aiemmin miettinyt asiaa ja kehotettiin vaan jatkamaan. Nyt olen lukenut, että päivittäinen shampoolla hiuksien pesu voi vaurioittaa hiuksia :( Pitäisi ostaa jotain hellävaraisempaa.
Kuinka usein te pesette hiuksenne shampoolla? Ja rasvoittuvatko hiuksenne nopeasti.
Kommentit (1229)
Maanantainsin, keskiviikkosiin, perjantaisin ja sunnuntaisin
Joka päivä, vaikka on pitkät ja paksut hiukset. Käyn salilla 4 kertaa viikossa, sen lisäksi ratsastan päivittäin ja olen aktiivinen. Ällöttäisi mennä nukkumaan kun tietää miten paljon on päivän aikana hikoillut ja lisäksi tallin haju tarttuu hiuksiin.
En yhtään usein.
Pesen hiukseni kerran viikossa Fairylla. Fairy Hajusteeton tai Original.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään usein.
Toistaiseksi en käytä muotoiluaineita, siksi tämä on mahdollista. Muuten pesisin joka päivä, jotta saan aineet pois.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään usein.
Siis puhutteko nyt siitä tiskien pesuun tarkoitetusta aineesta? Vai ymmärsinkö väärin
Pesen teepuu-palasaippualla. Noin joka toinen päivä, riippuen muuttujista ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Pesen teepuu-palasaippualla. Noin joka toinen päivä, riippuen muuttujista ympärillä.
Palasaippua on tarkoitettu käsien pesemiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä. On rasvoittuva hiusjuuri. Nuorempana pesin joka päivä.
Ei ne hiukset tiedä miten vanha olet
Hormonitoiminta tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasaippuaa hiusten pesuun löydät helposti googlaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palasaippuaa hiusten pesuun löydät helposti googlaamalla.
Palasaippuaa käsien pesuun löydät helposti googlaamalla.
Ennen pesin joka päivä, nykyään 3-4 pv välein. Valitse laadukkaampi shampoo ja hiuspohjallesi sopiva. Tuotteilla pystyt vaikuttamaan pesuväliin.
Halvalla ei saa hyvää kirjoitti:
Ennen pesin joka päivä, nykyään 3-4 pv välein. Valitse laadukkaampi shampoo ja hiuspohjallesi sopiva. Tuotteilla pystyt vaikuttamaan pesuväliin.
Miksi halpa tuote ei voi olla ns. laadukas (eli omille hiuksille ja päänahalle sopiva)?
Ei ne hiukset tiedä miten vanha olet