Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia toistuvia tilanteita koette unissa?

Vierailija
09.11.2022 |

Mulla on usein sellaisia painostavia tilanteita, että menen jonkin ihmisen kotiin ilman lupaa, siis olen siellä salaa. Toinen on tää perinteinen "alasti väärässä paikassa". Mutta se ei ole sellainen, että huomaan yhtäkkiä olevani alasti, vaan että olen alasti, ja jossain vaiheessa se alkaa tuntua kiusalliselta siinä seurassa. Joskus myös niin, että istun vessanpöntöllä ihmisten nähden. Se ikään kuin kuuluu asiaan (pönttö on sellaisessa paikassa), mutta on kiusallista.

Viimeksi näkeväni painostava uni oli juuri sellainen, että olin jonkun asunnossa luvatta. Tilanne ratkesi poikkeuksellisesti hyvässä hengessä.

Kommentit (911)

Vierailija
901/911 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen aina noin kuukauden välein unen, missä menninkäinen steppaa.

Vierailija
902/911 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia ongelmia hissien toiminnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/911 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että jos unohtaa ottaa mielialalääkkeen, seuraavana yönä unet ovat varsinaisia seikkailuelokuvia.

Vierailija
904/911 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan melkein joka yö. Pakkaan, pakkaan, pakkaan ja kiire on aina. Välillä ei ole tietoa, mihin olen muuttamassa edes. Useimmiten Turkuun, jossa jo asun. Viime yönä olin jäämässä pois linja-autosta ja tietenkin taas kerran sen suuren tavaramäärän kera. Laatikoittain levyjä. Yritin painaa stop-nappulaa, että seuraava pysäkki on minun, mutta en ylettynyt niihin nappuloihin. 

Toinen vakio on että yritän soittaa jonnekin, mutta puhelimessa ei ole normaalia valikkoa vaan on esim. joku banaanin kuva. Painelen hätääntyneenä eri nappeja ja mihinkään ei saada yhteyttä. 

Vierailija
905/911 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämäkin tarkoittaa kun toistuvasti olen nähnyt unia (olen mies) jossa mulla on naisten hieno satiinipaita päällä julkisella paikalla ja nolottaa ihan hirveästi kaikkien nähden naistenvaatteissa olla.

Vierailija
906/911 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tuo alastomuus hieman oudossa paikassa on toistuva teema. Jossain välissä alkaa ihmettelemään, että mitäs minä nyt vaatteitta tänne tulin ja silti kukaan ei oikeastaan ihmettele asiaa. Toinen teema on kengät hukassa, mistään ei löydy ja lähteä pitäisi. Kolmas teema on tuo sama, eli vaikeus löytää wc, jossa voisi asioida rauhassa. Joko wc on hämärästi joku täysin ikkunoitu, että kaikki näkyy tai sitten pöntöt tai urinaalit on jossain tavallisen huoneen nurkalla. Joskus jopa unissani kuseksin muina miehinä jonnekin tavallisen huoneen nurkkaan todella idioottimaisesti ja ihmettelen siinä, että mikäs järki tässä nyt on.

Minä näen koko ajan unia, jossa yritän löytää puhtaan WC:n, mutta puhtaat ovat joko liian ahtaita tai kaikki näkevät minut siellä joten en voi käydä. Ja jos onnistun löytämään sopivan WC:n, jostain syystä tarpeiden tekeminen ei fyysisesti onnistu. Olen rinnastanut tämän siihen, että sairastan ahdistuneisuushäiriötä ja masennusta ja käyn paraikaa terapiassa näitä asioita läpi. Välillä löydän unessani puhtaan ja sopivan vessan.  

Vierailija
907/911 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeää, synkkää, harmaata ja pakenen jotakin pahaa, viimeksi pakenin jotakin hyppimällä "laatikkojen" päältä. Tosi tosi tosi harvoin unissa valoisaa, kaunista, aurinkoista. 

Vierailija
908/911 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia ongelmia hissien toiminnassa.

Mun unissa hissi toimii hassusti ja monesti myös menee alaspäin, välillä sivuttain ja numerot on hassusti esim kerros 30, 1, 10, 20 .

Vierailija
909/911 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani oon oudoissa miljöissä. En tiedä miksi oon siellä missä olen ja joissakin unissani kohtaan joitain tuttuja joiden seurassa vaan hengailen.

Vierailija
910/911 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä jonnekin, mutta ei löydy esim.matkalaukkua, aika kuluu ja kiirekkin on.

Vierailija
911/911 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenjäsenistä ja sukulaisista näen oikeastaan vain painajaisia 

Yhdestä eksästä näen toisinaan unia, missä on jonkinlaista hellyyttä. Viimeisimmissä olen vaan törmännyt häneen jossain ja ilahtuneena halannut, tms. Viimeisimmässä hän vonkasi minulta seksiä tekstarilla, mihin en suostunut

Yksi toistuva on nykyisestä kotikaupungistani. Menen jonnekin tai teen jotakin, mutta usein eksyn ja kaupunki muuttuu oudoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi