Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nuoret naiset pidä mökkeilystä?

Vierailija
08.12.2025 |

Olen 36v parhaaseen tulodesiiliin kuuluva, akateemisesti koulutettu, pitkä, komea, mukava mies joka rakastaa mökkeillä. Vietän mm. kesälomat ja paljon pitkiä viikonloppuja Saimaan rantamökillä.

Huomaan, että tinderissä harva nainen listaa mökkeilyä kiinnostuksenkohteeksi, yleensä se kiinnostuslista ennemminkin viintä ja ulkomaan matkailua. En juuri kuluta alkoholia, liikunnasta kyllä pidän. Moni miespuolinen kaveri sanoo samaa, että heitä ei kiinnosta katella samoja lentokenttiä ja istua 12h kalliissa lentävässä pötkylässä vaan mökkeilisivät mieluusti vaikka koko ajan. Mistä tämä ero johtuu?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat nauttia elämästä, naiset haluavat lyödä toisten naisten somekuvat omillaan.

Vierailija
2/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä ja tututkin tykkää mökkeillä normaali järkisten miesten kanssa.  Sinunlaisesi saa kyllä olla yksin loppuelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä ja tututkin tykkää mökkeillä normaali järkisten miesten kanssa.  Sinunlaisesi saa kyllä olla yksin loppuelämän.

Eikö ap ole riittävän jännä vai mikä hänessä on vialla?

Vierailija
4/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat nauttia elämästä, naiset haluavat lyödä toisten naisten somekuvat omillaan.

Ehkä se mökkeily ei ole naiselle nautintoa.

Ei se ainakaan minulle ole koskaan ollut mitään nautintoa. Se on ollut raskasta työtä, ötököitä, märässä metsässä rämpimistä, heikkoja peseytymismahdollisuuksia...

Se on ollut pelkästään selviytymistä.

Vierailija
5/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ap ole riittävän jännä vai mikä hänessä on vialla?

Yksinkertainen mammanpoika. 

Vierailija
6/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan minulle ole koskaan ollut mitään nautintoa. Se on ollut raskasta työtä, ötököitä, märässä metsässä rämpimistä, heikkoja peseytymismahdollisuuksia...

Sehän on juuri nautintoa kun kaikki ei ole yhtä pehmeää hedonistista olemista.

Vierailija
7/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutyöt, saunanlämmitys, kasvimaanhoito jne ovat tervehenkistä ihanaa puuhastelua joka pitää mielen ja kropan virkeänä. Eikö siihen rantatuolilla rasvat päällä kärtsäämiseen kyllästy nopeasti? 

Vierailija
8/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no mökilläkin voi nykyään tehdä naisten rakkainta harrastusta koska verkkokauppoja voi selailla nykyään puhelimella.

Vierailija
9/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily on miesten hommaa. T. M55 (jonka vaimo ei suostu nykyisin enää olemaan mökillä yötä, vain ns päiväseltään käymään. Onneksi mökille on vain tunnin matka pihasta pihaan.)

Vierailija
10/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies ei lipitä viiniä?

Vierailija
11/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ekologisuus olisi mökkeilyn puolella, kyse on lähimatkailusta. Lentäminen on saastuttavinta mitä on. Olen aina ihmetellyt, että moni nuori nainen profiloituu vihreiden tai vasemmiston äänestäjäksi mutta ilmeisesti linkolamainen elämäntapa pitäisi kuulua muille ja he taas voivat lennellä pitkin maailmaavuodet läpeensä kuten kuuan Marin tekee.

Vierailija
12/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori, mutta arvelen, että urheilulliset nuoret naiset tykkäävät mökkeillä. Jos katsoo Tinderistä se meikatuimman naisen niin hän ei varmaan tykkää saunoa, kun muoviripset irtoavat. Sitten ne pitkät akryylikynnet ovat hankalat huussissa ja mustikkametsässä.

Joku esim suunnistaja, hevosnainen, maatalouslomittaja jne voi olla parempi kuin sellainen joka näyttää supermallilta.

Kannattaa pitää järki päässä, kun kuvia selailee.

Vierailija
13/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutyöt, saunanlämmitys, kasvimaanhoito jne ovat tervehenkistä ihanaa puuhastelua joka pitää mielen ja kropan virkeänä. Eikö siihen rantatuolilla rasvat päällä kärtsäämiseen kyllästy nopeasti? 

Miksi oletat että pitäisin rantalomista?

Mieluiten lomailen kaupungissa. Suosikkejani ovat Lontoo ja Pariisi. Tykkään käydä museoissa ja kulttuurikohteissa. Ne ovat hyvin liikunnallisia lomia, eivät mitään makoilua. Nautin myös hyvästä ruoasta ja viihtyisistä kahviloista.

Metsät ovat toki myös tärkeitä rentoutumisen kannalta, mutta mikään mökkiheIvetti ei rentouta lainkaan.

Vierailija
14/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena vihasin mökkeilyä. Ei siellä ollut mitään tekemistä. 

Minä kiinnostuin mökkeilystä vasta sitten, kun mökistä tuli oma. Sain tehdä sen omannäköiseksi, sain sisustettua nätiksi, sain kaadettua puita, jottei tarvinnut istua hyttysten keskellä yms. Ja kun se on oma, niin tietää, mitä sielläpitää tehdä. Olin silloin liki 50 v. Nykyään rakastan mökkeilyä.

Vierailija
15/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ekologisuus olisi mökkeilyn puolella, kyse on lähimatkailusta. Lentäminen on saastuttavinta mitä on. Olen aina ihmetellyt, että moni nuori nainen profiloituu vihreiden tai vasemmiston äänestäjäksi mutta ilmeisesti linkolamainen elämäntapa pitäisi kuulua muille ja he taas voivat lennellä pitkin maailmaavuodet läpeensä kuten kuuan Marin tekee.

Juuri noin. Punavihernainen piipahtaa lentäen viikonloppukaupunkilomalla klubeilla juhlimassa ja samassa lauseessa vaatimassa ilmastonmuutoksen pysäyttämistä 

Vierailija
16/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily voi olla kivaa muutaman viikonlopun kesällä, jos on hyvät ilmat. Muuten en siellä viihdy.

Vierailija
17/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan mökkeilyä mutta en olekaan enää ihan nuori nainen. Mökki on vieläpä pikkuisessa saaressa kantovedellä. Sähkö tulee aurinkopaneeleista. Mökissä yksi huone ja sauna. Aivan ihana jossa mieli lepää.

N44

Vierailija
18/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli elämää parhaimmillaan, nykyelämä on liian mukavaa, itselleni tulee ainakin merkityksetön olo ja alkaa masentaa. 

Vierailija
19/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse tykkään, toki lähipiirin mökeille tulee juokseva vesi ja sähkö. Ulkohuussivessa olisi liian alkeellista. Enemmän sinussa häiritsee kyllä koulutuksella, ulkonäöllä ja varallisuudella keuliminen, nuo kun ei ihmisestä kerro yhtään mitään.

N35

Vierailija
20/26 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan viettäneet aikaa mökillä lapsina ja nähneet, että miehen mökkeily on kovin erilaista mökkeilyä kuin naisen mökkeily.

Moni myös tietää, miten mökki sitoo aikaa ja rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän